1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۱۲۰۰شانه

باغ ارم

قیمت فرش ۱۲۰۰شانه

قیمت فرش ۱۲۰۰شانه فرش ۱۲۰۰شانه چیست ؟ فرش ۱۲۰۰ شانه به فرش های گفته میشود که تعداد گره عرضی فرش در ۱متر ۱۲۰۰ گره یا ریشه میباشد . فرش های ۱۲۰۰ شانه استاندارد دارای تراکم طولی ۳۶۰۰ هست. هرچقدر تعداد گره عرضی فرش بالاتر برود فرش ریزبافت تر و شفافیت بیشتری پیدا میکند.

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته چقدر هست؟

قیمت فرش گل برجسته ۱۲۰۰ شانه نسبت به فرش های ۱۲۰۰ شانه ساده و نرمال معمولا تخته ای ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان بالا تر هست که علت ان استفاده از نخ گران قیمت هایباک هست که در بافت فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته استفاده میشود.

 

 

کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان بزرگترین تولید کننده فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان و در ایران فرش های هزارو دویست شانه را با صورت ۸ رنگ و ۱۰ رنگ تولید میکند.

 

قیمت فرش ۱۲متری ۱۲۰۰ شانه درب کارخانه چقدر است ؟

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه ۱۲متری بالاترین کیبفیت درب کارخانه ۸۵۰۰.۰۰۰ تومان هست که این قیمت فقط در صورت خرید مستقیم از کارخانه صورت میگیرد .

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه ۱۲متری در فروشگاهها و نمایندگی های فرش کاشان با ۲۰% بالاتر عرضه میشود.

 

قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه درب کارخانه چقدر است؟

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه ۹متری درب کارخانه ۶۵۰۰.۰۰۰ تومان هست که این قیمت در نمایندگی های فروش بیشتر از ۲۰% عرضه میشود .لطفا از نمایندگی ها و فروشگاه های فرش تقاضای این قیمت نفرمایید.

 

محاسن فرش ۱۲۰۰ شانه چیست؟

فرش ۱۲۰۰ شانه محاسن بسیار زیادی دارد که در ذیل ۵دلیل برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه را ذکر میکنیم.

 

فرش‌ ۱۲۰۰ شانه به دلیل داشتن تعداد بالای گره از لطافت و ظرافت بیشتری برخوردار هستند.

فرش‌های ۱۲۰۰ شانه شبیه ترین فرش های ماشینی به فرش دستبافت هستند و برای خریدارانی که علاقه زیادی به فرش دستباف و نقشه های ان دارند با پرداخت مبلغی به مراتب کمتر بهترین گزینه هست.

در فرش‌ ۱۲۰۰ شانه به دلیل بالا بودن شانه و تراکم ، نقش‌ها و طرح‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند از وضوح بیشتری برخوردار هستند.

فرش‌ ۱۲۰۰ شانه از تعداد نقشه و طرح های زیبای برخوردار هست.

 

 

معایب فرش ۱۲۰۰ شانه چیست ؟

فرش ۱۲۰۰ شانه از مزایای زیادی برخوردار هست و یکی از بهترین گزینه های انتخاب فرش در حال حاظر میباشد ولی ۲مورد نام برده شده در زیر را میتوان تنها معایب فرش ۱۲۰۰ شانه در مقابل دیگر تولیدات فرش ماشینی نام برد.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه به دلیل ریزبافتی و تراکم بالای که دارد از نخ ظریف و ریزی در بافت ان استفاده میشود که باعث نازک شدن و ظریف شدن ان میشود که در بعضی از سلیقه ها این مورد را معایب فرش ۱۲۰۰ شانه میدانند.

بالابودن قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه در مقابل فرش های ۵۰۰ شانه ،۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه یکی دیگر از معایب این نوع فرش میباشد که خریداران در انتخاب ان دچار مشکل میشوند.

 

فرش ۷۰۰ شانه بهتره یا فرش ۱۲۰۰ شانه ؟

این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر از نظر قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه را با فرش ۷۰۰ شانه مقایسه کنیم، فرش ۷۰۰ شانه گزینه بهتری می باشد. اما از نظر زیبایی و تراکم بالا، پیشنهاد ما فرش ۱۲۰۰ خواهد بود.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه بخریم؟

فرش ۱۲۰۰ شانه از فرش های زیبا و دستبافگونه تولیدی فرش ماشینی میباشد که طرفدار های زیادی رو به خود اختصاص داده اینکه شما از فرش منزلتون چه توقعاتی دارید بهترین راه برای انتخاب فرش هست.

اگر فرش انتخابی شما برای زیبای منزل – رنگ های زیبا ، طرحی دستبافگونه ،لطافت بالا و قابلیت تمیز شدن سریع مهم است فرش ۱۲۰۰ شانه بهترین گزینه میباشد.

البته بعضی از مشتریان وزن فرش هم در موقع خرید مدنظر دارند که باید به استحضار برسانیم که فرش های ۱۲۰۰ شانه وزن پایین تری دارند و برای حمل و نقل گزینه خوبی میباشند.

 

 

فرش ۱۲۰۰ شانه را از کجا بخریم؟

به دلیل فروش مستقیم فرش تندیس خاطره از کارخانه فرش کاشان، شما عزیزان از میان جدید ترین طرح ها و نقشه های خرید میکنید. سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان با امکان خرید حضوری فرش باعث شده شما فرش ماشینی درجه یک با کیفیت کارخانه را با بهترین قیمت خرید کنید .تفاوت خرید از فرش تندیس خاطره ، بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت بعلاوه بیشترین تنوع . هروقت قصد سفارش داشتید و امکان بازدید حضوری نداشتید میتوانید با پرداخت مبلغی بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و الباقی رو درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

این فروش موفق آمیز فقط با همکاری و رضایت شما عزیزان اتفاق افتاده است . ما این را فراموش نخواهیم کرد و همیشه در کنار شما هستیم شعار بازار فرش بهترین کیفیت به همراه بهترین قیمت همیشه در ذهن مدیریت و کارکنان بازار فرش تندیس خاطره خواهد ماند.

فرش های ۱۲۰۰ شانه به دو صورت بافت میشوند.

۱.فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ بافت ساده

۲.فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ بافت برجسته

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان

فرش ۱۲۰۰ شانه با کیفیت های مختلف تولید میشود که برترین کیفیت فرش ۱۲۰۰ شانه را در فرش تندیس خاطره کاشان تولید کرده ایم که با نخ ۱۰۰% اکرولیک هیت ست شده و دارای ۶۰ ماه ضمانت کیفیت میباشد.

 

 

 

فرش کاشان

 

, , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.