1 - راهنمای خرید فرش

فروش عیدانه فرش ماشینی

سیرتا پیاز فرش کاشان

فروش عیدانه فرش ماشینی

فروش عیدانه فرش ماشینی کاشان .یکی از دغدغه های خانواده ها و مشتریان فرش ماشینی خرید فرش برای عیدنوروز می باشد که شرکت تندیس خاطره کاشان جشنواره ویژه ای را برای خرید فرش فراهم کرده است که با تماس با مشاوران شرکت می توانید از این تخفیفات بهره مندشوید.

 

خرید عیدانه فرش

با نزدیک شدن به سال جدید و فرا رسیدن عید باستانی نوروز گروه صنعتی هانی فرش کاشان در نظر دارد تا با ارائه زیباترین طرح های فرش ماشینی به خانه های شما جلوه ای جدید ارزانی دارد. وبسایت هانی فرش با برگزاری جشنواره خرید عیدانه فرش قصد دارد امتیازات ویژه زیر را به عنوان هدیه نوروزی به مشتری ارائه نماید تا خریداران عزیز تجربه ی یک خرید فرش به یاد ماندنی و منصفانه را به خاطر بسپارند. در این مقاله سعی شده است توضیحاتی برای فروش فرش ماشینی عید نوروز با تخفیف ویژه ۲۰ الی ۴۰ درصد که توسط فرش تندیس خاطره کاشان است.

چه فرشی مناسب فضای کوچیک است؟

فروش ویژه فرش ماشینی کاشان

سایت تندیس خاطره کاشان به مناسبت عید نوروز ، با حمایت کارخانجات فرش ماشینی کاشان برگزار می شود. مشتریان عزیز می توانند فرش مورد پسند خود را انتخاب کرده و سفارش دهند تا از امتیازات و تخفیفات عیدانه فرش برخوردار شوند. خدمات و امتیازات خرید فرش عید ازسایت تندیس خاطره کاشان  عبارتند از:

 

 

پرداخت وجه فرش درب منزل

 

تحویل فرش در اسرع وقت به همراه گارانتی فرش و ضمانتنامه کتبی ۵ الی ۱۰ ساله

 

تخفیف ویژه فرش (۲۰ الی ۴۰ درصد تخفیف نسبت به نمایشگاه های فرش)

 

 

طرح های جدید فرش طلاکوب

خرید اینترنتی فرش

 شرکت تندیس خاطره کاشان عرضه کننده انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ، فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه ، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کاشان به قیمت فرش درب کارخانه می باشد. تمامی فرش های داخل سایت صد در صد اکریلیک هیت ست با ضمانت و بافته شده توسط بهترین و بروز ترین دستگاه های فرش ماشینی با بالاترین درجه کیفی فرش (فرش درجه یک) می باشند و به همراه ضمانت نامه کتبی ( تضمین بهترین کیفیت فرش درجه یک ) به مشتری تحویل داده می شود.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.