1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ماشینی۱۲متری

از کجا فرش ماشینی ارزان قیمت بخریم؟

قیمت فرش ماشینی۱۲متری

قیمت فرش ماشینی ۱۲متری ،بررسی بازار داخلی نشان می دهد که در ایران، ۹۰ درصد ساکنان شهرهای بزرگ در خانه های خود، فرش ماشینی دارند و بیشترین ابعاد مورد استفاده فرش ماشینی، فرش های ماشینی ۱۲ متری هستند.

 

یکی از دلایل اهمیت قیمت فرش ماشینی۱۲متری این است که قیمت معیار برای فرش های ماشینی، قیمت مربوط به فرش ۱۲ متری است.

 

بر همین اساس انواع فرش های ۹ متری و ۶ متری، ۲۴ متری و ۱۵ متری، کناره و قالیچه بر اساس تقسیم قیمت فرش ماشینی ۱۲متری بر عدد ۱۲ و ضرب آن در مساحت دلخواه شما است.

 

قیمت فرش ماشینی 12 متری

برای خرید فرش ماشینی ۱۲ متری چه مقدار هزینه پرداخت کنیم؟

قیمت فرش ماشینی ۱۲متری،شما با توجه به بودجه ای که دارید و بر اساس محلی که قرار است فرش پهن شود می توانید برای خرید فرش ماشینی ۱۲ متری هزینه کنید.

نکتهٔ مهمی که در مورد خرید فرش ۱۲ متری باید مورد توجه باشد این است که در واقع شما با هزینه ای که برای خرید فرش ماشینی انجام می دهید در واقع قصد دارید تا چندین سال مهمان به خانه خود راه دهید که علاوه بر اینکه همواره جلوی چشمان شما و میهمانانتان است، نیاز به نگهداری و مراقبت دارد پس هر چقدر در این زمینه هزینه کنید نتیجه مثبت آن را مشاهده خواهید کرد و نیازی نیست به زودی به فکر تغییر فرش ماشینی و هزینه مجدد باشید.

قیمت فرش 12متری

قیمت فرش ۱۲ متری به چه چیزهایی بستگی دارد؟

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری به مسائل مختلفی همچون شانه، تراکم، وزن، جنس نخ خاب و همچنین برند شرکت تولید کننده بستگی دارد.

 

فرش ۱۲ متری عرضه شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره در تراکم های فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۷۰۰ شانه و فرش طرح ۷۰۰ شانه ( ۵۰۰ شانه) موجود است.

 

در فرش ۱۲۰۰ شانه ۱۲ متری، تراکم بافت فرش ۳۶۰۰ ، در فرش ۱۰۰۰ شانه ۱۲ متری تراکم بافت ۳۰۰۰ ، در فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ متری تراکم بافت ۲۵۵۰ تا ۳۰۰۰ و در فرش طرح ۷۰۰ شانه ۱۲ متری تراکم بافت بین ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ می باشد.

 

خرید فرش 12متری

فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه

این نوع قالی قدمت بیشتری داشته و در سال های دورتر طراحی و تولید می شده است. در مقایسه با فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه سابقه طولانی تر در تولید آن وجود دارد. در تعریف فنی و دقیق فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه به قالی هایی گفته می شود که در یک متر از آن ۱۵۰۰گره وجود دارد. البته یک نکته را فراموش نکنید که تراکم با گره متفاوت است و امروزه عموما قالی های ۱۵۰۰ شانه را در تراکم ۱۰۰۰ می بافند. 

 

فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه

وجه تمایز این نوع قالی با نوع ۱۵۰۰ شانه در تعداد گره های آن است به طوریکه در هر یک متر آن ۷۰۰ گره طراحی شده است. تفاوت قیمت این دو مدل قالی هم در تعداد گره های آن بوده و البته فرش ها هر چقدر گره های بیشتری داشته باشند قیمت بیشتری هم دارند.

 

فرش12متری کاشان

فرش ۱۲ متری چگونه در فضای منزل استفاده شود ؟ 

همان طور که می دانید انتخاب سایز مناسب برای هر فضا از منزل اهمیت زیادی دارد . یکی از اصول انتخاب سایز فرش این است که لبه های فرش تا دیواره ی اتاق چند سانتی متر فاصله داشته باشد .

 

آن چه در هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر داشته باشید این است که ابعاد فرش خود را به نسبت ابعاد اتاق انتخاب کنید . برای قسمت های بزرگتر منزل مانند پذیرایی ابعاد بزرگتر از فرش را انتخاب کنید و فرش با متراژ ۱۲ متر برای پذیرایی های خیلی بزرگ مناسب تر خواهد بود .

 

فرش ۱۲ متری در شانه های مختلف برای هر قسمت از منزل کارایی خاصی دارد . مثلا اگر فرش شما در مکان پر رفت و آمد باشد ، فرش خود را در شانه های پایین تر مانند فرش ۱۰۰۰ و فرش ۷۰۰ شانه شانه انتخاب کنید و اگر به زیبایی و بافت ریز در فرش اهمیت می دهید ، شانه های بالاتر مانند فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه با متراژ ۱۲ را انتخاب نمایید. 

 

فرش کاشان

, , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.