1 - راهنمای خرید فرش

فرش آشپزخانه

فرش ماشینی

 فرش آشپزخانه

 فرش آشپزخانه ، وقتی نوبت به یافتن بهترین فرش های آشپزخانه می رسد ، نکات کاربردی بسیار مهمی وجود دارد  که باید در نظر داشته باشید. شما باید توجه داشته باشید که فضا برای چه مواردی استفاده می شود ، چه کسی از آن استفاده می کند و آیا فرش  در آن محیط ثابت می ماند.

 

آشپزخانه ها اغلب اتاقهایی هستند که میزان زیادی در شبانه روز پا میخورند ، بنابراین شما نیاز به یک فرش مقاوم دارید تا مطمئن شوید که می تواند در برابر سایش شدید مقاومت کنند. هنگام جستجو برای یک سبک بادوام ، همچنین باید توجه داشته باشید که چقدر نظافت در آشپزخانه انجام میدهید  مهم نیست که چقدر تلاش می کنید تا فرش شما از بین نرود ، احتمال ساییدگی در برخی فرش ها بسیار زیاد است.

 

به عنوان مثال ، اگر فرش خود را نزدیک سینک ظرفشویی قرار می دهید – فرشهایی با الیاف مصنوعی مناسب تر هستند ، زیرا پشم و پنبه به خوبی با رطوبت سازگار نیست و در نتیجه این فرش ها ممکن است خیلی زود از بین بروند .

 

 

بهتر است از فرش هایی با عرض زیا د برای آشپزخانه استفاده کنید ، زیرا فرش با عرض کم ، فضای کمتری برای پنهان کردن مواد ریخته شده روی زمین و جذب میکروب ها وجود دارد. همچنین ، تمیز کردن فرش عریض  ، راحت تر بوده و دوام و استحکام آن بیشتر بوده است .

 

اگر هنوز نگران هستید که فرش شما خراب شود ، آن را با الگوی پر رنگ با  سایه های تیره تر انتخاب کنید. به این ترتیب  وقتی آشپزخانه ی شما نشتی داشته باشد  ، میتواند مقاومت بیشتری داشته باشد  .

 

برای بهترین فرش های آشپزخانه ، استفاده از یک ترمز فرش ضروری است تا سلامت و ایمنی خود ضمانت کنید . فرش ها می توانند به طور بالقوه خطر لغزش و یا خوردن زمین  را در آشپزخانه کاهش دهند ، بخاطر فضایی که  غذای داغ و یا آب جوش به طور مداوم استفاده میشود  . همیشه از پد ترمز فرش  برای نگه داشتن فرش در محل خود و جلوگیری از سر خوردن هاستفاده کنید!

 

با این حال ، اگر کف چوبی دارید ، هنگام استفاده از پد فرش مراقب باشید ، زیرا لاستیک و لاتکس می توانند رنگ وینیل را از بین ببرند .

 

فضا ی آشپز خانه ی شما  چگونه است؟

فرش آشپزخانه همچنین می تواند با استفاده از رنگ ، جذابیت خاصی به اتاق ببخشد. این ویژگی  می تواند فضای آشپزخانه را که اغلب می تواند کاملا بالینی باشد ، روشن کرده و سطوح را پاک و تمیز نشان دهد ..

 

آنها همچنین می توانند گرما را به اتاق ببخشند  و همچنین سبک  تاق شما را تغییر دهند . اگر کفپوش سخت و سفتی را انتخاب کرده اید ، یک فرش می تواند عایقی  برای فصول  سرد سال و یک محافظ  برای پاهای شما باشد .

 

اگر آشپزخانه باریک یا کوچکی دارید ، افزودن قالیچه  می تواند به بزرگتر شدن اتاق کمک کند. این به عریض و بزرگ شدن آشپزخانه ی شما کمک می کند و با حاشیه اطراف قالیچه ، ایده فضای باز را ایجاد می کند .

 

طرح فرش آشپزخانه

اولین نکته ای که باید در رابطه با انتخاب خود مد نظر قرار دهید سبک فرش و تناسب آن با دکوراسیون آشپزخانه است .اگر دکوراسیون آشپزخانه شما لوکس و کلاسیک است با انتخاب فرش های زیبا و مدرن تندیس خاطره کاشان میتواند فضای شما را دوچندان شیک و با کلاس جلوه دهد  .  اگر آشپزخانه شما دارای رنگ مشخص  و یک دست  میباشد میتوانید به دنبال فرشی با رنگ یک دست و  باالیافی برجسته انتخاب کنید و محیط را به یک دستی و یک رنگی برسانید  .

 

انتخاب رنگ فرش آشپزخانه

به طور کلی از انجایی که فضای آشپزخانه پر رفت و آمد است و امکان کثیف شدن سطح زمین و به تبع آن سطح فرش بسیار بالاست توصیه فرش تندیس خاطره کاشان به شما این است که برای بهتر شدن فضای آشپزخانه به دنبال رنگ های تیره باشید تا نگرانی و دغدغه کثیف شدن فرش کمتر دامانتان را بگیرد .با این حال اگر میخواهید فرشی روشن یا رنگی داشته باشید در ازای شست و شوی سریع تر و بیشتر به انتخاب دلخواه خوددست یابید .

 

اندازه فرش مناسب آشپزخانه

موضوع قابل توجه دیگراندازه و ابعاد فرش آشپزخانه میباشد .از پوشاندن کامل سطح زمین با فرش بپرهیزید و فرشی را انتخاب کنید که از اطراف مقداری با دیوار فاصله داشته باشد.شما میتوانید با کمک فرش های کوچک صرفا بخش های مشخصی مثل زیر سینک ظرفشویی را بپوشانید تا در زمان شستشوی ظروف کف پایتان با سطح زمین در تماس .نباشد به علاوه اینکه اگر در دکوراسیون تان از میز ناهارخوری استفاده میکنید توصیه میشود که حتما به فکر پوشش دادن زمین زیر میز باشید تا در زمان نشستن روی صند لی پایتان بر روی فرش قرار بگیرد .

 

جنس فرش مناسب برای آشپزخانه

وقتی تصمیم میگیرید که برای دکور آشپزخانه خود فرشی انتخاب کنید باید به جنس آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید .همان طور که ا شاره شد باتوجه به فضا به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین بخش های خانه به شمار می آید ،به همین دلیل نیز انتخاب فرش های گران قیمت با الیافی ظریف و حساس انتخاب خوبی نخواهد بود .با توجه به توضیحات مطرح شده توصیه میشود که از شرکت فرش تندیس خاطره حمایت کرده و  فرشی ماشینی خود را ما تهیه کرده ،زیرا این فرش ها قیمت مناسبی داشته ،  آلودگی های کمتری در میان پرز های ن پنهان خواهد شد .توصیه ما این است که برای فرش آشپزخانه خود به دنبال گزینه هایی باشید که پرز های کوتاهی دارند و به راحتی شست و شو میشوند سبک ونازک باشند تا بتوانید به راحتی آن را جابجا کرده و شستشو نمایید .

 

 

, , , ,

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.