1 - راهنمای خرید فرش

فرش نگین مشهد

قیمت فرش 700شانه بدون پرز وحساسیت

فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد – در سال ۱۳۷۱ تأسیس و به بهره برداری رسیده و تولید کننده انواع فرشهای ماشینی می باشد.فرش نگین مشهد به منظور اطمینان و اعتماد مشتری سیستم تضمین کیفیت مناسبی را مطابق الگوی مدیریت کیفیت ISO 9001/2008 درسازمان خود مستقر نموده ، الزامات آن را برآورده ساخته ، در طراحی- توسعه و تولید بکار گرفته و جهت موفقیت پایدار سازمان پیوسته اثربخشی آنرا بهبود می بخشد.. 

 

فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد بر اساس اعتقاد کامل به اصول مدیریت کیفیت متعهد می باشد که:

 

اول : هدف اصلی راتامین نظرات وافزایش رضایت مشتریان خودبا رعایت  قوانین و ارزشهای اساسی بداند.

 

دوم : محیطی مناسب در داخل سازمان جهت اجرای اهداف کلان خود ایجاد و برقرار نماید.

 

سوم : از مشارکت تمامی کارکنان خود و دانش ، تجربه ، تخصص ، خلاقیت ها و نوآوری های آنها در همه سطوح جهت نیل به اهداف سازمانی بهره برده و بستر بروز آنها را فراهم نماید. فرش نگین مشهد

 

چهارم : همه منابع و فعالیت های سازمان در قالب فرآیندها اداره شده و ارتباطات اثربخش و کار در قالب گروه را جهت تسهیل و تسریع نمودن رسیدن به اهداف تشویق نماید.فرش نگین مشهد

 

پنجم : مرتبا” در حال تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدات درونی و بیرونی سازمان بوده و دارای یک سیستم با فرآیندهای مرتبط با اهداف مشخص شده باشد که شناسائی ، درک و اداره آن باعث بهبود بهره وری ، اثربخشی و کارآئی سازمان شود.

 

فرش نگین

 

ششم : بهبود مستمر ، اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی جزو اهداف همیشگی باشد و با حرکت به سمت دانائی بیشتر از توجه به آخرین پیشرفت ها و تکنولوژی در سطح جهان غفلت ننماید و در این مسیر به آموزش و افزایش مهارت کارکنان توجه نماید.

 

هفتم : تصمیم گیریها بر اساس کار کارشناسی ، خردجمعی ، وحدت رویه ، واقعیات ، تحلیل داده ها و اطلاعات صورت پذیرد.

 

هشتم : روابط متقابل سودمندی با عرضه کنندگان خود داشته و از هیچگونه همکاری و مساعدتی با آنان جهت تعامل بیشتر دریغ ننماید و از تجارب موفق سایر شرکت ها استفاده نماید. فرش نگین مشهد

 

نهم : در فرآیندهای اجتماعی ، کارگروه ها و تشکل ها حضوری فعال داشته و به مسؤولیتهای اجتماعی خود در زمینه های محیط زیست ، ایمنی  و بهداشت پایبند باشد.

 

دهم : در همه فعالیت های فوق ، شرکت فرش نگین مشهد اهمیت نام و نشان تجاری خود را به عنوان یک برند برتر تثبیت شده در بازار قدر می شناسد و بر آن تاکید می ورزد.فرش نگین مشهد یکی از برندهای معتبر درفرش کاشان می باشد.

 

فرش نگین مشهد کاشان

کلام آخر

خرید فرش ماشینی کاشان از سایت فرش تندیس حاطره کاشان مزیت های زیادی برای خریداران دارد. در خرید فرش از کاشان در ابتدا نیاز به اتلاف وقت و هزینه اضافی نیست. در قالی کاشان تعداد بسیار زیادی از طرح و نقشه فرش های ماشینی به نمایش گذاشته است. تنوع بالای طرح و نقشه در فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان، در هیچ فروشگاه دیگری دیده نمی شود. از این نظر انتخاب طرح فرش به صورت اینترنتی آسان و ساده است. در سایت فرش تندیس خاطره کاشان قیمت فرش نیز ارزان تر از سایر فروشگاه های فرش کاشان است. عرضه مستقیم از کارخانه فرش کاشان سبب شده قیمت فرش نیز ارزان تر باشد.

 

انواع فرش ماشینی کاشان مثل فرش فانتزی و مدرن، فرش وینتیج، فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش راهرویی، فرش سه بعدی، فرش کلاسیک، فرش بدون حاشیه، فرش سنتی، گلیم فرش و… در شرکت فرش تندیس خاطره کاشان عرضه شده است. ارسال رایگان فرش در کنار ارائه مشاوره قبل از خرید سبب شده خریداران رضایت زیادی از سایت فرش تندیس خاطره کاشان داشته باشند. مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان دارای نماد اعتماد الکترونیکی و جواز کسب اینترنتی است که خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد.

 

  65555555555

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.