1 - راهنمای خرید فرش

فرش ۷۰۰ شانه

فرش کاشان

 فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰شانه ،پرفروشترین فرش کاشان فرش ۷۰۰شانه است ،همانطور که می دانید فرش های ماشینی در شانه و تراکم های مختلف بافته می شود. شانه به تعداد گره هایی می گویند که در یک متر از عرض فرش بافته می شود. برای نمونه در فرش های ۷۰۰شانه ، تعداد گره در یک متر از عرض فرش ۷۰۰ گره می باشد.

در حال حاضر فرش‌های ۷۰۰شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه ، فرش ۱۲۰۰ شانه از رایج ترین فرش هایی هستند که در بازار فرش ماشینی عرضه می شوند.

مهمترین ویژگی فرشهای ۷۰۰ شانه قیمت ارزان فرش و نرم بودن آن است. این فرش ها نسبت به فرش های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه ، ارتفاع خاب بیشتری دارند.

ارتفاع خاب به معنی طول نخ هر گره است که در فرش های ۷۰۰شانه حدود ۱۲ میلیمتر می باشد. افزایش ضخامت فرش باعث می شود که فرش هفتصد شانه نرم تر باشند.

 

قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

تعداد گره در فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه نسبت به فرش های هفتصد شانه بیشتر است و به همین دلیل است که قیمت فرش های ۷۰۰شانه برای مصرف کننده مناسبت تر است. این نوع فرش ها هم برای فرش پذیرایی و هم برای فرش اتاق خواب و فرش آشپزخانه مناسب است.

برخورداری از رنگ بندی متنوع از دیگر ویژگی های فرشهای ۷۰۰شانه است که به شما امکان می‌دهد بتوانید آن را با دکوراسیون‎های مختلف هماهنگ نمایید.

فرش های ۷۰۰ شانه تندیس خاطره کاشان

کیفیت بالای فرش و استاندارد بودن از جمله ویژگی های اصلی یک خرید خوب است و فرش ماهور برای تمام تولیدات خود، چه فرش‌های صادراتی و چه تولیدات داخلی این شرایط را رعایت کرده است.

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ماهورمارکت در ابعاد مختلف ۱۲متری، ۹ متری و ۶ متری به بازار عرضه شده است. همچنین این فرش به شکل فرش گرد، در قطرهای مختلف نیز تولید می شود تا رضایت علاقمندان فرش های گرد نیز فراهم آید.

سایزهای مختلف کناره نیز از دیگر ابعاد در نظر گرفته شده برای فرشهای ماشینی ۷۰۰ شانه هستند. جهت تامین بیشترین حد رضایت مشتریان و برطرف کردن نیازهای متنوع ایشان، امکان بافت فرش ۷۰۰ شانه در سایر ابعاد نیز بر اساس خواست و نیاز مشتری فراهم می باشد.

 

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه خوب را چگونه تشخیص بدهیم؟

بعد از انتخاب شانه و تراکم ، مهترین جزء اثرگذار بر کیفیت فرش جنس الیاف به کار رفته در بافت آن است. در بافت فرش ماشینی هفتصد شانه ماهورمارکت از نخ اکریلیک هیت ست شده استفاده می شود. بهره گیری از نخ صد در صد اکرلیک هیت ست شده دوام فرش را بیشتر کرده و پرزدهی آن را حداقل می‌کند.

البته فرش های هفتصد شانه در بازار فرش با الیاف دیگر همچون پلی استر هم بافته می شود بنابراین برای اطمینان از کیفیت فرش خریداری شده حتما به شناسنامه فرش دقت کنید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.