1 - راهنمای خرید فرش

نکات مهم درخرید فرش راهرو

فرش ماشینی

نکات مهم درخرید فرش راهرو

نکات مهم در خرید فرش راهرو ، در این مقاله می خواهیم مهم ترین ویژگی های یک فرش راهرو خوب را معرفی کنیم. در راهرو استفاده از فرش ماشینی مرسوم است.

معمولا از فرش دستباف در فضای راهرو استفاده نمی شود. چون فرش دستباف قیمت بسیار زیادی دارد. در سوی دیگر نیز از حساسیت بالایی برخوردار است.در این مقاله از فرش تندیس خاطره کاشان سعی داریم تا شما را با ویژگی های یک فرش مناسب راهرو منزل یا محل کارتان آشنا کنیم.

 

 

فهرست مطالب

 

نکات مهم درخرید فرش راهرو ماشینی

دلایل استفاده از فرش‌های راهرویی

  • راهروها به علت رفت‌ و آمد زیادی که در آن انجام می‌شود، بهتر است پوشیده باشد.

  • معمولاً جنس سرامیک یا کف‌پوش‌ها لیز و سر می‌باشد و برای جلوگیری از خطراتی مانند سرخوردن، مفروش کردن راهروها عاقلانه‌تر است.

  • همان‌طور که می‌دانید مفرش کردن خانه باعث جلوگیری از انعکاس صدا می‌شود. راهروهای خانه نیز از این امر مستثنی نمی‌باشند.

 

 

نکات مهم درخرید فرش راهرو خانه عروس

ابعاد فرش راهرو

اولین و مهم ترین گزینه ای که باید در نظر گرفت ابعاد فرش مناسب برای راهرویی است که می خواهیم آن را فرش کنیم. در مرحله ی اول باید ببینیم که راهروی مورد نظرمان را می خواهیم کامل فرش کنیم یا فقط قسمتی از آن را درنظر داریم که بپوشانیم. یا اینکه فرش مورد نظرمان پهن، باریک و طویل یا گرد و بیضی باشد.

فرش های مورد استفاده شده و بافته شده برای کریدور خانه ها معمولا طویل و کوتاه هستند. قبل از خرید فرش باید ابعاد راهرو را اندازه گرفته و با توجه به آن اقدام به خرید کرد. بهتر است چند سانتی متر از ابعاد در نظر گرفته شده را کم کرد تا فرش بهترین تناسب را با فضا داشته باشد.

 

 

نکات مهم درخرید فرش راهرو ارزان قیمت

 

فرش راهرو متناسب با دکوراسیون

پس از انتخاب ابعاد فرش، مهم ترین نکته در انتخاب فرش مناسب برای راهروها در نظر گرفتن دکوراسیون فضایی است که راهرو در آن قرار دارد. این فضا می تواند متناسب با سایر اجزای دکوراسیون خانه باشد یا کاملا متفاوت و مجزا.

 

انتخاب فرش متناسب با دکوراسیون منزل بیشتر برای راهرو های بین اتاق ها و یا راهرو های ورودی منازل آپارتمانی می باشد. برای راهرو های ورودی و خروجی منازل بزرگ و ویلایی میتوان فرشی را انتخاب کرد که متناسب با دکوراسیون داخلی باشد. یا کاملا به صورت مجزا ازدکوراسیون داخلی انتخاب شود که کاملا سلیقه ای است.

 

نکات مهم درخرید فرش راهرو کاشان

فرش راهرویی کلاسیک و سنتی

یک مدل آن است که راهروی خود را با فرش های سنتی و کلاسیک فرش کنید. برای بررسی انواع طرح های فرش کلاسیک تندیس خاطره کاشان می توانید به منوی فرش کلاسیک سایت تندیس خاطره مراجعه کنید. در این منو، تمامی طرح هایی که مشاهده می کنید این قابلیت را دارند که در سایز فرش راهرویی برای شما بافته شوند.

فرش های راهرو می توانند ۱۵۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۵۰۰ و ۴۴۰ شانه باشند. این که فرش شما چه کیفیتی داشته باشد بستگی به قدرت خرید و سلیقه شما دارد.

طبیعتاً هر چقدر که شانه و تراکم فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان افزایش یابد، کیفیت آن هم بیشتر می شود. اما شاید مهم تر از کیفیت، طرح و رنگ فرش راهرویی باشد که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.

 

و در آخر

کلیه محصولات این شرکت معتبر با ضمانتنامه اصل و سلامت کالا به مشتری تحویل داده می شود . شما می توانید با خرید اینترنتی فرش اکریلیک از فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان به قیمت کارخانه و بدون واسطه همراه با ارسال رایگان فرش درب منزل خود بهره مند شوید.

 

, , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.