1 - راهنمای خرید فرش

قیمت جدیدترین مدل های فرش کاشان

فرش خاطره کویر

 قیمت جدیدترین مدل های فرش کاشان

قیمت جدیدترین مدل های فرش کاشان از جمله جدیدترین مدل های فرش ماشینی کاشان می توان به فرش های مدرن اشاره کرد. بر خلاف تصور عمومی که گمان می کند که این فرش ها از تکه های مستعمل تهیه شده است.

 

پس از فرش های مدرن، فرش های وینتیج در ردیف بعدی جدیدترین فرش های ماشینی کاشان قرار دارند. فرش های وینتیج به لحاظ طراحی شبیه به طرح های ابر و باد هستند.

در ادامه فرش های افشان قرار دارند که در مقایسه با دو نوع قبلی طول عمر بسیار بیشتری دارند.

 

فرش جدید

طرحهای جدید فرش کاشان

نقشه های بروز و جدید در بازار فرش ماشینی از هر موقع بیشتر شده است به طوری که انقدر نقشه های جدید به بازار عرضه می شود که کارخانه های فرش ماشینی به صورت سلیقه ای اقدام به بافت طرح های جدید فرش کاشان می کردند .با ارائه فرش جدید کاشان به بازار تمام کارخانه ها مدل های مختلف ان طرح را عرضه می کنند.

 

 

فرش کاشان با ارائه خرید مستقیم فرش از کارخانه امکان ثبت سفارش در سایت فرش تندیس خاطره کاشان را فراهم کرد تا خرید از کارخانه با تفاوت قیمتی ۲۰% فراهم شود البته امکان خریدحضوری از کارخانه هم وجود دارد.

 

فرش سال 1400

قیمت فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش کاشان ۱۲ متری مبنای قیمت گذاری در فروش فرش ماشینی است به این طور که اگر قیمت قالی رو تقسیم بر ۱۲متری کنید و بر متراژ مورد نظر ضرب کنید الباقی متراژ ها بدست می اید البته درصی از متراژ ها بالابود و پرتی دارد مثلا قیمت فرش ماشینی ۹متری که درصدی بالاتر محاسبه میشود.

 

به دلیل نواسانات قیمت دلار جهت اطلاع از قیمت فرش ۱۲متری -قیمت فرش ۹ متری -قیمت فرش ۶متری با کارشناسان سایت شرکت فرش تندیس خاطره درارتباط باشید.

 

فرش اصفهان

فروش  مستقیم فرش از کاشان

با افزایش کارخانه های فرش در شهر کاشان رقابت شدید در فرش جدید به همراه قیمت بوجود امده ، بطوری که قیمت فرش کاشان همیشه پایین ترین و ارزان ترین قیمت  رو در میان شهر های دیگه پیدا کرده ، خرید فرش کاشان یه مزیت رو برای خریدار بوجود اورده که فرش جدید و بروز رو با قیمت مناسب در فروشگاه ها و حتی امکان خرید مستقیم از کارخانه رو دارد.

 

از یک طرف رقابت شدید در بین کارخانه فرش  و از یک طرف حجم زیاد تقاضا برای خرید فرش کاشان یک رقابتی را برای تولیدی کننده بوجود اورده  که این رقابت برای مشتریان دلگرمی زیادی بوجود می اورد  که خرید فرش کاشان این اطمینان رو به خریداران داده که فرش طرح جدید فرش کاشان رو با قیمت بسیار عالی و مقرون بصرفه تهیه میکنند.فرش کاشان قیمت بسیار بهتری و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به رغیب خود پیدا کرد.

 

فرش کاشان بر اساس کیفیت

فرش کاشان با کیفیت های متفاوتی بافت میشود که این کیفیت بر ۲ اساس سنجیده میشود:

 

  • کیفیت نخ استفاده شده
  • نوع دستگاه فرش بافی

 

فرش کاشان

کیفیت نخ استفاده شده در فرش های بافت کاشان

نخ مورد استفاده در فرش ماشینی ۳نوع هست که در بیشتر فرش های ماشینی از ۵۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه استفاده میشود:

 

  • نخ فرش پی سی اف یا پلی استر
  • نخ فرش ورژن
  • نخ فرش اکرولیک

 

بهترین نخ استفاده شده در فرش ماشینی نخ ۱۰۰% اکرولیک هست منظور از ۱۰۰% یعنی تمام الیاف تار فرش اکرولیک باشد . در نظر داشته باشید بعضی از تولید کننده ها از ۱۰۰% اکرولیک استفاده نمیکنند و درصدی از نخ استفاده شده ورژن و یا پلی استر هست.

 

در فرش ارزان قیمت از نخ پی سی اف و پلی استر استفاده میشود که تفاوت خیلی زیادی در قیمت انها وجود دارد که بیشتر در فرش های ۵۰۰ شانه ارزان استفاده میشود.

 

نخ ورژن  که بسیاری از فروشندگان فرش ، نام نخ ایرانی را بروی ان گذاشتن نخ جدیدی هست که وارد بازار ریسندگی شده و از کیفیت متوسطی در میان نخ ها برخوردار هست عمر مفید این نوع فرش ها ۴سال میباشد.

 

فرش ماشینی کاشان

کیفیت دستگاه های تولیدی فرش کاشان

فرش کاشان با دستگاه های مختلفی تولید می شود که هرچه دستگاه پیشرفته تر و جدید تر باشد امکان بافت ریزبافتر فرش و دقت بالای بافت بیشتر می شود:

  • دستگاه بافت فرش ۷۰۰ شانه TEX
  • دستگاه بافت ۷۰۰ شانه HCP
  • دستگاه بافت ۱۰۰۰ شانه HCI
  • دستگاه بافت ۱۲۰۰ شانه HCIX2
  • دستگاه بافت ۱۵۰۰ شانه XHDC

 

فرش

, , , , , , , , , ,

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.