1 - راهنمای خرید فرش

فرش ۱۲۰۰ شانه طوسی

فرش ماشینی

فرش  ۱۲۰۰ شانه طوسی 

 فرش ۱۲۰۰شانه رنگ طوسی ،فرش ماشینی افشان طوسی ۱۲۰۰ شانه کاشان نمونه ای از یک نفشه فرش ماشینی است که بدون ترنج و لچکی طراجیو بافته می شود. زیرا این نوع فرش از قدیم الایام تا به امروزه جزو یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین نقشه فرش کاشان است.

در این فرش ۱۲۰۰ شانه افشان که در تصویر مشاهده می کنید طراح برای طراحی این فرش از گل های طرح گل ماهی و شاه عباسی به صورت گل برجسته در طراحی این فرش استفاده کرده است. فرش افشان زمینه فیلی را می توانید در اندازه و سایز های مختلف و سفارشی انتخاب و خریداری کنید.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه طوسی 

با توجه به اینکه در کاشان انواع مختلف فرش ماشینی طراحی و بافته می شود ولی عوملی که می تواند در خرید اینرتنتی فرش افشان کاشان همراه با قیمت آن تأثیر بگذار شامل: نوع الیاف به کار رفته و نوع اندازه انتخابی شما می باشد که در قیمت آن می تواند اثر گذار باشد.

راهنمای خرید فرش  تراکم ۳۶۰۰

برای اینکه بتوانید فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید باید یکسری نکات هنگام خرید را به یاد داشته باشد تا بتوانید یک فرش خوب از دیجی فرش انتخاب و خریداری کنید. این نکات شامل نوع طرح انتخابی و نوع رنگ زمینه همراه باسیز آن است که در هنگام خرید باید بسیار دقت کنید. سعی کنید فرش را کمی کوچک تر از سایز آن فضا انتخاب کنید و به هیچ عنوان آن فضا را تمام فرش نکنید زیرا ممکن است آن فضا کوچک تر به نظر برسد.

دومین نکته: نوع طرح و نوع رنگ زمینه فرش است که باید حتماً نسبت به دکوراسیون و دکوراتیو منزل خود انتخاب کنید و اگر غیر از این باشد تمام دکوراسیون شما با رنگ زمینه فرش ناهماهنگی خواهد داشت.

 

مشخصات فرش ۱۲۰۰ شانه زمینه طوسی 

این فرش ماشینی افشان طوسی ۱۲۰۰ شانه زیبا ۸ رنگ و۱۰رنگ از نوع فرش گل برجسته است که برای خاب پایین فرش از نخ اکریلک هیت ست هایبالک استفاده شده و برای خاب بلند فرش یا همان قسمت های برجسته فرش از نخ اکریلیک هیت ست استفاده شده است که با میزان خاب ۷ میلی متر در تراکم عرضی ۳۶۰۰ بافته شده است.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.