1 - راهنمای خرید فرش

فرش ۱۲۰۰ شانه مدل اصفهان

فرش ۱۲۰۰ شانه مدل اصفهان

فرش ۱۲۰۰ شانه مدل اصفهان  یکی از فرش های ماشینی حال حاضر بازار فرش دنیا می باشد که با تراکم ۳۶۰۰ و شانه ۱۲۰۰ بسیار شبیه به فرش ۸۶ رچ دستبافت گردیده است.فرش ۱۲۰۰ شانه با لطافت بسیار زیاد و نمودار شدن زیبای نقشه در فرش جای خود را در بین خریداران باز کرده است و بسیاری از خانواده ها تمایل به خرید فرش کاشان از نوع ۱۲۰۰ شانه پیدا کرده اند.

 

فرش طرح اصفهان در سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان به  قیمت عمده ی درب کارخانه و بدون اضافه کردن هزینه های انبارداری و نمایشگاهی می باشد.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه مدل اصفهان از جمله فرش‌های خوش‌نقشه و زیبای فرش تندیس خاطره کاشان است. این فرش در ۹ رنگ متنوع، کیفیت استاندارد، ابعاد رایج و همچنین به صورت قالیچه عرضه می‌شود.

 

نقشه اصفهان یکی از نقشه های زیبای فرش تندیس خاطره کاشان است که  ۱۲۰۰ شانه و با تراکم ۳۶۰۰ بافته می شود. به جهت تراکم و شانه بالایی که این فرش دارد، در دسته فرش های ریزبافت یا فرش ماشینی دستباف گونه قرار می گیرد و مورد استقبال مشتریان داخلی و خارجی است.

 

فرش 1200 شانه مدل اصفهان

 

کیفیت بالای جنس نخ

مهترین جزء اثرگذار بر کیفیت فرش جنس الیاف به کار رفته در بافت آن می باشد. در بافت فرش ۱۲۰۰ شانه مدل اصفهان از نخ آکریلیک هیت ست شده استفاده می شود. بهره گیری از نخ صد در صد هیت ست شده دوام و عمر طولانی تر فرش را تضمین می کند. و باعث کاهش پرزدهی فرش می‌شود.

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه مدل اصفهان

اگرچه فرش های ۱۲۰۰ شانه قیمت بالاتری در مقایسه با فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۷۰۰ شانه دارند اما با توجه به کیفیت فرش و شانه و تراکم فرش از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین فرش های ماشینی است.

 

قیمت های فرش در سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ، قیمت فرش درجه یک و استاندارد بدون واسطه است که این قیمت در هیچ فروشگاهی قابل عرضه نیست مگر با از دست دادن کیفیت.

 

کلیه محصولات ماهور دارای نشان استاندارد و با همان کیفیت صارداتی عرضه می‌شود.

 

همچنین شرایط خرید اقساطی فرش نیز در نظر گرفته شده است. بسیاری از زوجهای جوان به ویژه برای فرش جهیزیه از این مدل فرش استقبال می کنند.

ابعاد فرش

فرش ۱۲۰۰ شانه  مدل اصفهان در ابعاد استاندارد و رایج قابل خریداری است. از جمله آنها می توان به اندازه های ۱۲متری، ۹ متری، ۶ متری، قالیچه ۴ متری و سایز کناره ها اشاره کرد. ضمن اینکه این فرش به شکل دایره ای و در قطرهای ۱ متری، ۲ متری و ۳ متری نیز به بازار عرضه می شود. به منظور رفع نیاز مشتریان و در صورت درخواست ایشان، امکان بافت فرش در سایر ابعاد استاندارد نیز وجود دارد.

 

رنگ فرش

در نقشه فرش ۱۲۰۰ شانه مدل اصفهان در ۸ رنگ به کار رفته است. این رنگ ها بسته به نقشه های مختلف این طرح کم و زیاد می شوند. فرش طرح اصفهان در چهار رنگ آبی، سرمه ای، روناسی و کرم بافته می شود. این رنگ ها از جمله رنگ‌های محبوب بازار فرش بوده و قابلیت هماهنگ شدن با دکوراسیون های گوناگون را دارند.

برخورداری از استاندارد

فرش ۱۲۰۰ شانه مدل اصفهان یک فرش استاندارد است و مشخصات آن طبق چارچوب تعیین شده از سوی سازمان ملی استاندارد در شناسنامه فرش درج شده است. با بررسی شناسنامه فرش در هنگام خرید آن می توان از جنس نخ خاب، جنس نخ پود، تعداد تراکم شانه و پود و گره در متر، ابعاد، درجه و ارتفاع خاب فرش مطلع شد.

 

 

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.