1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 6 - فرش

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل

فرش 1200شانه

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل یکی از بهترین وپرفروشترین فرشهای کاشان است که با دستگاههای پیشرفته وجدید بافت میشود.یکی از شاخه های پرفروش فرش ماشینی کاشان دسته فرش هفتصد شانه است .این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فرش های محبوب بازار فرش هستند . فرش های هفتصد شانه اصل کاشان در دسته های فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی ، فرش ۷۰۰ شانه واقعی و فرش طرح هفتصد شانه تولید می شود . برای تشخیص فرش های هفتصد شانه اصل باید به تعداد شانه و تراکم ، جنس نخ خاب و دستگاه بافنده فرش توجه کرد .

 

تشخیص فرش ۷۰۰ شانه اصل

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل نیاز به تشخیص دارد که برای تشخیص این موضوع باید شانه و تراکم فرش را تعریف نمود . شانه فرش یعنی تعداد ریشه در یک متر عرض و تراکم نیز تعداد گره های در یک متر طول فرش است . فرش های ماشینی اصل هفتصد شانه در تراکم های مختلفی در انواع قالی ماشینی هفتصد شانه تراکم ۲۵۵۰ ، فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۷۰۰ و فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ بافته می شود . هر چه تعداد گره های طولی در فرش هفتصد شانه اصل بالاتر رود فرش ریز بافت تر و ظریف تر می شود .

 

ضخامت فرش ۷۰۰ شانه

ضخامت فرش های ماشینی هفتصد شانه اصل با تراکم ۲۵۵۰ کمتر از سایر فرش های ماشینی هفتصد شانه است . این فرش ها برای مکان های مجلل خانه مانند فرش پذیرایی مناسب است . ارتفاع نخ خاب در فرش های اصل هفتصد شانه حدود ده میلیمتر است . این فرش ها در مقایسه با فرش طرح هفتصد شانه از ضخامت کمتری برخوردار می باشد . محبوبترین فرش هفتصد شانه اصل کاشان با تراکم ۲۵۵۰ است . به خاطر حالت خاب ارتجاعی و قطر مطلوبی که فرش هفتصد شانه اصل کاشان دارد برای مکان های شلوغ و پرتردد خانه به کار می رود .

 

هفتصد شانه اصل کاشان دارای تراکم عرضی برابر هفتصد گره هستند . تولید کنندگان برای فشرده کردن الیاف و دستبافگونه کردن این محصولات تراکم طولی ۲۱۰۰ تا ۳۰۰۰ را برای فرش اصل هفتصد شانه تعیین کرده اند .

 

 

 

 

الیاف قالی های ماشینی هفتصد شانه اصل جنس اکرویلیک می باشد . این الیاف بسیار نرم و لطیف هستند و از لحاظ طرح و نقشه فوق العاده زیبا می باشند . دوام و ماندگاری فرش هفتصد شانه اصل بالا تر از فرش های پلی استر است . این فرش های اصل به هیچ عنوان پرزدهی نداشته و ضد حسایت نیز می باشند . قالی ۷۰۰ شانه اصل با نخ تار پلی استر بافته می شود .

 

خصوصیات فرش ماشینی اصل اکریلیک شامل این موارد می باشد .

 

فرش اصل اکریلیک ۷۰۰ شانه به هیچ وجه بوی نفت و مواد پلاستیکی نمی دهد .

 

قالی ماشینی اصل اکریلیک رنگ های شاداب تر و زنده ای دارد .

 

قالی اصل ماشینی اکریلیک ۷۰۰ شانه دارای مقاومت بیشتری در برابر نور و گرما می باشد .

 

تنوع طرح و رنگ در قالی های اصل هفتصد شانه کاشان بسیار بالا است . تراکم بالا در این فرش ها سبب شده از طرح و نقوش فرش دستباف در بافت ان ها استفاده می شود . قالی ماشینی هفتصد شانه اصل و درجه یک با هشت و ده رنگ پالت رنگی تولید می شود . فرش های هفتصد شانه اصیل گونه با تعداد ده رنگ نیز تولید می شوند . این تعداد رنگ بالا باعث زیبایی فرش های اصل هفتصد شانه می شود .

 

دستگاه بافت فرش اصل ۷۰۰ شانه Hcpx2 است که این  نوع دستگاه از ماشین الات پیشرفته در صنعت نساجی می باشد . دستگاه مدرن HCpx2 قابلیت انتخاب پود با ضخامت و جنس متفاوت را در فرش های اصل هفتصد شانه میسر می سازد .

 

برای تشخیص فرش های اصل هفتصد شانه می توان برندی معتبر را انتخاب نمود . شرکت تولید کننده و فروشگاه عرضه کننده فرش های ۷۰۰ شانه باید از برندهای معتبر شناخته شده بازار باشند . فرش های اصل هفتصد شانه کاشان دارای برچسپ پشت محصول می باشند. این برچسب شامل تمامی اطلاعات فرش به اضافه شرکت تولید کننده است . با مطالعه این برچسب می توان فرشی اصل را خریداری نمود .

 

 

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان با شناسنامه و گارانتی معتبر به فروش می رسند . وب سایت کالا فرش از عرضه کنندگان فرش اصل ۷۰۰ شانه می باشد . این فروشگاه فرش های ۷۰۰ شانه ماشینی کاشان را با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه به فروش می رساند . شما با خرید اینترنتی فرش های ماشینی هفتصد شانه از وب سایت کالا فرش می توانید از اصل بودن این محصولات مطممئن بوده و فرش اصل را با قیمت ارزان و ارسال رایگان تحویل بگیرید .

 

,,,,,,,,,,,,,,,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.