1 - راهنمای خرید فرش

فرش ماشینی مشهد

خرید فرش 150شانه تراکم4500

 فرش ماشینی مشهد

 فرش ماشینی مشهد ، فرش ماشینی مشهد به نسبت فرش کاشان کمی گرانتر است .شرکت فرش مشهد از جمله سه زیر مجموعه اصلی  – فرش مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش نگین مشهد – می باشد. این شرکت بزرگترین عضو گروه صنعتی مشهد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران می باشد که در سال ۱۳۵۶ تاسیس و شروع به فعالیت در زمینه بافت فرش ماشینی نمود. این شرکت به منظور اطمینان و اعتقاد بخشیدن به مشتریان خود سیستم تضمین کیفیت مناسبی را مطابق استاندارد مدیریت کیفی ISO 9001/2008 بهینه سازی کرده است.

 

فرش مشهد با توجه به اینکه کارخانه رنگ رزی خود را دارد همواره از ثبات رنگ کم نظیری در فرش های ماشینی بافت خود بهره برده است. نخ های استفاده شده تولید آلمان بوده و کاملا اکریکیک صد در صد و هیت ست شده می باشد تا فرشی بدون پرز دهی را تولید شود. فرش مشهد هر ساله با افزایش در تنوع تولید و بافت نقشهای جدید با رنگ آمیزیهای منحصر به فرد خود توانسته همچنان جایگاه خوب خود را در بازار نگاه دارد.

ویژگی فرش مشهد

ویژگی فرش مشهد ،فرش مشهد با توجه به ویژگیهای خوبی که دارد همچون استفاده از بهترین الیاف همچون الیاف بایر خوش نام باشد و یکی دیگر از ویژگیهای فرش مشهد که بسیار برای مشتریان حائز اهمیت میباشد طول خاب نخ فرش مشهد میباشد که به گفته خود مشتریان فرش مشهد نرم و لطیف تر از سایر فرشها میباشد . فرش مشهد همچنین در رنگبندی فرشهای خود به نحوی خاص میباشد . تنوع نقشه و رنگ فرش مشهد را میتوان از فروشگاههای معتبر اینترنتی فرش همچون فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت  مشاهده و باقیمت بسیار مناسب ومقرون به صرفه خریدار نمود.

 

تکنولوژی روز دنیا، بهترین مواد اولیه و نیروی انسانی توانمند سه رکن پویایی و پیشرفت برندی است که کوشیده با تکیه بر تولید محصول با کیفیت جایگاهی شاخص در صنعت فرش ماشینی را از آن خود سازد. آموزش مداوم، تحقیق برای توسعه و پایش مستمر آرای مشتریان ضامن موفقیت ما در تامین نیاز روز بازار فرش و رمز ماندگاری نام فرش مشهد در چند دهه است.

 

خرید فرش مشهد

اگر به دنبال خرید اینترنتی فرش مشهد هستید ما بصورت مستقیم برای شما ارسال می کنیم.تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه فرش توسط تیم فنی فروشگاه بررسی قرار می گیرند، همه دوستان عزیز می‌توانند با خیال راحت بابت کیفیت ارائه شده و کمترین قیمت به نسبت بازار از ما خرید به یاد ماندیی داشته باشند.

 

با توجه به برندهای تقلبی موجود در بازار که همواره سعی را بر این دارند که با اسم فرش مشهد محصولات خود را به فروش برسانند مشتریان عزیز حتما قبل خرید راهنمای خرید فرش مشهد اصلی را مطالعه بفرمایند.

 

 

 

 

,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.