1 - راهنمای خرید فرش

فرش مدرن طوسی

قیمت فرش 12متری رنگ دودی

فرش مدرن طوسی

 

فرش مدرن طوسی ،اگر به طرح و نقشه فرش های مدرن و طوسی نگاه کنید سادگی و زیبایی را یکجا در آن ها مشاهده کنید. طراحی فرش های مدرن طوسی به گونه ای است که دور از تجملات بوده و در عین حال می توانند حس ثروت را در فضا به وجود بیاورند. درواقع رنگ خنثی به کار رفته در پس زمینه این فرش ها موجب می شود در عین سادگی شیک و زیبا نیز به نظر برسند. از دیگر مواردی که باعث می شود رنگ طوسی برای استفاده در طراحی داخلی انتخاب شود امکان هماهنگی آن با رنگ های سرد و گرم است. این رنگ خنثی می تواند به سادگی با دیگر رنگ های موجود در دکوراسیون هماهنگ شده و فضایی خاص و دلپذیر را به وجود بیاورد.

 

اصلی ترین عنصر در هر دکوراسیونی به طور حتم فرش می باشد و می توان با یک انتخاب آگاهانه دکوراسیونی ایده آل و آرامش بخش را در خانه به وجود آورد. پیش از اینکه دیگر عناصر لازم برای دکوراسیون خانه تان را خریداری نمائید ابتدا باید فرش خود را انتخاب کنید.

 

اگر به دنبال ایجاد فضایی روشن در خانه خود هستید می توانید فرشی با طیف رنگی طوسی را خریداری کنید. استفاده از رنگ طوسی در پس زمینه به همراه طیف های روشن این رنگ موجب می شود تا فضای شما بزرگتر از حد معمول به نظر برسد.

 

فرش

 

تاثیر فرش طوسی در دکوراسیون

همانطور که گفتیم یکی از مهمترین ویژگی هایی که درخصوص فرش های طوسی می توان عنوان کرد قابلیت بالای هماهنگی آن ها با دیگر رنگ ها است. اگر رنگ طوسی را به عنوان پس زمینه دکوراسیون خانه خود درنظر بگیرید می توانید به سادگی مبلمان هماهنگ با آن را نیز پیدا کرده و بدون اینکه هزینه زیادی پرداخت کنید دکوراسیونی ایده آل در خانه خود داشته باشید.

 

پس زمینه هر خانه ای را دیوارها و کف آن شامل می شود به همین خاطر باید برای داشتن دکوراسیونی مدرن رنگ مناسبی را برای آن درنظر گرفت. کارخانجات فرش بافی طی سال های اخیر اقدام به تولید فرش های مدرن متنوعی با رنگ طوسی نموده اند که می توانند برای استفاده در دکوراسیون داخلی منازل ایده آل باشند. رنگ های موشی، نقره ای، آبی خاکستری و فیلی جز طیف های رنگ طوسی می باشند که به تناسب فضای خانه تان می توانید یکی از آن ها را در دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

 

فرش کاشان

می توانید از رنگ های صورتی، زرد، کرم، آبی، زرشکی، سرمه ای، مشکی به همراه رنگ طوسی استفاده کرده و یا رنگ های نقره ای و زغالی را با این رنگ خنثی ترکیب کرده و دکوراسیونی خاص در خانه خود به وجود بیاورید. فرش مدرن طوسی برای هر سبکی از دکوراسیون مناسب بوده و می توان بدون هیچگونه محدودیتی رنگ های مختلفی را با آن ترکیب کرد. اگر مبلمانی با رنگ تیره در خانه خود دارید و می خواهید فضایی روشن و شادتر داشته باشید می توانید فرشی با رنگ طوسی روشن را انتخاب کنید.

 

درصورت استفاده از رنگ های زرد و یا سبز و آبی نیز دست شما باز بوده و می توانید فرشی به رنگ طوسی تیره را در کنار آن ها استفاده کنید. این فرش های مدرن جذابیتی خاص را به دکوراسیون منازل داده و موجب می شوند فضایی بزرگتر از اندازه واقعی در اختیار داشته باشید.

 

فرش مدرن طوسی ،فرش مدرن دارای انواع زیادی است. فرش های شگی، فرش های شنل، فرش گبه، فرش فریز، فرش سه بعدی و فرش کودک که هر کدام از خصوصیات ظاهری خاصی برخوردار هستند. وقتی میگوییم فرش مدرن طوسی باید ببینیم که منظور چیست؟ آیا منظور فرش شگی طوسی است؟

لازم به ذکر است که فرش مدرن به خاطر قیمت پایین و ابعاد انعطاف پذیر به تازگی عضوی از خانه ایرانی ها شده است و در هر خانه یک فرش مدرن می توان پیدا کرد.

 

فرش ماشینی

همه انواع فرش مدرن طوسی

طوسی یک رنگی است که تقریبا خیلی ها می پسندند و می تواند با هر رنگی در دکوراسیون ست باشد. از آنجایی که این رنگ محبوب است، طبیعی است که خیلی ها به دنبال فرش مدرن طوسی هم باشند. و اما انواع فرش طوسی مدرن که میخواهیم درباره آنها صحبت کنیم:

 

  • فرش شگی طوسی

 

یکی از پرفروش ترین انواع فرش مدرن، فرش شگی یا فرش پرزبلند است. فرش های شگی تک رنگ و معمولا بدون طرح هستند و به خاطر همین سادگی خیلی از مشتریان خریدار آنها هستند. معمولا بیشتر افرادی که فرش طوسی مدرن را نام می برند به دنبال همین فرشها هستند چون فرش شگی طوسی خیلی در بین مردم محبوب است و جزء فرش های پر فروش است.

 

 

فرش ماشینی

 

  • فرش شنل طوسی

 

فرش شنل طوسی کمتر در بازار عرضه می شود ولی به هر حال باز هم طرفداران خاص خود را دارد. فرش شنل طوسی معمولا دارای زمینه طوسی است و طرح های ساده هندسی بر روی متن اصلی فرش نقش بسته اند. فرش شنل نسبت به فرش شگی از سادگی خارج شده است و عموما دارای طرح بندی ریز و درشت است.

 

  • فرش کودک طوسی

 

یکی دیگر از محصولات فرش مدرن که به صورت طوسی رنگ هم تولید می شود، فرش کودک است. فرش کودک در اتاق کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد و برای اینکه با دکوراسیون ست شود، باید از رنگهای مناسب آن دکوراسیون استفاده گردد. چون طوسی یک رنگ خنثی به شمار می رود، می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون اتاق کودک شما باشد.

 

 

فرش ماشینی

 

  • فرش سه بعدی طوسی

 

فرش های سه بعدی دارای طرفداران خاصی هستند و همه افراد از این فرش ها استقبال نمی کنند. اما با این حال افرادی که میخواهند فرش سه بعدی بخرند، معمولا به دنبال رنگ بندی های خنثی هستند. رنگ هایی مثل طوسی، خاکستری، فیلی و غیره را می توان از رنگ های پر فروش فرش سه بعدی دانست.

 

فرش ماشینی

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.