1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش کاشان

فرش بهار

قیمت فرش کاشان

قیمت فرش کاشان ، عرضه بهترین برندهای صنعت فرش ماشینی ایران و بهترین قیمت فرش ماشینی درشرکت فرش تندیس خاطره کاشان. فرش ماشینی امروزه به جزء جدا نشدنی منازل بسیاری از ما ایرانیان تبدیل شده است. با توجه به اینکه فرش ماشینی یک کالای هزینه بر است، انتخاب یک فرش ماشینی خوب که هم از کیفیت و طول عمر بالا و هم از قیمت مناسبی برخودار باشد، اهمیت فراوانی پیدا کرده است. بویژه زمانی که بدانید فرش ماشینی از آن دسته کالاهایی است که از ظاهر آن نمیتوان به کیفیت و دوام آن پی برد.! بله تمام فرش های ماشینی موجود در بازار در ابتدا، هم از نرمی و لطافت مناسب و هم از جلوه و جلای رنگ زیبایی برخوردارند اما نکته اینجاست که همین فرش ممکن است بعد از چند ماه نرمی و لطافت خود را از دست داده و بعد از اولین شست و شو به یک فرش بی رنگ و رو تبدیل شود. مشکلاتی از قبیل چسبیدن نخ، مو و … به فرش و سختی جاروکشی، آب رفتن فرش یا سرد بودن آن در زمستان و داغ بودنش در تابستان از دیگر مشکلاتی است که یک فرش ماشینی بی کیفیت میتواند به همراه داشته باشد.

قیمت فرش ماشینی

قیمت فرش ماشینی به دو عامل مهم بستگی دارد که یکی کیفیت فرش دیگری شانه و تراکم آن میباشد. برای آگاهی از کیفیت فرش باید به جنس الیاف آن دقت کرد که در مقاله بهترین فرش ماشینی کدام است؟روشهای تشخیص آن و تمام آنچه در این مورد لازم است بدانید را توضیح داده ایم. در مورد شانه و تراکم فرش هم به طور خلاصه میتوان گفت هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی بالاتر باشد ارزش آن بیشتر میشود. در همین صفحه میتوانید.قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری را مشاهده نمایید. برای مشاهده قیمت فرش ماشینی ۹ متری و ۶ متری می توانید به صفحه هر محصول مراجعه کنید.

اهمیت برند فرش ماشینی

با توجه به اینکه تشخیص کیفیت فرش ماشینی از طریق لمس کردن و مشاهده ظاهر آن، برای افراد غیر کارشناس ممکن نیست و اینکه معمولا هر فروشنده ای از محصولی که عرضه میکند به عنوان محصول با کیفیت یاد میکند؛ بهترین راه برای اطمینان از کیفیت فرش ماشینی، شناخت برند یا به عبارتی تولیدکننده آن محصول است. بخاطر داشته باشید بهترین راه برای شناخت کیفیت محصولات یک برند، تحقیق و پرس و جو از کسانی است که تجربه استفاده از آن محصول را دارند. و در مورد فرش باید این تجربه دو یا سه سال به طول انجامیده باشد. تبلیغات رسانه ای لزوما نمیتواند نشان دهنده کیفیت محصولات نیز باشد.

خرید فرش ماشینی

فرش تندیس خاطره کاشان به عنوان یک مجموعه کاملا تخصصی در حوزه فرش ماشینی، پس از چندین سال تحقیق و تجربه اقدام به عرضه محصولات بهترین برندهای فرش ماشینی کشور نموده است. فرش تندیس خاطره کاشان توانسته است با حذف هزینه های انبارداری، فروشگاه داری و خواب سرمایه، و با تاکید بر اصل انصاف، تعهد و صداقت، محصولات بهترین برندهای فرش ماشینی کشور را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.فرش تندیس خاطره کاشان با هدف تامین رضایت و اطمینان مشتریان، تنها به ارائه محصولات درجه ۱ با گارانتی اصالت و سلامت و با ضمانتنامه ۵ ساله می پردازد. ارسال رایگان تا درب منزل و خدمات پس از فروش ویژه از دیگر خدمات متمایز فرش تندیس خاطره کاشان می باشد.در حال حاضر خرید فرش از سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان به صورت آنلاین و با پایین‌ترین قیمت در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. آنچه مشاهده میکنید مجموعه ای است عظیم و زیبا از با کیفیت ترین فرش های ماشینی ایران شامل تولیدات برترین برندهای فرش ماشینی کشور که عمدتا از الیاف بایر آلمان استفاده میکنند. محصولات تولیدکنندگان شناخته شده ای نظیر فرش مشهد، فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش آرا مشهد، فرش پرشین مشهد، قالی سلیمان، فرش قیطران، فرش پاتریس که با تضمین پایین‌ترین قیمت و ارسال رایگان در سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان عرضه شده است.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.