1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۹متری

خصوصیات فرش ماشینی 1500شانه

قیمت فرش ۹ متری

قیمت فرش ۹ متری   قیمت فرش را برمبنای قیمت ۱۲ متری مقایسه می کنند. بخاطر تفاوت محاسبه و قیمتگزاری مختلف فرش ۹متری  شرکت ها  فرش ۹ متری متراژ خوبی برای مقایسه کلی قیمت ها نیست.

 

قیمت ۱۲متری همیشه ۲ برابر قیمت ۶ متری و سه/چهارم قیمت ۱۲متری بعلاوه پرتی فرش ۹ متری محاسبه میشود .

 

در کاشان فرش ماشینی با کیفیت مختلف تولید می شود قیمت فرش بستگی به متراژ فرش جدید و  همانطور که استحضار دارید ،فرش ۱۲متری بزرگترین  متراژ و سایز استاندارد تولید شده  فرش ماشینی می باشد بنابراین گران قیمت ترین فرش در متراژ ۱۲متری میباشد. البته عوامل بسیاری در قیمت گزاری فرش دخیل هستند که در زیر به آنها اشاره میکنیم .

 

قیمت فرش 9 متری

خرید فرش ۹متری

قیمت فرش ۹متری خرید فرش ماشینی ارزان قیمت یکی از اهداف اصلی خریداران فرش در سراسر کشور می باشد. به دلیل اوضاع اقتصادی کشور و نیاز خانوارها به فرش، کارخانه فرش کاشان تولید فرش های ارزان قیمت را در برنامه تولیدی خود قرار داده است تا با توجه به نیاز فرش ماشینی به عنوان یک کالای اساسی گامی در جهت کمک به اقتصاد خانواده ها برداشته باشد.

البته قیمت فرش ماشینی ۹ متری و دیگر ابعاد فرش ماشینی که در فروشگاه آنلاین فرش کاشان خدمت شما عزیزان ارائه می شود تنها به دلیل عرضه مستقیم فرش از کارخانه تا منزل ارزان تر از نمایشگاه های فروش حضوری می باشد و به هیچ عنوان دلیلی بر پایین بودن کیفیت محصولات نسبت به مراکز فروش فرش دیگر نمی باشد.

ابعاد فرش 9 متری

خرید فرش ۹ متری به چه شکل است؟

قیمت فرش ۹متری برای خرید انواع فرش های ۹ متری می توانید به ۲ روش خرید آنلاین و یا خرید به صورت تلفنی اقدام کنید.

برای اطمینان بیشتر ما بخش پرداخت در هنگام تحویل را برای مشتریان گرامی را فعال ساخته ایم، لذا کافی است ۲۰% مبلغ سفارش را بعنوان بیعانه پرداخت و الباقی را پس از تحویل فرش درب منزل پرداخت نمایید.

 

خرید فرش 9 متری

ابعاد فرش ۹ متری

قیمت فرش ۹متری ابعاد فرش ۹ متری ۲.۵ در ۳.۵ متر می باشه که اصطلاحاً به آن فرش ۹ متری گفته می شود.

 

البته به ندرت فرش هایی در اندازه ۳*۳ هم بافت می شود که البته عرف نیست و خیلی کم است.

 

همچنین علاوه بر اندازه فرش های ۹ متری که ۲.۵*۳.۵ متر می باشد، سایز فرش ۱۲ متری ۳*۴ و  سایز فرش ۶ متری ۲*۳ متر و سایز قالیچه ۴ متری ۱.۵*۲.۲۵ متر می باشد.

 

از نظر تعداد رنگ نیز انواعی داریم ، فرش های ۸ رنگ ، ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ و همچنین شگی ها هستند که انواع تک رنگ و دو رنگ و … دارند. جنس نخ نیز می تواند فرش ماشینی را از هم مجزا کند ، مثلاً فرش ماشینی با نخ آکریلیک و یا فرش ماشینی پلی استر و پلی پروپیلن .

 

قیمت فرش 9 متری

ظاهر فرش ۹متری کاشان

قیمت فر ش۹متری از نظر شکل هندسی آنها نیز ممکن است فرش مستطیل باشند و یا فرش گرد و یا کناره و دیگر ابعاد سفارشی خاص ، آنچه که هدف ما از دسته بندی است. از نظر تعداد شانه و جنس و نخ و … است.

 

توجه داشته باشید که قیمت محصولات فروشگاه تندیس خاطره  بسیار مناسب می باشد. قیمت فرش ماشینی ۹ متری فرهی ، شهر فرش و نه متری پاتریس بسیار بالاتر برای خرید و سفارش شما خواهد بود.

 

قیمت فرش های ۹ متری به این شکل حساب می شود که علاوه بر قیمت هر یک متر فرش که ضربدر ۹ می شود. ۵۰ هزار تومان نیز هزینه دور ریخت اضافات فرش حساب می شود چرا که ابعاد خاصی است .

 

 

قیمت فرش 9متری

, , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.