4 - نقشه و طرح فرش, 5 - دکوراسیون فرش

فرش وینتیج چیست؟

فرش وینتیج چیست؟

فرش وینتیج چیست ؟  یکی از جدیدترین مدل فرش های تولید شده در ایران به شمار می رود . این نوع فرش را تحت عنوان فرش کهنه نما هم می شناسند ، زیرا طراحی شبیه به فرش های قدیمی و تاریخی دارد. از این فرش برای منازلی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده می شود ، به طوری که جذابیت و زیبایی محیط را دو چندان می کند .

 

فرش ماشینی

 

تولیدفرش وینتیج

در واقع نحوه ساخت و تولید فرش وینتیج به اینگونه است که از طریق کوتاه کردن و یا برچیدن کامل پرزهای موجود بر روی فرش های معمولی و سنتی ایرانی حاصل می شود .

از جمله ویژگی های بی نظیر فرش وینتیج می توان به دوام بسیار بالا و خاص بودن نحوه طراحی آن اشاره نمود ، به طوری که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و باعث افزایش صمیمیت و گرمی محیط می شود .

فرش ماشینی

فرش وینتیج مدرن یا فرش وینتیج کلاسیک

فرش های وینتیج معمولا فرش هایی با طرح های کلاسیک و سنتی هستند. که به دلیل ساییدگی از سنتی بودن فاصله گرفتند و تبدیل به فرش هایی مدرن شدند. بنابراین می توان گفت فرش وینتیج، هم فرشی کلاسیک است و هم فرشی مدرن. پس هر سبک دکوری که استفاده می کنید، خرید فرش وینتیج می تواند انتخابی شیک و خاص باشد.

 

مدل های فرش وینتیج

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان فرش وینتیج است که انواع فرش وینتیج ماشینی زیبا در آن موجود می باشد. با هر سلیقه ای قادر خواهید بود از میان فرش های وینتیج فانتزی و ساده، فرش مناسب دکورتان را پیدا کنید.

 

بسیاری از خریداران خوش سلیقه شرکت فرش تندیس خاطره کاشان عکس های فرش وینتیج دکور خودشان را با شما به اشتراک گذاشتند. این تصاویر به شما کمک می کنند تا بهترین فرش وینتیج مناسب دکور خودتان را پیدا کنید.

 

فرش ماشینی

قیمت فرش وینتیج

قیمت فرش های وینتیج مدما با توجه به طرح فرش متفاوت هستند. مدل های فرش وینتیج را ببینید. طرح وینتیج مناسب دکورتان را با توجه به تصاویر و راهنماها انتخاب کنید. از خرید اینترنتی فرش وینتیج لذت ببرید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.