1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۷۰۰شانه دودی

قیمت فرش 12متری رنگ دودی

قیمت فرش ۷۰۰شانه دودی

قیمت فرش ۷۰۰شانه دودی   ،فرش ۷۰۰ شانه فرش تندیس خاطره کاشان از برترین الیاف بین المللی ۱۰۰% اکرولیک هیت ست شده می باشد که این الیاف از مقاومت بالایی برخوردار هست به همین دلیل دارای ۶۰ ماه ضمانت کیفیت است که شامل گسستگی اجزا و ثبات رنگ می باشد.

فرش ۷۰۰ شانه قیمت متفاوتی دارد که با توجه به تراکم و نوع نخ آن متفاوت هست در زیر قیمت فرش ۷۰۰ شانه بالاترین کیفیت نخ ۱۰۰% اکرولیک با تراکم ۲۵۵۰ را لحاظ کرده ایم این قیمت فرش ۱۲ متری ،قیمت فرش ۹متری و ۶متری ۷۰۰ شانه هست.

 

قیمت فرش 700شانه دودی

مزایای فرش کاشان ۷۰۰ شانه

قیمت فرش ۷۰۰شانه دودی ،خاب فرش ۷۰۰ شانه در مقایسه با فرش های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه، ارتفاع بیشتری دارد، که سبب ایجاد نرمی بیشتر در آن می شود. به همین دلیل برای منازلی پر رفت و آمد و مکان هایی که پاخور زیاد دارد، و برای فرش اتاق خواب و فرش آشپزخانه بسیار مناسب است.

به دلیل ارتفاع نخ خاب بیشتر در این مدل فرش ماشینی، ضخامت این فرش بیشتر است. ضخامت فرش های ۷۰۰ شانه در حدود ۱۱ میلی متر است و از عبور گرما و سرما جلوگیری می کند. به همین دلیل برای نشستن مناسب می باشد و مقاومت بالاتری در برابر فشار و شستشو دارد.

 

  • وجود طرح های متنوع در فرش ۷۰۰ شانه

معمولا فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه با طرح های سنتی بافته می شود. و این سبک باعث حفظ زیبایی هنر ایرانی در صنعت فرش می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

 

قیمت فرش ۷۰۰شانه دودی ،به جز طرح های سنتی، فرش های هفتصد شانه در طرح های فانتزی و مدرن نیز تنوع بسیار بالایی دارد. رنگ بندی مدرن و امروزی این فرش در کنار رنگ های سنتی، قابلیت ست شدن با دکوراسیون های مدرن را دارد. رنگ فیلی، طوسی، نقره ای و سرمه ای از رنگ های محبوب در این فرش است. همچنین در مدل های گل برجسته و ساده نیز در بازار موجود می باشد.

 

 

خرید اینترنتی فرش کاشان ۷۰۰ شانه

قیمت فرش ۷۰۰شانه دودی ،کارخانه فرش کاشان به عنوان بزرگ ترین تولید کننده فرش ماشینی کشور فروشگاه اینترنتی فرش خود را جهت خرید هر چه آسان تر شما راه اندازی نموده است.

در مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان علاوه بر بافت فرش ماشینی محصولاتی چون گلیم و گلیم فرش نیز با مرغوب ترین الیاف ها، بدون حساسیت و پرزدهی تولید می شوند و به شکل مستقیم از کارخانه عرضه می شوند.

مرکز خرید آنلاین فرش تندیس خاطره کاشان با استفاده از به روزترین ماشین آلات در تولید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه که شامل HCP و HCIx2 می باشد محصولات درجه یک خود را تولید می نماید.

قیمت فرش ۷۰۰شانه دودی ،کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان برای آسان شدن روند خرید شما عزیزان امکان خرید بی واسطه را برای تمام مردم کشور فراهم کرده تا با کمترین هزینه بتوانید خرید مستقیم فرش از کارخانه را تجربه کنید.

قیمت فرش ماشینی ۹ متری، فرش ۱۲ متری و فرش ۶ متری با نرخ مصوب کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان می باشد که ارسال این فرش ها نیز بر عهده کارخانه بوده و به صورت رایگان تا شهر محل سکونت شما می باشد.

 

 

فرش کاشان

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.