3 - شانه و تراکم فرش, 6 - فرش

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه نسبت به سایر فرش های ۱۰۰۰ و ۷۰۰ بیشتر است. زیرا تعداد گره هایی که برای بافت این فرش زده می شود بیشتر است وبنابراین الیاف و نخ اکرولیک هیت ست شده ی بیشتری در این فرش به کار رفته است و این موضوع باعث بالا رفتن قیمت این فرش شده است.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه تندیس خاطره کاشان با تراکم ۳۶۰۰ با الیاف صد در صد اکرولیک هیت ست شده بافته می شود. نخ آکریلیک هیت ست به کار رفته در بافت این فرش، در برابر گرما و نور، پایداری بسیار بالایی از خود نشان می دهد.مهمترین ویژگی یک فرش که میزان دوام یک فرش را تعیین می کند الیاف به کار رفته در آن فرش است. اگر الیاف استفاده شده در فرش دارای کیفیتی بالا نباشد و یا  الیاف به کار رفته در آن پلی استر باشد طول عمر فرش کمتر می شود . ویژگی مهم نخ های اکرولیک خاصیت بازگشت پذیری و مقاومت در برابر حرارت است این بدین معناست که سال ها بعد از خرید فرش های اکرولیک ، همان زیبایی و ظرافت را دارند. نخ پود استفاده شده در این فرش ها پنبه است  و وزن فرش ۱۲۰۰ شانه باید حدود ۴۰ تا ۴۲ کیلو گرم باشد.

 

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه

خرید اینترنتی فرش ۱۲۰۰با تراکم ۳۶۰۰ به دلیل ریز نقشی و زیبایی که دارد،بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شما می توانید برای مشاهده تمامی محصولات شرکت تندیس خاطره کاشان به وب سایت ما مراجعه کنید یا با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس واحد فروش : ۰۹۹۰۲۴۲۰۹۱۲ خانم میرحسینی

 

ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش های ۱۲۰۰ زیبایی و ظرافت بالاتری نسبت به فرش های ۱۰۰۰ و پایین تر و از آن دارند. نرمی و لطافت این فرش ها با فرش های دیگر قابل مقایسه نیست.فرش های ۱۲۰۰ به دلیل ریز نقشی خود ، به فرش های دستبافت گونه شباهت دارند.الیاف به کار رفته در این فرش شباهت بسیاری به ابریشم دارد بنابراین لکه ها به راحتی از روی فرش پاک میشوند.

 

ضخامت فرش ۱۲۰۰ شانه

ضخامت فرش به شانه و تراکم فرش بستگی دارد هرچه شانه و تراکم بیشتر باشد ضخامت فرش کمتر و فرش نازکتر می شود. بنابراین ضخامت فرش های ۱۲۰۰ از فرش های ۱۰۰۰ کمتر است. ضخامت در فرش های ۱۲۰۰ شانه بین ۶ تا ۷ میلی متر است . این فرش ها به دلیل داشتن  ظرافت ، از زیبایی چشمگیری برخوردارند. درواقع چون نخ خاب به کار رفته در این فرش ها نازک است طرح و نقشه فرش از جلوه ی بیشتری برخودار است.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.