1 - راهنمای خرید فرش

فرش ماشینی دستبافگونه 

فرش 700 شانه

فرش ماشینی دستبافگونه 

فرش ماشینی دستبافتگونه نمونه ای از فرشهای بافته شده با دستگاه اچ سی آی میباشد.ودارای شانه وتراکم یالایی است.امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی تولید کنندگان توانستن فرش های ماشینی را با تعداد شانه بیشتر و طرح های زیباتر تولید کنند . هر فرش ماشینی دارای دو مشخصه شانه ( تعداد ریشه در هر متر مربع از عرض فرش ) و تراکم ( تعداد ریشه در هر متر مربع از طول فرش ) می باشد . هر چه قدر شانه و تراکم فرش ماشینی بیشتر شود، فرش ، ریزبافت‌تر به نظر می‌رسد و شباهت زیادی به فرش دستباف پیدا می کند تا جایی که به آنها فرش دستباف گونه گفته می‌شود . فرش دستبافتگونه یکی از شاخه های قالی ماشینی کاشان می باشد که به علت وجود طرح های زیبا دارای مشتریان بسیاری در دنیای خرید و فروش قالی است .

هرچه تراکم فرش ماشینی بیشتر باشد فرش تو پر تر و سنگین تر می شود و هرچه شانه فرش بیشتر شود فرش ماشینی ریز نقش تر می شود.

 

فرش ماشینی دستبافت گونه شباهت زیادی به فرش دستبافت دارد زیرا در این فرش ها نخ خاب رفتگی بیشتری دارد . فرش های ماشینی دستباف گونه به دلیل دارا بودن شانه و تراکم بالا قیمت بیشتری نسبت به دیگر فرش ها دارند. قالی های ماشینی دستبافگونه کاشان به علت قیمت کمتر و طرح های مشابه فرش دستبافت مورد استقبال لوکس پسندان قرار گرفته اند .

 

به فرش های ماشینی ۱۰۰۰ شانه ، ۱۵۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه ، فرش ماشینی دستبافت گونه گفته می شود . در بافت فرش دستبافت گونه کاشان از طرح های مشابه فرش دستبافت مانند افشان ، لچک و ترنج و خشتی استفاده می شود . قالی ماشینی دستبافت گونه کاشان توسط دستگاه های پیشرفته مختلف بافنده مثل شونهر و غیره بافته می شود .

 

فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه دستبافگونه

فرش دستباف گونه ۱۰۰۰ شانه کاشان نیز یکی از شاخه های پرفروش فرش های ماشینی کاشان است که به علت ریزبافتی بیشتر و طرح های مشابه فرش دستباف در ۸ الی ۱۲ رنگ بافته  و به بازار عرضه می شود . فرش هزار شانه دارای ضخامت کمتری از فرش ۷۰۰ شانه است . این گونه از قالی ریز بافت کاشان با بالاترین کیفیت نخ و بافت فوق ریز بافت تولید می شود. این نوع از فرش ماشینی طرح دستباف با تراکم ۳۰۰۰ با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بافته می شود . در تولید فرش ماشینی هزار شانه به دلیل فشردگی و تراکم بالا از الیاف نازک و ظریف استفاده می‌شود که همین موضوع بافت نقشه‌های ریز و زیبا در فرش ماشینی را امکان پذیر می‌کنند . قالی دستباف گونه هزار شانه بدون پرز وضد حساسیت است و نخ تارو پود آن ۱۰۰% پنبه می باشد.

 

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه دستبافگونه 

قالی ۱۲۰۰ شانه کاشان از زیبا ترین و نفیس ترین فرش های دستبافگونه ایرانی می باشد . این فرش های ظریف به دلیل فشردگی بالا ، ریز نقش هستند .  نخ به کار رفته در فرش های ۱۲۰۰ ، الیاف خیلی ریز اکریلیک هیت ست می باشند که باعث می شوند که فرش های ۱۲۰۰ شانه طرح دستباف کاشان دارای لطافت و نرمی خاصی بشوند . این فرش های پرفروش دستبافگونه با تراکم ۳۶۰۰ توسط پیشرفته ترین ماشین آلات بافندگی فرش با کیفیتی بسیار بالا و با قابلیت شستشو و عدم کرک دهی تولید می شوند . در فرش هزار و دویست شانه دستبافت گونه معمولا ارتفاع خاب ۸ میلی است .

انواع طرح های اصیل ایرانی و نیز طرح های کلاسیک در این نوع قالی دستبافگونه وجود دارد . فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان ، از فرش های دستبافگونه بدون محراب است که با استقبال بسیار زیادی روبرو بوده است .

 

 

فرش ۱۵۰۰ شانه ریز بافت ترین فرش دستبافگونه

گرانترین فرش ماشینی دستبافگونه جهان ، فرش های ۱۵۰۰ شانه هستند که از ظرافت فوق العاده بالایی برخوردارند . بیشتر بودن شانه فرش موجب ریز بافت شدن و ظرافت بالای آن می شود . فرش های با تراکم بالای هزار و پانصد شانه به دلیل تراکم ۴۵۰۰ و نخ اکریلیک هیت ست شده دارای ظرافت، لطافت، انعطاف پذیری و زیبایی بیشتری هستند اما ارتفاع نخ خاب کمتری نسبت به فرش های ۷۰۰ و ۵۰۰ شانه دارند. لطافت این دسته از فرش بسیار بالا بوده و جزء فرش های دستبافت گونه درجه یک است .

 

قالی ماشینی ۱۵۰۰ ظریف‌ترین و ریزبافت‌ترین فرش ماشینی بازار است . این قالی لوکس دستبافگونه آن‌قدر لطافت و ظرافت دارد که عمدتاً نقش اصلی تزیین منازل در دکوراسیون را دارد . ضخامت فرشهای ۱۵۰۰ شانه کمتر از هر نوع فرش ماشینی ست زیرا در بافت آن از نخ ترک درجه یک استفاده می شود .

استفاده از انواع طرح های فرش های ۱۵۰۰ شانه دستبافگونه موجب شیک و زیباتر شدن فضای محیط خواهند شد .

 

 

خرید فرش ماشینی دستبافگونه کاشان

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان از برندهای شناخته شده فرش ماشینی دستبافگونه کاشان می باشد که با تکیه بر تجارب متخصصین و به کار گیری آخرین فناوری های روز دنیا در زمینه تولید فرش درجه یک طرح دستباف و نیز استفاده از مدرنترین ماشین آلات توانسته است محصولات بسیار زیبا و باکیفیت فرش دستباف را در طرح ها و رنگ های متنوع روانه بازارهای داخلی و بین المللی نماید.

 

این شرکت برای آن دسته از مشتریانی که به هر دلیل از خرید حضوری بی بهره هستند ، شرایط خرید آنلاین فرش دستبافتگونه را فراهم نموده تا در هر مکان و هر زمان از شبانه روز بتوانند خرید خود را انجام دهند .

 

فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان، فرش های دستبافگونه درجه یک  کاشان را با نازل ترین قیمت یعنی همان قیمت کارخانه و به صورت رایگان به دست مشتری می رساند . تمامی محصولات طرح دستباف این گروه تجاری دارای ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی معتبر هستند .

 

تلفن فرش کاشان

,,,,,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.