1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 6 - فرش

قیمت فرش ماشینی ۲

فرش 700 شانه

قیمت فرش ماشینی 

قیمت فرش ماشینی ۲ به عوامل مختلفی بستگی دارد وبه شانه وتراکم فرش .فرش ها به نسبت نوع نخ ودستگاه بافت قیمتهای مختلفی دارند.در این مقاله سعی داریم اطلاعات مفیدی درباره ی قیمت فرش های ماشینی در اختیار شما قرار دهیم  . فرش ماشینی کالایی است که هیچ وقت از رونق نمی افتد چرا که نیازی همیشگی است و مردم همواره برای آغاز زندگی خود و یا تغییر دکوراسیون منزل و یا حتی برای مراکز اداری و شرکتی اقدام به خرید فرش می کنند و قیمت آن از نکات مهمی است که در خرید مشتریان تاثیر مستقیم دارد.

۱- لیست قیمت فرش های ماشینی

قیمت فرش ماشینی ۲ متفاوت است که رابطه ی مستقیمی با کیفیت ، تراکم و مرکز بافت آن دارد و طبیعتا هر چه این مشخصات بیشتر و بهتر باشد قیمت محصول نیز بیشتر خواهد بود اما این تفاوت خیلی زیاد نیست و گاها فرش های ارزان بی کیفیت نیستند چرا که اخیرا تولید کنندگان فرش ماشینی کاشان با راه اندازی خرید آنلاین این امکان را به مشتریان داده اند تا با خرید اینترنتی فرش ماشینی را به قیمت درب کارخانه خریداری کنند و این موضوع دلیل بر بی کیفیتی محصولات مربوطه نیست .

قیمت فرش های ماشینی همواره در حال نوسان است و در طول سال دلایل مختلفی مثل عید نوروز ، ایام محرم و یا تورم در بالا و پایین رفتن آن نقش مهمی دارد . فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان با ارائه ی فرش های ماشینی مرغوب به قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان عزیز قرار دارد که در ادامه لیست قیمت این محصولات را در اختیار شما قرار می دهیم .

 

۲- عوامل تاثیرگزار بر قیمت فرش ماشینی

چند عامل مهم واصلی وجود دارد که مستقیم بر قیمت فرش ماشینی تاثیر می گذارد که عبارتند از الیاف بکار رفته در بافت آن ، شانه و تراکم قالی ، ابعاد و اندازه و از همه مهم تر طرح محصول است. امروزه تنوع در این عوامل بسیار بالا رفته و فرش های ماشینی در تراکم های جدید و متنوعی تولید می شود که در بافت هر کدام الیاف مختلفی استفاده می شود و همچنین با رونق گرفتن بازار فرش ماشینی طرح های بروز و جدیدی نیز طراحی می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند و طبیعتا قالی ها اندازه های مختلفی دارند که ابعاد بزرگتر مثل ۹ متری و ۱۲ متری بهای بیشتری دارد.

پیشرفت صنعت بافت و بروز شدن ماشین آلات بافت موجب شده تا فرش های ماشینی با تراکم های بالایی مثل ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافته شوند که در نوع خود فوق العاده اند و بافت بسیار ظریفی دارند تا جایی که شباهت فراوانی به قالی های دستبافت دارند و همین امر موجب افزایش قیمت این قالی ها شده است .

 

۳- قیمت فرش ماشینی در کاشان

فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان فروشگاهی سریع و مطمئن برای خرید فرش ماشینی باکیفیت و ارزان است که به صورت آنلاین در خدمت مشتریان عزیز می باشد. شما با خرید اینترنتی از فرش کارپت می توانید از مزایای آن بهره مند شوید، قیمت محصولات در این فروشگاه نسبت به رقبای دیگر ارزان تر می باشد چرا که شما می توانید فرش مورد نظر خود را به قیمت درب کارخانه تهیه کنید ، علاوه بر این تمام محصولات موجود در این سایت دارای ضملنت خرید می باشد تا شما با خیالی آسوده خرید کنید .

در نهایت فرش تندیس خاطره کاشان شما را از دردسر های حمل و نقل راحت کرده و به صورت رایگان کالای خریداری شده را برای شما ارسال می کند . امیدواریم با انتخاب فرش کارپت خریدی  آسوده و رضایتمندانه داشته باشید .

 

۳-۱- قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

محصولات فرش تندیس خاطره کاشان از شاخه ی فرش۷۰۰ شانه آغاز می شود که تماما با الیاف درجه یک بایر آلمان و در ۱۲ رنگ واقعی بافته می شود که در تراکم های مختلفی مثل ۲۵۵۰ ، ۲۷۰۰ و ۳۰۰۰تولید می شود .

 

۳-۲- قیمت فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه

شاخه ی پرکاربرد و مناسب برای عموم فرش ۱۰۰۰ شانه است که بسیار ریزبافت بوده و با تراکم های ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ بافته می شود و در دو نوع ساده و گل برجسته موجود است . الیاف مورد استفاده آن از مرغوب ترین نخ های اکریلیک است و ۱۴ رنگ واقعی در آن استفاده شده است که ارزش آن را دوچندادن کرده است .

 

۳-۳- قیمت فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

فرش های ۱۲۰۰ شانه به دلیل ظرافت زیاد و جنس نخ های مرغوبش دارای قیمت بالاتری است که فقط به با تراکم ۳۶۰۰ تولید می شود و نوع گل برجسته ی آن نیز موجود می باشد . نخ خاب این محصول اکریلیک صد درصد هیت ست شده درجه یک است و در طرح های جدید و تنوعی تولید می شود . قیمت این فرش های دستبافگونه مختلف است که وجود طرح های سنتی و شلوغ و همچنین طرح های گل برجسته این اختلاف قیمت را ایجاد کرده است .

 

تمامی این محصولات در حال حاضر با تنوع طرح و رنگ بالا در فروشگاه فرش تندیس کاشان  ما موجود می باشد که همگی از درجه کیفی ممتاز برخوردارند و نمونه ی واقعی یک فرش ماشینی مرغوب می باشند . لیست قیمتی که در این مطلب برای شما ارائه شد تماما با قیمت درب کارخانه یکی بوده و سعی شده تا با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار گیرد . عکس های تمام محصولات به همراه مشخصات فنی آن ها در فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان بیان شده که شما به راحتی می توانید طرح و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید .

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.