1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش کاشان ۱۲متری

قیمت فرش کاشان ۱۲متری

قیمت فرش کاشان ۱۲متری ، فرش‌های ماشینی در ابعاد رایج استانداردی چون ۹ متری، ۶ متری، ۴ متری و همچنین سایز کناره، پادری بافته می شوند. شاید بتوان گفت فرش ۱۲ متری متداول ترین فرش ماشینی است که در خانه های ایرانی بسیار پرطرفدار است. طول و عرض این فرش به ترتیب ۴ و ۳ متر می باشد. قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری همواره در بازار فرش مورد توجه مشتریان قرار می گیرد چرا که انتخاب نخست بسیاری از خریداران فرش است. اما قیمت فرش بر حسب اندازه شانه و تراکم متفاوت است..

 

فرش های ۱۲ متری موجود در بازار تنوع گوناگونی دارند و دامنه آنها از فرش ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰ تا فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ را در بر می گیرد. با این حال زمانی که قیمت فرش مطرح می شود، معمولا منظور قیمت فرش های ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ با این ابعاد است.

 

 

فرش کاشان

قیمت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه کاشان

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از جمله فرش های ریزبافتی است که از زیبایی، ظرافت و وضوح نقشه بالایی برخوردار است. به همین دلیل استفاده از این نوع فرش برای فرش اتاق پذیرایی منازل رایج است.

 

قیمت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه نیز به طور محسوسی از فرش های ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه بیشتر است اما به همان نسبت از قیمت فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه پایین تر می باشد. در اینجا نیز قیمت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه بر حسب تراکم، جنس الیاف و تعداد رنگ زمینه متفاوت است. بهترین این نوع فرش، فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ است که از الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده بافته شده باشد.

 

فرش کاشان

بهترین قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری

فرش ماشینی کاشان در انواع تراکم و طرح ها و ابعاد بافته می شود. فرش ماشینی ۱۲ متری از رایج ترین ابعاد فرش ماشینی است. فرش ماشینی صد در صد اکرولیک نیز اغلب در کارخانجات فرش ماشینی کاشان تولید می گردد. با توجه به عرضه مستقیم فرش ماشینی ۱۲ متری کاشان به صورت مستقیم از کارخانه بسیاری از هزینه های سربار کاهش می یابد. از این رو بهترین قیمت فرش ماشینی کاشان ۱۲ متری را می توانید از طریق ما تهیه نمایید.

 

فرش افشان

 

مزایای خرید فرش ماشینی کاشان ۱۲ متری 

  • در دسترس بودن تمامی نقشه های دلخواه 
  • مشاوره رایگان با متخصصین فرش ماشینی
  • ارسال رایگان فرش ماشینی به آدرس مورد نظر شما
  • ارائه راهکارهای مفید جهت نگهداری بهینه فرش ماشینی
  • سفارش و دریافت سریع فرش ماشینی مورد نیاز 
  • خرید فرش ماشینی ارزان با بهترین قیمت

 

فرش تندیس خاطره کاشان افتخار دارد تا با ارائه جدیدترین انواع فرش ماشینی کاشان ، بهترین قیمت را به خریداران فرش ماشینی عرضه نماید. لذت خرید فرش ماشینی عالی را با ما تجربه نمایید.

 

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.