1 - راهنمای خرید فرش

قالی کاشان

فرش ماشینی

قالی کاشان 

قالی کاشان ،در این مقاله قصد داریم برترین کارخانه های فرش ماشینی کاشان را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید فرش ماشینی  از کارخانه های کاشان را دارید، بتوانید با ارزان ترین قیمت، فرش مورد علاقه خود را از برترین و معتبرترین کارخانه های فرش ماشینی کاشان خریداری کنید!

 

در ایران بیش از ۱۷۰۰ کارخانه فرش و ریسندگی وجود دارد که از این تعداد، بیش از ۱۰۰۰ کارخانه در شهرستان کاشان مشغول به فعالیت می باشند، و به همین دلیل شهرستان کاشان به قلب تولید فرش ماشینی کشور مشهور شده است.

 

اما در بین این ۱۰۰۰ کارخانه تعدادی از کارخانه ها به علت کیفیت ممتاز و تکنولوژی پیشرفته تر پرچمدار و رهبر بازار فرش ماشینی ایران به حساب می آیند، و طی سالها فعالیت خود، چنان درخشان ظاهر شده اند که نه تنها در ایران بلکه در بازار جهانی فرش ماشینی نیز، جزو برندهای مطرح و نام آشنا این صنعت محسوب می شوند.

 

در ادامه با تعدادی از برترین کارخانه های فرش ماشینی کاشان آشنا می شوید:

 

کارخانه فرش تندیس  کاشان

کارخانه فرش تندیس کاشان با ثبت “شرکت فرش کاشان” در سال ۱۳۸۲ تاسیس و شروع به فعالیت کرده و جزو برندهای مطرح فرش ماشینی کاشان می باشد. یکی از مهمترین دلایل معروفیت این شرکت و مطرح شدن برند فرش محتشم کاشان در صنعت فرش ماشینی کشور، پایندی این مجموعه به تولید فرش های با کیفیت و رعایت استاندارهای روز جهانی (مانند: ISO 90001) می باشد.

 

کارخانه فرش تندیس کاشان با ظرفیت تولید بیش از ۱.۸۰۰.۰۰۰ متر مربع فرش ماشینی در کارخانه ای به مساحت ۵۵ هکتار جزو بزرگترین کارخانه های فرش ماشینی کاشان می باشد. و تاسیس این کارخانه در کاشان باعث اشتغال بیش از ۱۱۰۰ نفر از جوانان مختصص ایرانی به صورت مستقیم و چند هزار فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم گردیده است.

 

این شرکت با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و نیز استفاده از بروزترین تجهیزات بافندگی دنیا، توانسته مجموعه ای از زیباترین و چشم نوازترین فرش های ماشینی کاشان را در گالری فرش های خود داشته باشد. و همواره در طراحی فرش های ماشینی خود سلیقه ناب ایرانی را مدنظر داشته است.

 

 

در کارخانه فرش تندیس کاشان، انواع فرش های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و حتی فرش های ۱۵۰۰ شانه تولید می شود که در تولید اکثر این فرش ها از نخ اکریلیک هیت ست شده استفاده می شود، که از مهمترین ویژگی های فرش های اکریلیک هیت ست شده می توان به عدم پرزدهی و ضد حساسیت بودن این فرش ها و همچنین حفظ نرمی و لطافت فرش حتی پس از سالها استفاده اشاره کرد.

 

کارخانه فرش تندیس  کاشان علاوه بر تولید فرش های طرح کلاسیک، اقدام به تولید انواع فرش های کودک، مدرن، گلیم و جاجیم، فرش سجاده ای و همچنین تابلو فرش های فاخر و چشم نواز نموده، و می توان گفت که تقریبا برای هر نو سلیقه و نیازی فرش مناسبی در این مجموعه می توان یافت.

 

از دیگر ویژگی های مهم فرش های ماشینی تولید کارخانه تندیس  کاشان می توان به مواردی مانند: عدم پرزدهی و ضد حساسیت بودن، مقاومت در برابر سایش، حفظ کیفیت حتی پس از بارها سشتشو و همچنین عدم رنگ پریدگی فرش در برابر نور مستقیم خورشید اشاره کرد.

 

نکته قابل توجه درخصوص کارخانه فرش تندیس کاشان این است که این کارخانه تنها کارخانه فرش ماشینی در ایران است که مجهز به تکنولوژی بافت فرش های کلاریس می باشد. در تکنولوژی کلاریس که یکی از جدیدترین تکنولوژی های فرش ماشینی در جهان به حساب می آید دیگر هیچ محدودیتی در رنگ بندی فرش وجود ندارد!

 

در زیر شما تعدادی از فرش های کارخانه فرش تندیس کاشان را مشاهده می نمایید، برای خرید فرش از کارخانه فرش محتشم کاشان، مجموعه قالی کاشان این امکان را فراهم کرده است که با حذف واسطه های فروش بتوانید فرش های این کارخانه را به ارزان ترین مبلغ ممکن و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

کارخانه فرش عقیق کاشان

کارخانه فرش عقیق کاشان در سال ۱۳۶۲ با ثبت “شرکت نگین مشهد فتاح” با ظرفیت تولید ۱۰ هزار متر مربع فرش ماشینی در سال شروع به فعالیت کرد.

 

این مجموعه با هدف رقابت در بازارهای جهانی از همان ابتدای تاسیس، همواره سعی کرده با خرید به روزترین دستگاه های بافت فرش ماشینی جهان (مانند دستگاه های ساخت کمپانی وندویل بلژیک) و نیز استفاده از بهترین الیاف در تولید فرش، پیشتاز تولید بهترین فرش های ماشینی جهان باشد!

 

فرش عقیق کاشان نه تنها در بازار داخلی کشورمان جزو برترین و خوشنام ترین برندهای صنعت فرش ماشینی است، بلکه در بازار جهانی نیز همواره خوش درخشیده است و جزو برندهای مطرح در این صنعت در جهان نیز می باشد و فرش های خود را علاوه بر بازارهای کشورهای همجوار ایران به بسیاری از کشورهای اروپایی نیز صادر می کند.

 

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شهرت کارخانه فرش عقیق کاشان شده است، طراحی خاص و چشم نواز و رنگ بندی فوق العاده فرش های تولیدی این کارخانه است. که با مشاهده گالری فرش های کارخانه عقیق کاشان می توانید به صحت این ادعا پی ببرید.

 

کارخانه فرش عقیق کاشان در طراحی فرش های ماشینی خود ذوق و سلیقه خاص ایرانی را به رخ جهانیان کشانده است و در هم آمیختن هنر اصیل ایرانی با خلاقیت و نوآوری طراحان خوش ذوق خود طرح هایی چشم نواز و زیبا خلق کرده است.

 

در زیر شما تعدادی از فرش های کارخانه فرش عقیق کاشان را مشاهده می نمایید، برای خرید فرش از کارخانه فرش عقیق کاشان، مجموعه قالی کاشان این امکان را فراهم کرده است که با حذف واسطه های فروش بتوانید فرش های این کارخانه را به ارزان ترین مبلغ ممکن و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

 

کارخانه فرش نیاوران کاشان

کارخانه فرش نیاوران کاشان در سال ۱۳۶۸ با ثبت شرکت نساجی باستان و تنها با نصب تنها دو دستگاه ۵۰۰ شانه ۷ رنگ و هشت رنگ ( که در آن دوره پیشرفته ترین تکنولوژی بافت فرش ماشینی در جهان بود) شروع به فعالیت کرد.

 

پایبندی این شرکت به ارتقای کیفیت فرش های تولیدی این کارخانه و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تولید فرش ماشینی در جهان با نگاهی به روند تحولات این شرکت در سالهای فعالیت خود به خوبی آشکار است. کارخانه فرش نیاوران کاشان در سال ۱۳۸۲ اولین دستگاه بافت ۷۰۰ شانه جهان را که ساخت کمپانی وندویل بود را به صنعت فرش ماشینی کشور اضافه کرد. و پس از آن با ظهور دستگاه های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه در صنعت فرش ماشینی جهان، جزو اولین کارخانه های تولید فرش ماشینی کشور بوده که خود را مجهز به این تکنولوژی های نو ظهور کرده است.

 

در حال حاضر کارخانه فرش نیاوران کاشان جزو برندهای برتر فرش ماشینی در ایران و جهان است، و فرش های تولیدی این کارخانه به کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و کشورهای اروپایی صادر می شود.

 

افتخارات کارخانه فرش نیاوران کاشان به همین جا ختم نمی شود! این شرکت در سال ۱۳۹۵ (سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) در حرکتی جسورانه و با همتی کم نظیر، تصمیم گرفت که وابستگی این کارخانه به واردات نخ از کشورهای اروپایی را برطرف کند، و با همین هدف با استفاده از دانش بومی و متخصصین داخلی، خط تولید مدرن و پیشرفته انواع نخ اکرولیک و پلی استر پنبه را به مجموعه کارخانه فرش نیاوران اضافه کرد.

 

در زیر شما تعدادی از فرش های کارخانه فرش نیاوران کاشان را مشاهده می نمایید، برای خرید فرش از کارخانه فرش نیاوران کاشان، مجموعه قالی کاشان این امکان را فراهم کرده است که با حذف واسطه های فروش بتوانید فرش های این کارخانه را به ارزان ترین مبلغ ممکن و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.