1 - راهنمای خرید فرش

فرش ماشینی برای دکوراسیون مدرن

فرش

فرش ماشینی برای دکوراسیون مدرن

فرش ماشینی برای دکوراسیون مدرن ،چند دهه ای است ک فرش های ماشینی روی کار آمده اند. فرش ماشینی مدرن نوعی از اینگونه فرش ها است. در حقیقت اگر بخواهیم ساده بگوییم، با تغییر سبک دکوراسیون امروزی و تغییرات اساسی در فضای داخلی منازل، لازم بود تا تغییراتی در طرح و نوع بافت فرش های ماشینی ایجاد شود. در واقع خصوصیات فرش ماشینی مدرن با زندگی امروزی خانواده ها می تواند هماهنگی بیشتری داشته باشد. فرش ها هرچند در اندازه های کوچک، نقش اساسی در زیبایی خانه مدرن دارند. در زمان های گذشته زمانی که اولین فرش های ماشینی از دستگاه های بافت خارج شدند ، هدفی جز پوشاندن خانه ها و ایجاد عایق در برابر انواع خطرات وجود نداشت . تنوع محصولات پایین بوده و تمامی فرش ها در طرح ها و رنگ های محدودی عرضه و تقاضا می شدند . رفته رفته بر تعداد تولید کنندگان و عرضه محصولات افزوده شد.

طرح های فرش ماشینی شامل :
فرش های سنتی
فرش های کلاسیک
فرش های مدرن یا فانتزی

فرش برای دکوراسیون مدرن
فرش ماشینی برای دکوراسیون مدرن
فرش مدرن

فرش دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن یکی از سبک‌های جدید و نو در کشور ما بوده که اخیراً به همراه سبک مینیمال با استقبال زیادی مواجه شده است. اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی محل زندگی خود را با سبک مدرن دیزاین کنید، باید دو پارامتر زیر را مورد توجه قرار دهید:

  1. ظاهر اثاثیه: در مرحله‌ی اول شما می‌بایست تمام وسایل خانه از جمله مبل، میز ناهارخوری، کنسول و فرش را در ساده‌ترین حالت ممکن انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد خرید مبل دارید باید از مبل راحتی به جای مبل استیل در دکوراسیون پذیرایی خانه استفاده کنید تاسادگی این محصول به هارمونی خانه شما کمک کند.
  2. رنگ اثاثیه: تم رنگی دکوراسیون مدرن تیره است، امّا این بدان معنا نبوده که تمامی وسایل‌هایی که قصد استفاده آن در دکور خانه را دارید باید با رنگ مشکی ساخته شوند؛ اتفاقاً یکی از محصولاتی که در سبک مدرن می‌شود از رنگ روشن آن به منظور دلگیر نشدن خانه استفاده کرد فرش است.

فرش برای دکوراسیون مدرن

سبک دکوراسیون خانه مدرن یا کلاسیک؟

اول از هرچیزی باید هنگام خرید فرش ببینید کدام نوعش برای خانه ی شما مناسب است مدرن؟کلاسیک؟ معاصرو… باید با توجه به نوع فرش خریداری کنید تا هم مناسب خانه باشد و همچنین باعث زیبایی دکوراسیون داخل خانه باشد.انتخاب نوع فرش برای خانه بستگی به سبک خانه ی شما طرح مبلمان و پرده ها و به طور کلی به همه ی وسایل بستگی دارد.

اگر سبک خانه ی شما کلاسیک هست اصلا از فرش های مدرن استفاده نکنید اگر برای سبک کلاسیک از فرش های مدرن استفاده کنید نه تنها باعث زیبایی فضای خانه نمیشود بلکه باعث ایجاد عیب در دکوراسیون داخل خانه ی شما میشود.پس بدنبال فرش های سنتی و کلاسیک باشید تا مناسب دکوراسیون داخل خانه ی شما باشد.استفاده از فرش های سنتی میتواند در کنار دکوراسیون مدرن نیز جذاب باشد ولی دکوراسیون مدرن با توجه به طرح و المانهای طراحی نیاز به فرش های فانتزی و قالی مدرن دارند تا باعث زیبایی خانه ی شما شوند.کاربرد فرش های مدرن کاملا متنفاوت از فرش های کلاسیک هست اما تنها چیزی که در این دو سبک کلاسیک و مدرن مشترک است این است که بجز میز های جلو مبلی هیچ چیز دیگری نباید روی فرش ها قرار گیرد حتی نباید پایه های مبلمان روی فرش قرار گیرد.

خواندن مطالب بیشتر

مشخصات فرش ۱۲۰۰شانه

خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰شانه

فرش شیک


سایر مطالب

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.