1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش درشهر فرش

تفاوت قیمت فرش

قیمت فرش درشهر فرش

 

قیمت فرش در شهر فرش به چه چیزهایی بستگی دارد؟

قیمت فرش درشهرفرش به صورت کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که قبلا در مقاله قیمت فرش ماشینی به صورت کامل به آن پرداخته ایم. اما به طور اختصار باید بگوییم که از عوامل اصلی اثر گذار در قیمت فرش های ماشینی، تراکم شانه، جنس نخ خاب، برندینگ و ماشین بافت آن است.

 

به صورت عادی قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه از قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه بیشتر است و قیمت فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه از ۱۲۰۰ شانه کمتر است و قیمت فرش ۷۰۰ شانه از قیمت ۱۰۰۰ شانه کمتر است و همینطور الی آخر. یعنی هرچه تراکم بافت بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

 

جنس نخ خاب از دیگر مسائل مهم در تعیین قیمت یک فرش است، به قسمی که فرش های آکریلیک هیت ست شده از فرش های بافته شده با الیاف پلی استر و یا BCF گرانتر هستند.

 

برندینگ از دیگر مسائل تاثیر گذار در قیمت فرش است، هرچه برندی شناخته تر باشد، به طبع آن از قیمت بالاتری برخوردار است. همچنین دستگاه بافت فرش ماشینی نیز مهم است و قیمت فرش های بافته شده با دستگاه های اصلی از قیمت فرش های تبدیلی بالاتر است.

 

قیمت فرش در شهر فرش چند است؟

قیمت فرش درشهر فرش ،بر اساس بررسی های صورت گرفته در سایت شهر فرش ، لیست قیمت فرش در شهر فرش که البته شامل بخشی از محصولات این فروشگاه است به شرح زیر است.

 

قیمت های بالا بر حسب ریال است و در شهر فرش ذکر شده که با ۱۷% تخفیف برای خرید نقدی در نظر گرفته شده است.

 

البته همانطور که در قبل تر گفته شد، قیمت فرش در شهر فرش نیز بر اساس عوامل مختلفی مشخص می شود و این ۴ مورد، بخشی از محصولات ارائه شده در فروشگاه شهر فرش است و احتمالا در صورت مراجعه به این فروشگاه، با قیمت های متنوعی مواجه شوید که بالاتر یا کمتر از این مبالغ فوق باشد.

 

چنانچه قصد خرید فرش ارزان قیمت را دارید در کارخانه فرش ماشینی کاشان می توانید به راحتی فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق مجموعه پرسان پارس که فروش آنلاین فرش ماشینی را به سراسر کشور انجام می دهد محصول خود را خریداری نمایید.

فروش فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه با ارائه طرح های بسیار متنوع و جدید توسط مجموعه فرش پرسان پارس برای شما خریداران محترم امکان پذیر است.

فروش فرش اینترنتی شهر فرش

قیمت فرش درشهرفرش محصولات عرضه شده در شهر فروش آیا به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسند؟ مجموعه ی فرش تندیس خاطره کاشان، فروش فرش کاشان را به صورت حضوری و با نرخ نمایشگاهی عرضه می کنند ولی اگر می خواهید فرش ارزان قیمت را با نرخ کارخانه ای خریداری نمایید فروشگاه اینترنتی شرکت فرش تندیس خاطره کاشان بهترین گزینه برای انتخاب و خرید شما می باشد.

مقالات بیشتر :

فرش ماشینی ارزان شد

فرش نقره ای

,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.