1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۶متری

فرش ماشینی

قیمت فرش۶متری 

قیمت فرش ۶متری ،شهر کاشان به عنوان پایتخت قالی دستباف و ماشینی کشور به شمار می رود که وجود کارخانه های متعدد تولید فرش منجر به ارائه جدیدترین مدل های فرش ماشینی به شهر فرش و سایر نمایشگاه ها فروش فرش کاشان شده است.

اما آیا مصرف کنندگان ساکن در تهران و دیگر شهرهای کشور می توانند فرش کاشان ۷۰۰ شانه، فرش ۱۵۰۰ شانه، فرش های ۱۲۰۰ و ۱۰۰۰ شانه را از کارخانه و به طور مستقیم سفارش داده و خریداری کنند؟

قیمت فرش ۶ متری درب کارخانه با شهر فرش چقدر تفاوت دارد؟ در این مقاله می خواهیم در جهت شناخت فرش شش متری جهت خرید فرش ماشینی هر چه بهتر شما عزیزان مطالبی را ارائه دهیم.

قیمت فرش ۶ متری کاشان

فرش ماشینی ۶ متری در واقع فرش با عرض ۲ و طول ۳ متر می باشد که یکی از اندازه های استاندارد فرش ماشینی تولید شده در کارخانه فرش کاشان می باشد و دارای انواع فرش کاشان ۷۰۰ شانه، فرش شش متری هزار شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ می باشد.

البته فرش بیضی و فرش گرد ماشینی نیز در ابعاد مختلف می توانند جایگزین فرش ۶ متری در شهر فرش باشند که هنگام خرید باید به اندازه فضای منزل دقت کرد تا فضای مورد استفاده را به خوبی پوشش دهد.

 

طرح های فرش ماشینی ۶ متری

امروزه کارخانجات شهر کاشان با ورود ماشین آلات پشرفته فرش های ماشینی ۶ متری را در جدیدترین طرح های مدرن (modern carpet)، فرش وینتیج (vintage carpet) نیز تولید می کنند که سبب تنوع قیمت فرش ۶ متری در بازار شده است.

از جدیدترین طرح های فرش کاشان ۷۰۰ شانه می توان فرش هالیدی، فرش ترمه، پاییز، افشان، هیوا و شانار را نام برد که با زمینه رنگ های فیلی،آبی کاربنی، فیروزه ای، کرم و سرمه ای تولید می شوند.

کیفیت فرش ۷۰۰ شانه

کیفیت فرش به چه مسائلی وابسته می باشد؟ فرش ۶ متری در شهر فرش کاشان با چه کیفیت هایی عرضه می شود؟

مواد اولیه مورد استفاده در کارخانه فرش ماشینی از جمله نخ خاب، تار و پود، چسب پشت فرش، آهار و تکمیل همگی می توانند در مرغوبیت فرش ماشینی تاثیر گذار باشند که فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان وابسته کارخانه فرش کاشان انواع فرش کاشان ۷۰۰ شانه را با نشان استاندارد و ضمانت نامه کیفیت، خدمت مشتریان و خریداران محترم عرضه می دارد.

انواع فرش ماشینی کاشان در این مجموعه با نخ اکریلیک هیت ست بایر آلمان و یا الیاف ترکیه ای بافت می شوند که موجب بهبود کیفیت و در نتیجه کارایی بیشتر آن خواهد شد.

خرید فرش ۶ متری ارزان

قیمت فرش ۶متری به نسبت فرش های ۱۲ و ۹ متری کمتر است که این قیمت پایین یک طرف ترازو و کیفیت بالا طرف دیگر ترازوست که اگر این توازن رعایت شود شما خرید اقتصادی و بهینه را انجام داده اید.

مهم ترین حسن خرید فرش ۶ متری در شهر فرش کاشان دو نکته ای می باشد که در بالا بدان اشاره شد. از همین رو و جهت سهولت خریداران در تهیه انواع فرش ماشینی در اقصی نقاط کشور با راه اندازی فروشگاه اینترنتی امکان خرید اینترنتی فرش ماشینی برای همگان میسر شده است.

 

قیمت فرش ماشینی کاشان ۶ متری

قیمت فرش ۶متری همانطور که اشاره شد به عوامل متعددی وابسته است اما آنچه مهم است بدانید این می باشد قیمت فرش ۶ متری در شهر فرش و کارخانه با یکدیگر تفاوت هایی دارند که تنها دلیل ارزان بودن قیمت فرش کاشان ۷۰۰ شانه و سایر محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان عرضه و ارسال مستقیم فرش از کارخانه به خانه می باشد.

 اما ذکر این نکته لازم است در پی نوسانات ارز و تاثیر مواد اولیه از این موضوع قیمت ها ممکن است به صورت دقیق نباشد و جهت استعلام قیمت فرش ماشینی کاشان می توانید با شماره های اعلام شده در تماس باشید.

فرش کاشان

,,,,,,,,,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.