1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۱۲متری

فرش 1200شانه

قیمت فرش ۱۲متری

قیمت فرش ۱۲متری به نسبت شانه وتراکم ودستگاه بافت متفاوت است. فرش ماشینی با افزایش قیمت مواد اولیه دچار افزایش قیمت چند برابری شده است . البته به دلیل قدرت صنعت نساجی این افزایش قیمت نسبت به محصولات دیگر دچار افزایش قیمتی کمتری شده است.

قیمت فرش ۱۲متری نسبت به شانه و تراکم ان متفاوت هست که میتوان قیمت های فرش ماشینی را با دسته های خود مقایسه کرد.

 

کارخانه های فرش ماشینی به صورت استاندارد متراژ فرش های ماشینی رو بر اساس ۱۲ متری -۹متری – و ۶ متری تولید میکنند که فرش ۱۲متری در این اندازه ها بالاترین متراژ رو دارد که به مراتب قیمت فرش ۱۲متری از متراژ های دیگر بالاتر هست.

 

مزیت ها و اشکالات خرید  فرش ۱۲ متری یا ۲تخته ۶متری

خرید فرش ۱۲ متری بجای ۲تخته ۶متری در بیشتر موارد بهتراست.

فرش ۱۲متری به دلیل طراحی حرفه ای تر و نقشه مادر بودن همیشه از ۶متری زیبا تر است . طراح ها اقدام به طراحی نقشه روی ۱۲ متری میکنند بخاطر همین  فرش ۱۲متری همیشه ظریف کاری تر و خوش نقشه تر هست.

فرش ۱۲متری به علت یک نواخت بودن و نداشتن خط وسط نسبت به ۲عدد ۶متری در منزل زیباتر و قشنگر نشان میدهد.

فرش ۱۲متری وزن بالاتری دارد و روی سرامیک و موکت حرکت نمیکند برای همین بهتر از فرش ۶متری با وزن پایین تر هست.

جابجای فرش ۶متری راحت تر هست از فرش ۱۲متری ولی باید در نظر داشته باشید برای شتشوی فرش معمولا با خدمات قالیشویی تماس میگیریم که این امر برای انها تفاوتی ندارد که ۲عدد ۶متری باشد یا ۱۲ متری برای همین منظور قیمت فرش ۱۲متری در شستشو و ۲عدد ۶متری یک قیمت هست.

 

متراژ فرش ۱۲متری

فرش ۱۲متری با ابعاد ۳*۴  تولید میشود .

قیمت فرش ۱۲ متری  با ۲تخته ۶متری

قیمت فرش ۱۲متری ۲برابر قیمت ۶متری هست.

 

انتخاب فرش ۱۲متری برای پذیرایی

فرش ۱۲متری بیشتر برای پذیرایی انتخاب میشود . علت این موضوع فقط بخاطر کوچک بودن اتاق های خواب و اشپزخانه میباشد و الا دلیل خاصی برای انتخاب متراژ فرش نیست .

 

در زمان انتخاب فرش حتما به متراژ و محیط منزل دقت کنید سعی کنید فرش را کمی کوچکتر انتخاب کنید که نیازی به تا کردن فرش نباشد  بعضی از مشتریان در انتخاب ۲تخته ۶ متری ویا یک تخته ۱۲متری دچار مشکل در انتخاب میشوند . بهترین انتخاب در این اندازه یک تخته ۱۲متری هست.

 

قیمت فرش ۱۲متری

فرش از جمله کالاهایی است که در خانه اکثر ایرانی‌ها دیده می‌شود.

به هرحال فرش هنر ایرانیان است و مردم ما نیز به شدت با آن مانوسند. اما همین فرش‌های دستباف که دیدن آن زیر پاها برای ما ایرانی‌ها معمولی شده است. در برخی مواقع قیمت‌فرش ها حدود ۲۰۰ میلیون تومان را هم می‌گذرانند.

فرش دستباف ایرانی در بسیاری از شهرهای کشورمان بافته می‌شود که بافت طرح آنها برگرفته از ویژگی‌ها و فرهنگ مردمان آن شهر است. شهرهایی مانند کاشان، تبریز، اصفهان و قم از جمله شهرهایی هستند که نقش عمده‌ای در بافت فرش دارند. البته با رشد تکنولوژی و با توجه به این‌که بافت فرش‌ دستباف به زحمت و زمان زیادی نیاز دارد. همچنین خرید آن برای همه اقشار جامعه مقدور نیست. پس به مرور فرش‌های ماشینی جای خود را در بازار باز کردند. واضح است که کیفیت فرش‌های ماشینی هیچ‌گاه به فرش‌های دستباف نمی‌رسد . پس به همین دلیل قیمت آنها نیز بسیار کمتر از نوع دستباف است.

قیمت فرش های  دستباف کاشان به تعداد خانه ها بستگی دارد. مثلا به صورت ۴۲خانه ،۴۸خانه،۵۲خانه و ۷۰ خانه. هرچه تعداد خانه ها بالاتر باشد، فرش مرغوب تر و ریزبافت تر است. این فرش در ابعاد شش متر از ۳.۵ میلیون تا ۱۲میلیون تومان قیمت دارد. در ابعاد ۹متر از چهار میلیون تا ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.  در ابعاد ۱۲ متر از ۷.۵ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

تلفن فرش کاشان

,,,,,,,,,,,قیمت فرش ۱۲ متری ۳*۴ متر

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.