1 - راهنمای خرید فرش

نقشه های جدید فرش کاشان

خصوصیات فرش1500شانه

نقشه های جدید فرش کاشان

نقشه های جدید فرش کاشان  ،فرش تندیس خاطره کاشان یکی از برترین فروشگاه هایی است که در کنار کیفیت به مقوله زیبایی و طرح و رنگ نیز توجه کرده است . تنوع نقشه های  فرش ماشینی یکی از برتری های مهم این شرکت نسبت به دیگر تولیدکنندگان می باشد 

 

امروزه خریداران به دنبال زیباترین نقشه ها وطرح های فرش ماشینی هستند و وقتی در دنیای اینترنت سرچ می کنند، اولین توجه آن ها ، طرح و نگاره است  پس فروشگاهی می تواند در جذب مشتریان موفق باشد که علاوه بر توجه به کیفیت به زیبایی و تنوع در طرح و رنگ نیز اهمیت دهد .

 

اگر خواستار داشتن فرشی زیبا هستید و یا در انتخاب طرح با شک و تردید مواجه شده اید خواندن این مقاله به شما راهنمایی هایی در زمینه انتخاب بهتر ارائه خواهد داد .

 

فرش ماشینی کاشان

 

معرفی زیباترین نقشه های فرش ماشینی

این شرکت عرضه کننده محصولاتی با بهترین برند فرش کاشان می باشد . محصولاتی که از کیفیت بسیار بالا برخوردار است . تمامی محصولات دارای ضمانت نامه و بیمه نامه می باشند و این گواه بر کیفیت بالای محصولات عرضه شده این فروشگاه می باشد .

 

زیباترین طرح ها ونقشه های فرش های ماشینی  به شرح زیر است :

فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته
فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته
فرش ۱۰۰۰ شانه گل برجسته
فرش ۷۰۰ شانه گل برجسته

 

برای دیدن جدیدترین نقشه های فرش کاشان کلیک کنید.

 

فرش اصفهان

 

خرید نقشه های جدید فرش کاشان

در سال های گذشته  هنگام خرید از انتخاب طرح فرش و حتی زیباترین فرش های ماشینی کاشان صحبت نمی شد چراکه طرح ها و نقشه های به اندازه حال متنوع نبوده و تمام فرش های ماشینی در چند ده طرح و چند رنگ زمینه به بازار عرضه می شدند . آن زمان حتی طرح و نقشه مدونی برای فرش ها وجود نداشت و محصولات بر اساس شاکله ذهنی بافندگان بر فرش ها شکل می بستند .

 

مهم بودن و دشوار بودن این مرحله به آن دلیل است که اگر فرش به گونه ای انتخاب شود که با دکوراسیون خانه ست نباشد محیط را از زیبایی ساقط نموده و حتی می تواند آشفتگی در ذهن بیننده به وجود اورد ، برعکس اگر فرش مناسب انتخاب شود چنان جلوه گری در دکوراسیون خواهد داشت که به معنای واقعی کلمه دکور را دگرگون کرده و زیبایی فاخری به فضا می بخشد .

 

در خرید زیباترین فرش های ماشینی اولین نکته طرح و رنگ است . طرحی و رنگ باید در وهله اول با مبلمان و پرده ها به عنوان دو عنصر اصلی دکور و پس از ان با رنگ کف پوش های ، گلدان ها ، تابلو ها و از همه مهم تر سبک زندگی اعضای خانه هماهنگ باشد جهت ست بودن رنگ و طرح با مبلمان و پرده نمی توان رنگ ها و طرح های مشخصی را ارائه نمود و بیان کردکه لزوما این دو طرح و این دو رنگ با یکدیگر استفاده شوند.

 

فرش ماشینی

انتخاب نقشه های جدید فرش کاشان

انتخاب طرح و رنگ فرش یا به عبارتی انتخاب زیباترین فرش های ماشینی بسته به عوامل مختلفی است  که در صدر آن ها سبک دکوراسیون و سلیقه اعضا خانواده قرار گرفته است . جالب است بدانید در هر محدوده جغرافیایی خرید و فروش طرح و رنگی خاص عمومیت یافته و این نشان از تشابه ترجیحات و سلیقه ها در بین اهالی یک منطقه است .

 

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب طرح برای خریداران به عنوان راهنما مهم تلقی می شود ، طرح مد ، فشن روز و زیباترین طرح فرش های ماشینی است . دنیای مد حتی در قسمت فرش ها هم عملکرد خوبی داشته و هر چند سال یک طرح و رنگ و نقشه ای به عنوان مد خودنمایی کرده و به عنوان زیباترین فرش ماشینی توجه عموم را به خود جلب می کند .

 

فرش

طرح های فرش ماشینی

رونق گرفتن تنوع طرح ها از آنجایی ناشی شد که علاوه بر استفاده از فرش به عنوان کف پوش این محصول به عنصری زیبا ساز در دکوراسیون بدل گشته و بر اساس نظر طراحان دکور نقطه عطف تحول و دگرگونی در فضا را فرش های ماشینی شکل دادند . طرح فرش ماشینی باید از جهت نوع ، سبک و رنگ زمینه و ترکیب رنگ با سایر اجزاء دکور و از همه مهم تر با سبک زندگی خانواده هماهنگ باشد . طرح ها انواع مختلفی دارند و در کل به سه دسته طرح های سنتی ، طرح های مدرن و طرح های کلاسیک تقسیم بندی می شوند . که می توان از هر دسته به نوعی زیباترین فرش ماشینی را برگزید . آیتم انتخاب زیباترین فرش ماشینی محدود نیست و بر اساس المان های مختلفی از اصول زیبایی شناسی و طریقه ست کردن گرفته تا وسایل دکوراسیون و حتی توان مالی خریداران در خرید زیباترین فرش های ماشینی موثر است .

 

فرش

ویژگی های زیباترین فرش های ماشینی

ممکن است فرش با طرح و رنگ و شانه و تراکم مشخص در دکوراسیون خانه ای بسیار شیک و زیبا به نظر برسد اما همان فرش با همان ویژگی ها برای خانه ما مناسب نبوده و زیبایی چندانی نداشته باشد ، چرا که هر محصولی بر اساس اصولی انتخاب می شود که یکی از این اصول ست بودن با سایر وسایل دکوراسیون از جمله مبلمان و پرده ها است .

 

اگر خانه شما بزرگ است ، رنگ تیره و اگر فضای کوچکی در اختیار داری از رنگ های روشن کمک بگیرید تا به عنوان زیباترین فرش های ماشینی بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید .

 

دقت نمایید که فرش ها در طرح هایی قرینه بافته می شوند و این قرینگی عامل زیبایی فرش را شکل می دهد . این مورد در انتخاب ابعاد فرش حائز اهمیت خواهد بود . ابعاد اتاق را اندازه گیری نمایید و فرش را در اندازه ای خریداری کنید که با دیوار و اشیای گذاشته شده در اطراف اتاق فاصله داشته باشد .

 

فرش

, , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.