1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش کاشان۱۲متری

رنگ پرفروش سال

قیمت فرش کاشان ۱۲متری

قیمت فرش کاشان ۱۲متری فرش ماشینی با افزایش قیمت مواد اولیه دچار افزایش قیمت چند برابری شده است . البته به دلیل قدرت صنعت نساجی این افزایش قیمت نسبت به محصولات دیگر دچار افزایش قیمتی کمتری شده است.

 

قیمت فرش ۱۲متری نسبت به شانه و تراکم آن متفاوت هست که میتوان قیمت های فرش ماشینی را با دسته های خود مقایسه کرد.

 

کارخانه های فرش ماشینی به صورت استاندارد متراژ فرش های ماشینی رو بر اساس ۱۲ متری ،۹متری ،و ۶ متری تولید می کنند که فرش ۱۲متری در این اندازه ها بالاترین متراژ رو دارد که به مراتب قیمت فرش ۱۲متری از متراژ های دیگر بالاتر هست.

 

فرش جدید

انتخاب فرش ۱۲متری برای پذیرایی

فرش ۱۲متری بیشتر برای پذیرایی انتخاب میشود . علت این موضوع فقط بخاطر کوچک بودن اتاق های خواب و اشپزخانه میباشد و الا دلیل خاصی برای انتخاب متراژ فرش نیست .

 

در زمان انتخاب فرش حتما به متراژ و محیط منزل دقت کنید سعی کنید فرش را کمی کوچکتر انتخاب کنید که نیازی به تا کردن فرش نباشد  بعضی از مشتریان در انتخاب ۲تخته ۶ متری ویا یک تخته ۱۲متری دچار مشکل در انتخاب میشوند . بهترین انتخاب در این اندازه یک تخته ۱۲متری هست.

 

فرش‌های ماشینی در ابعاد رایج و استانداردی چون ۹ متری، ۶ متری، ۴ متری و همچنین سایز کناره، پادری و … بافته می شوند. شاید بتوان گفت فرش ۱۲ متری متداول ترین فرش ماشینی است که در خانه های ایرانی بسیار پرطرفدار است. طول و عرض این فرش به ترتیب ۴ و ۳ متر می باشد. 

 

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری همواره در بازار فرش مورد توجه مشتریان قرار می گیرد چرا که انتخاب نخست بسیاری از خریداران فرش است. اما قیمت فرش بر حسب اندازه شانه و تراکم متفاوت است.

 

فرش

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت فرش در کل بر اساس چند آیتم مشخص می شود:

  1. مواد اولیه که شامل نخ خاب، نخ پود و نخ تار می گردد.
  2. دستگاه بافت که شامل انواع ماشین آلات ۱۵۰۰، ۱۲۰۰،  ۱۰۰۰ ، ۷۰۰ شانه و… می باشد و می تواند اصلی یا تبدیل شده باشد.
  3. نیروی انسانی که شامل مزد بافنده، کمک بافنده، بوبین پیچ و سایر کارگران خط تولید و بسته بندی، کارمندان و.. می شود
  4. بخش تکمیل شامل کناره دوزی، آهار و بسته بندی است.

 

برای خرید فرش میتوانید با کارشناسان شرکت فرش تندیس خاطره کاشان درارتباط باشید و فرش خودرا با کمترین قیمت ویهترین کیفیت از کاشان بصورت اینترتی یا حضوری خرید کنید.

 

فرش

,,,,,,

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.