1 - راهنمای خرید فرش

قیمت قالی کاشان

فرش خاطره کویر

قیمت قالی کاشان 

قیمت قالی کاشان ،قالی کاشان از دیرباز بهترین فرش در جهان بوده و میتوان فرش ایران را با قالی کاشان شناخت با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های پیشرفته  به صنعت فرش ماشینی ایران  ، شهر کاشان قطب صنعت فرش ماشینی و بازار فرش ماشینی ایران شد.

 

با گسترش و افزایش کارخانه جات فرش ماشینی در استان اصفهان ، شهر کاشان بیشترین تکنولوژی های فرش ماشینی را در خود جا داد بصورتی که فرش ماشینی کاشان در سال ۱۳۹۲ بزرگترین و شناخته شده ترین فرش ماشینی در جهان شد. و امروزه برترین فرش ماشینی در میان تمام کارخانه فرش ماشینی میباشد.

 

قالی کاشان با ارائه خرید مستقیم فرش از کارخانه امکان ثبت سفارش در سایت فرش تندیس خاطره کاشان را فراهم کرد تا خرید از کارخانه با تفاوت قیمتی ۲۰% فراهم شود البته امکان خرید مستقیم در نمایندگی تهران و کاشان میباشد.

 

قالی کاشان 

قیمت قالی کاشان ۱۲ متری مبنای قیمت گذاری در فروش فرش ماشینی است به این طور که اگر قیمت قالی رو تقسیم بر ۱۲متری کنید و بر متراژ مورد نظر ضرب کنید الباقی متراژ ها بدست می اید البته درصی از متراژ ها بالابود و پرتی دارد مثل فرش ۹ متری که قیمت ان مبنا محاسبه نمیشود.

 

رقابت شدید در قیمت قالی

با افزایش کارخانه های فرش در شهر کاشان رقابت شدید در فرش جدید به همراه قیمت بوجود امده ، بطوری که قیمت قالی کاشان همیشه پایین ترین و ارزان ترین قیمت  رو در میان شهر های دیگه پیدا کرده ، خرید فرش کاشان یه مزیت رو برای خریدار بوجود اورده که فرش جدید و بروز رو با قیمت مناسب در فروشگاه ها و حتی امکان خرید مستقیم از کارخانه رو دارد.

 

از یک طرف رقابت شدید در بین کارخانه فرش  و از یک طرف حجم زیاد تقاضا برای خرید فرش کاشان یه رقابت برد- برد برای تولیدی کننده بوجود اورده  که این رقابت برای مشتریان دلگرمی زیادی بوجود می اورد  که خرید فرش کاشان این اطمینان رو به خریداران داده که فرش طرح جدید فرش کاشان رو با قیمت بسیار عالی و مقرون بصرفه تهیه میکنند.قالی کاشان قیمت بسیار بهتری و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به رغیب خود پیدا کرد.

 

قالی کاشان بر اساس کیفیت

فرش بافت کاشان با کیفیت های متفاوتی بافت میشود که این کیفیت بر ۲ اساس سنجیده میشود

  • کیفیت نخ استفاده شده
  • نوع دستگاه فرش بافی

نخ مورد استفاده در فرش ماشینی ۳نوع هست که در بیشتر فرش های ماشینی از ۵۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه استفاده میشود

  • نخ فرش پی سی اف یا پلی استر
  • نخ فرش ورژن
  • نخ فرش اکرولیک

بهترین نخ استفاده شده در فرش ماشینی نخ ۱۰۰% اکرولیک هست منظور از ۱۰۰% یعنی تمام الیاف تار فرش اکرولیک باشد . در نظر داشته باشید بعضی از تولید کننده ها از ۱۰۰% اکرولیک استفاده نمیکنند و درصدی از نخ استفاده شده ورژن و یا پلی استر هست.

 

در فرش ارزان قیمت از نخ پی سی اف و پلی استر استفاده میشود که تفاوت خیلی زیادی در قیمت انها وجود دارد که بیشتر در فرش های ۵۰۰ شانه ارزان استفاده میشود.

 

نخ ورژن  که بسیاری از فروشندگان فرش ، نام نخ ایرانی را بروی ان گذاشتن نخ جدیدی هست که وارد بازار ریسندگی شده و از کیفیت متوسطی در میان نخ ها برخوردار هست عمر مفید این نوع فرش ها ۴سال میباشد.

 

قیمت فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش را برمبنای قیمت ۱۲ متری مقایسه میشود . بخاطر تفاوت محاسبه و قیمتگزاری مختلف فرش ۹متری  شرکت ها  فرش ۹ متری متراژ خوبی برای مقایسه کلی قیمت ها نیست.

قیمت ۱۲متری همیشه ۲ برابر قیمت ۶ متری و سه/چهارم قیمت ۱۲متری بعلاوه پرتی فرش ۹ متری محاسبه میشود .

 

در کاشان فرش ماشینی با کیفیت مختلف تولید میشود قیمت فرش بستگی به متراژ فرش جدید و  همانطور که استحضار دارید ،فرش ۱۲متری بزرگترین  متراژ و سایز استاندارد تولید شذه  فرش ماشینی می باشد بنابراین گران قیمت ترین قیمت فرش در متراژ ۱۲متری میباشد. البته عوامل بسیاری در قیمت گزاری فرش دخیل هستند که در زیر به انها اشاره میکنیم .

 

 

,,,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.