1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش

فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰

رنگ پرفروش سال

فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰

فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ ؛برای تولید فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ از مدرن ترین وپیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا استفاده میشود.این فرشها از لحاظ کیفیت وزیبایی وماندگاری بهترین نوع فرش کاشان است.درمورد فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان بیشتر بدانیم – فرش همواره در فرهنگ ایرانی از گذشته تا کنون جزو جدایی ناپذیر دکوراسیون و چیدمان در خانه های ایرانی  بوده است. در سال های اخیر با وجود ورد طرح های مدرن و فانتزی اما همچنان فرش ایرانی و فرش های شهرهای مشهور ایرانی مثل فرش تبریز، فرش کاشان، فرش مشهد و فرش های مشابه جایگاه خود را حفظ کرده اند.

 

خصوصیات فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان

فرش ماشینی در بازار کیفیت و خصوصیات مختلفی دارد. فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان با تراکم ۴۵۰۰ بهترین کیفیت و بالاترین ظرافت را در بین فرش های ماشینی را دارد .فرش ۱۵۰۰ شانه  فرشی ضد حساسیت، بدون پرزدهی و با نخ کیفیت عالی که با عنوان نخ اکرولیک برایت شناخته میشود عرضه می شود . فرش های ۱۵۰۰ شانه جدیدترین و ریزبافت ترین فرش های ماشینی در دنیا بوده و زیبایی و کیفیتی منحصر به فرد را دارد.

 

تراکم و شانه چه تاثیری در زیبایی دارد؟

در زمان خرید فرش ماشینی همواره دو اصطلاحی را می شنویم که ممکن است اطلاعی از آن نداشته باشیم . این دو اصطلاح تراکم و شانه فرش است. ما در اینجا قصد داریم تا با اطلاعاتی کم بتوانیم منظور از این واژه ها را به سادگی بیان کنیم تا بتوانید با اطلاعاتی خوب خریدی عالی را انجام دهید.

 

اصولا به تعداد ریشه یا اصطلاحا گره رنگ در یک مترعرض فرش شانه فرش گفته میشود . یه عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش ۱۵۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر عرض فرش، ۱۵۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است.

 

مثال: در فرش ۷۰۰ شانه به میزان هر متر عرض فرش تعداد ۷۰۰ ریشه (گره رنگ) بافته شده است. شانه‌های رایج بازار عبارتند از فرش ۵۰۰ شانه ، فرش ۷۰۰ شانه ۱۰۰۰ شانه ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه.

 

 

کیفیت درجه ۱ محصولات کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان، با تلاش برای تولیدی با کیفیت  همه محصولات خود از جمله فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان خود، را با اطمینان خاطر و جهت آسودگی خاطر خریدارن از یک خرید خوب، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت میکند و کارشناسان کارخانه فرش کاشان در صورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های ۱۵۰۰ شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام مینمایند 

 

نقشه های فرش های ۱۵۰۰ شانه کاشان الگو گرفته از طرح های اصیل 

فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ به دلیل ظرافت و ریزبافت بودن بسیار عالی توانسته طرح هایی بسیاز زیبا و بینظیر را روانه بازار کند . ظرافت فرش های ۱۵۰۰ شانه به حدی است که بسیار مشابه فرش های دستبافت دیده می شود .  این طرح ها علاوه بر کیفیت بالای هنری که دارند با رنگ بندی زیبا و حرفه ای از دست استادان طراح خارج شده و کارخانه فرش کاشان با کمال میل جهت تولید محصولی زیبا، با کیفیت و چشم نواز از طرح هایی با این استاندارد استقبال می نماید.

 

استفاده از مواد اولیه درجه ۱ در فرش های ۱۵۰۰ شانه کاشان

از مشخصه های دیگر فرش ۱۵۰۰ شانه تولیدی کارخانه فرش کاشان استفاده بهترین نخ های مخصوص فرش ماشینی است. همانطور که می دانید بهترین نخ مخصوص فرش ماشینی نخ اکرولیک است . نخ های پلی استر و بی سی اف به هیچ عنوان در فرش های ۱۵۰۰ شانه استفاده نخواهد شد زیرا زیبایی و دوام نخ اکرولیک را ندارند .

 

بسیاری از طرح های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان برگرفته از فرش های نفیس و درجه یک ابریشمی می باشد و به کار گیری این طرح باعث مرغوبیت خروجی نهایی برای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی خواهد بود.

 

تضمین کیفیت فرش کاشان

مفتخر هستیم به عنوان بزرگترین تولید کننده فرش کاشان ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰  آماده خدمت رسانی و مزین کردن خانه های با صفا و زیبای ایرانی ها در هر نقطه از ایران عزیزمان خواهیم بود.از آنجایی که کارخانه فرش کاشان، از محصولات خود اطمینان ۱۰۰% دارد، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت میکند و کارشناسان کارخانه فرش کاشان در صورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های ۱۵۰۰  شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام می نمایند.

 

, , , , , , , , , , , , , ,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.