1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش۷۰۰شانه گل برجسته

تفاوت قیمت فرش

قیمت فرش ۷۰۰ شانه گل برجسته

قیمت فرش ۷۰۰ شانه گل برجسته   ،بافت فرش ۷۰۰ شانه گل برجسته همان گونه که از نامش پیداست از تعداد شانه برابر ۷۰۰ و تراکم ۲۵۵۰ صورت می گیرد و تنها تفاوت آن با فرش ۷۰۰ شانه در گل برجستگی این نوع محصول می باشد .

 

قیمت فرش ۷۰۰شانه گل برجسته،برای ایجاد فرش گل برجسته ۷۰۰ شانه در کنار بافت فرش با الیاف آکریلیک هیت ست شده به عنوان نخ خاب فرش از الیاف هایبالک نیز استفاده می نمایند تا با فرآیند گرمادهی و خاصیت جمع شدگی این الیاف در فرش ایجاد گودی نموده و قسمت های بافت شده با الیاف آکریلیک ، برجسته شوند .

 

در بیان ویژگی های دیگر این نوع از محصول همانند سایر فرش های ماشینی می توان جنس نخ پود فرش که برابر پنبه می باشد و ارتفاع نخ خاب حدود ۱۰ میلی متری را در ابعاد استاندارد فرش معرفی نمود .

 

قیمت فرش 700شانه گل برجسته

قیمت فرش گل برجسته

قیمت فرش ۷۰۰شانه گل برجسته،فرش ماشینی ۷۰۰شانه یعنی در هر متر از عرض ۷۰۰ گره دارد و تراکم آن عددی بین ۲۱۰۰ تا ۳۰۰۰ گره است که محبوب ترین تراکم ها ، ۲۷۰۰ و ۲۵۵۰ ریشه یا گره است . فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه درجه یک از ۸ یا ۱۰ رنگ تشکیل شده و در مقایسه با فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی و طرح ۷۰۰ شانه قیمت بیشتری دارد .

 

با افزایش شانه و تراکم فرش ،‌ خاب فرش کاهش می یابد و بالعکس اگر فرشی شانه و تراکم معمول داشته باشد نیازی به کاهش خاب فرش نیست .

 

قیمت فرش ۷۰۰شانه گل برجسته،در فرش های ۷۰۰  شانه ارتفاع خاب فرش ماشینی ،‌ حدود ۱۱ میلی متر است و ممکن است  در برخی موارد یک میلی متر کمتر و یا بیشتر باشد . زمانی که ارتفاع خاب فرش بالا باشد ، یعنی ضخامت فرش بیشتر است . به همین خاطر فرش ضخیم و وزن بیشتری خواهد داشت .

 

قیمت فرش 700شانه گل برجسته

مزایای فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

قیمت فرش ۷۰۰شانه گل برجسته،در ادامه ما به مزایای فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اشاره ای خواهیم کرد .

  • فرش ۷۰۰ شانه به دلیل شانه و تراکم کمتر نسبت به فرش ۱۵۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه از ارتفاع خاب بیشتری برخوردار است و در نتیجه فرش نرم تر و لطیف تری نیز می باشد . همچنین این فرش به دلیل نرمی می تواند کفپوش مناسبی برای همه مکان ها از جمله اتاق کودک ،‌پذیرایی ،‌ اتاق خواب و حتی آشپزخانه نیز باشد .

 

  • به خاطر ارتفاع نخ خاب فرش و ضخامت فرش ۷۰۰ شانه ،‌ مقاومت بالاتری در برابر شستشو دارد . لذا این فرش مناسب افرادی که در خانواده شان فرزند کوچک دارند یا خانواده پر جمعتی دارند می تواند مناسب باشد .
  • قیمت بسیار مناسب فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از جمله دلایل اصلی محبوبیت این فرش به نسبت دیگر فرش های ماشینی می باشد .

 

  • با افزایش مشتریان فرش ۷۰۰ شانه ،‌ طرح ها و نقشه های زیادی برای این فرش ارائه شد تا علاقه مندان بتوانند به راحتی با هر دکوراسیونی فرشی را تهیه کنند .

 

قیمت فرش 700شانه گل برجسته

 

قیمت فرش گل برجسته

قیمت فرش ۷۰۰شانه گل برجسته،فرش های ماشینی برجسته به دلیل به کار رفتن دو نوع الیاف خاص در آن و تعداد گره های زیاد در یک متر مربع عرض و طول یا همان شانه و تراکم و ظرافت و زیبایی بالایی که دارد و برجستگی های موجود در سطح فرش به نسبت فرش های معمولی از قیمت بالاتری هم برخوردار است .

 

اخیرا فرش های گل برجسته فروش بالایی داشته است که موجب افزایش روند تولید آن در کارخانجات فرش بافی شده است . به همین دلیل تولید کنندگان در صدد این برآمده اند تا با ارائه خدماتی چون فروش مستقیم فرش گل برجسته و فروش اینترنتی فرش گل برجسته ، قیمت فرش گل برجسته را کاهش دهند .

 

قیمت فرش ۷۰۰شانه گل برجسته شما می توانید با خرید اینترنتی فرش گل برجسته از شرکت تندیس خاطره کاشان شامل خرید بدون واسطه فرش شوید به صورتی که محصول خریداری شده به صورت رایگان و مستقیم از درب کارخانه برای شما ارسال خواهد شد و فرش گل برجسته ارزان قیمت خریداری نمایید . ضمانتنامه و بیمه نامه ده ساله همراه کالا جهت ضمانت اصالت و سلامت فرش گل برجسته به مشتری تحویل داده می شود .

 

 

 

فرش کاشان

, , , , , ,

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.