1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰

الیاف فرش

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰

  • تراکم

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰ ، همانطور که میدانید این فرش های ماشینی دارای تراکم ۳۰۰۰ هستند. تراکم این فرش ها نسبت به فرش های ۷۰۰ شانه واقعی سبب شده است هم ظرافت آن افزایش پیدا کند و هم کیفیت بافت آن کمی بیشتر شود. در واقع هرچه تراکم یا تعداد شانه بیشتر شود، فاصله بین گره ها کاهش می یابد و در نتیجه سبب می شود بافت فرش ماشینی محکم تر شود.

  • دستگاه بافنده

دستگاه بافنده فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰ همان دستگاهی است که برای بافت فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ استفاده می شود. در واقع این دستگاه که HCPx2 نام دارد، قابلیت تغییر تراکم فرش از ۲۱۰۰ تا ۳۰۰۰ را دارد.

  • کیفیت مواد اولیه

برای بافت فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ و ۳۰۰۰ معمولا از الیاف اکریلیک هیت ست استفاده می کنند. الیاف اکریلیک هیت ست از کیفیت و دوام فوق العاده ای برخوردار هستند و می توانند یک فرش را تا سالهای سال برای شما نگه دارند. الیاف مورد استفاده در نخ تار و پود ممکن است پلی استر، جوت و پنبه باشند. الیاف پنبه به علت کیفیت بالا و پلی استر به خاطر شفافیت و استحکام بالاتر معمولا در فرش های ماشینی طرح ۱۰۰۰ شانه به کار می روند تا کیفیت فرش ماشینی افزایش پیدا کند.

 

فرش هفتصد شانه کاشان

بهترین رنگ های فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰ ،بسیاری از رنگ های جدید و به روز که در محصولات ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دیده می شوند، در فرش ۷۰۰ شانه هم به کار می روند. به طور مثال، اخیرا فرش دودی، نقره ای، بژ و فیلی بسیار پرفروش شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. فرش ۷۰۰ شانه نیز در پالت های رنگی زیبا و خیره کننده بافته می شود که این رنگ ها در آن ها به چشم می خورد. پرفروش ترین محصولات در رنگ های جدید فرش طلایی نقره ای، فرش خانه رویایی دودی (تصویر مقابل) و فرش کارینا نقره ای هستند.

 

فرش زمینه ذغالی ودودی درمنزل

 

  • فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰

    فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰ ،فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰، این طرح ها در جدیدترین رنگ بندی و متنوع ترین رنگ های زمینه تولید می شوند. از این رو توانسته اند به خوبی پاسخگوی انتظارات متفاوت خریداران باشند. شما می توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود، هر یک از این محصولات یا سایر محصولات متنوع فرش خونه را برای ایجاد دیزاین مورد انتظار خود در منزل، خریداری نمایید.

 

فرش کاشان

 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰ ،اگر بخواهیم قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ کاشان را با فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ و همینطور فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ مقایسه داشته باشیم باید گفت محصولی مقرون به صرفه می باشد. خصوصیات فرش هفتصد شانه تراکم ۳۰۰۰ شامل موارد زیر می باشد:

  • براق بودن فرش به دلیل نخ ابریشم به کار رفته در آن
  • دوام و عمر بیشتر به دلیل تراکم بالای آن
  • طرح های متنوع و رنگ بندی های خاص
  • ارزان قیمت بودن نسبت به محصولات مشابه

 

قیمت فرش ماشینی هفتصد شانه

  • ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

    فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰ ،از جمله ویژگی فرش هفتصد شانه قیمت پایین آن نسبت به سایر فرش های بازار است . فرش های دستباف گونه که به فرش های هزار شانه به بالا می گویند ، به دلیل ریز بافتی که دارند از این دسته از فرش ها گران تر می باشند .

    اما فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ از این فرش های دستباف گونه نرم تر است و ارتفاع خاب بیشتری دارد و کسانی که دوست دارند علاوه بر مبلمان روی زمین یا فرش شان نشست و برخاست داشته باشند بهتر است که از این دسته از فرش های ماشینی طرح مورد نظرشان را انتخاب نمایند .

    مورد دیگر در مورد محصولات هفتصد شانه تعداد رنگی است که در آن ها به کار می رود . فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه در تعداد رنگ های هشت رنگ، ده رنگ، دوازده رنگ و چهارده رنگ بافته می شود .

    شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این همه رنگ ؟ یا چرا همه را به یک تعداد رنگ نمی بافند . به طور کلی باید بدانید که تعداد رنگ در فرش ماشینی هر چه بالاتر رود در زیبایی فرش تاثیر گذار می باشد . پس این امر در میزان قیمت فرش بی تاثیر نمی باشد . تعداد رنگ هر چه بالاتر رود قیمت فرش ۷۰۰ شانه ماشینی شما گران تر خواهد شد.

    مورد دیگر طرح فرش است . به دلیل اینکه الیاف فرش های هفتصد شانه کمی کلفت تر از فرش های ریز بافت است . از طرح های درشت تر در بافت آن استفاده می شود که همین امر دست را برای بیشتر کردن رنگ های مختلف در فرش بازتر می گذارد .

    یعنی افزایش تعداد رنگ ، خود باعث شلوغ تر به نظر رسیدن فرش می شود که اگر این امر در فرش های با شانه و تراکم بالاتر که برای بافت شان از طرح های ریز و پر جزییات استفاده می شود ، به کار رود خود باعث هر چه شلوغ تر به نظر رسیدن فرش ماشینی می گردد . پس فرش های ماشینی با شانه و تراکم بالاتر را به این دلیل با تعداد رنگ پایین و پالت رنگی ملایم و یک دست تولید می کنند .

 

فرش کاشان

, , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.