1 - راهنمای خرید فرش

پرفروش ترین فرش سال۱۴۰۱

ابعاداستاندارد فرش

پرفروش ترین فرش سال۱۴۰۱

پرفروش ترین فرش سال ۱۴۰۱ ،هر ساله با توجه به ورود به سال جدید قبل از آن صنعت مد رنگ سال و از مد های سال جدید رونمایی می کند و اکثرا مردم هم هر ساله به دنبال این هستند که در سال جدید، جدیدترین لباس ها و وسایل منزل و فرش ماشینی مد سال را خریداری کنند.
در این مبحث ما قصد داریم جدیدترین فرش های سال ۱۴۰۱ را به شما معرفی کنیم و به صورت کامل در مورد این فرش ها و کیفیت و جنس نخ و تار و پود آن ها به صورت کامل توضیح بدهیم. پرفروش ترین فرش سال ۱۴۰۱ آن قدر از تنوع طرح و محصول زیادی بر خوردار است که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند، اما شما با خرید اینترنتی فرش مد سال ۱۴۰۱ می توانید از کلکسیون بی نظیر فرش کاشان بدون صرف وقت و هزینه دیدن نمایید و برای خرید فرش مد سال ۱۴۰۱ ما برای مشتریان یک سوپرایز ویژه برای خرید راحت فرش ماشینی به صورت اینترنتی داریم!

فرش سال 1401

رنگ فرش مد سال ۱۴۰۱

 هر ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و آن را از بین دیگر رنگ ها، پر رنگ تر می کند و آن رنگ، رنگ سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲ شناخته می شود. و در اصل کمپانی پنتون رنگ سایه ای از آبی را معرفی نمود که ترکیب رنگ آبی و ذره ای قرمز می باشد.
از طرفی دیگر چندی از دیگر شرکت ها رنگ سبز- خاکستری را به عنوان رنگ سال معرفی نمودند که در فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان، بهترین و جدیدترین فرش های سال ۱۴۰۱ را بهترین نخ و الیاف درجه یک با رنگ زمینه هایی بی نظیر و عالی تولید می کنند.

 

جدید ترین طرح فرش سال ۱۴۰۱

جدیدترین فرش سال ۱۴۰۱، فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته می باشد که فرش های ۱۵۰۰ شانه گلبرجسته یکی از زیبا ترین فرش های ۱۵۰۰ شانه ماشینی کاشان می باشند که به قدری بافت و نقشه این فرش ماشینی ظریف است که به فرش دستبافتگونه مشهور هستند. فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی دارای زمینه ای برجسته می باشد که برجسته بودن زمینه این فرش ماشینی باعث ایجاد زیبایی دو چندانی در فرش شده است. فرش های ۱۵۰۰ شانه مد سال به دلیل ضخامت کم و ظرافت بالایی که دارند مناسب منازل لوکس و مجلل می باشند که از این فرش به صورت زینتی و دور تا دور آن باید مبلمان چیده شود.

 

فرش های ۱۵۰۰ شانه جدید دارای تنوع بسیار زیادی هستند و فرش مد سال ۱۴۰۱، فرش های ۱۵۰۰ شانه طرح افشان، فرش ۱۵۰۰ شانه گلبرجسته طرح خشتی، فرش گلبرجسته ۱۵۰۰ شانه طرح اصفهان و بیش از صد ها مدل فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه گلبرجسته جدید که با به روز ترین دستگاه ها بافته و تولید می شوند.

دسته دیگر فرش های ماشینی ترند سال ۱۴۰۱، فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه اصل می باشند که قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ از قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ بیشتر می باشد و اگر فرش مجلل می خواهید که با قیمتی مناسب تر و در برابر پاخور مقاوم تر باشد، فرش های ۱۲۰۰ شانه جدید سال را خریداری کنید.

 

فرش جدید سال 1401

 جدیدترین مدل فرش پذیرایی

فرش کلاسیک به فرشی می گویند که با طرح و نقشه ای اصیل بافته شده اند و فرش های سنتی جدید از دسته فرش های کلاسیک مناسب سالن های پذیرایی می باشند. فرش های کلاسیک ترند سال با نقش و نگاره های اصیل ایرانی بافته می شوند که در بافت این فرش ها بیشتر از رنگ زمینه های گرم استفاده می شود. جدیدترین فرش کلاسیک سال ۱۴۰۱، فرش های طرح ورساچه می باشد که این فرش ماشینی ترند سال و محصولی بسیار پر فروش در بین فرش های ماشینی شده است که فرش ورساچه کاشان برای منازل مدرن نیز خریداری می شوند. فرش ورساچه طلایی، فرش ورساچه مشکی، فرش ورساچه طرح فرانسوی از دسته فرش های کلاسیک و مدرن می باشند.

فرش های ۱۰۰۰ شانه، فرش هایی هستند که در حد وسط کیفیت و قیمت قرار گرفته اند که ۱۰۰۰ شانه می باشند و تراکم طولی تعداد گره بافته شده در این فرش ماشینی ۳۰۰۰ گره است. پر فروش ترین فرش در بین رنگ زمینه های فرش های ماشینی، فرش های رنگ خنثی و متالیک هستند که فرش ۱۰۰۰ شانه ۸ رنگ گلبرجسته مدل کلاسیک از زیباترین فرش های ماشینی ترند سال است.

 

9روش تمیز کردن فرش بدون شستشو

خرید فرش ارزان سال ۱۴۰۱

می خواهیم در مورد فرشی حرف بزنیم که هر چه از خوبی این فرش ماشینی بگوییم کم است! فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ یکی دیگر از فرش های ماشینی درجه یک می باشد که این فرش ماشینی دارای ضخامت قابل قبولی بوده و به دلیل تراکم پایینی که دارد با تعداد پالت رنگی بالا نیز تولید می شود. فرش های ۷۰۰ شانه ماشینی جدید با بهترین دستگاه های بافت فرش ماشینی بافته می شوند و فرش از مقاومت بسیار بالایی بر خوردار می باشد. فرش های ۷۰۰ شانه ماشینی برای منازل لوکس و دیگر مکان ها بسیار مناسب می باشد اما به دلیل ضخامت زیادی که نسبت به فرش های ۱۰۰۰ شانه جدید، فرش های ۱۲۰۰ شانه ماشینی و فرش های ۱۵۰۰ شانه سال دارند به صورت گلبرجسته تولید نمی شوند. فرش ۷۰۰ شانه کاشان مقاومت بسیار خوبی در برابر پاخور و شستشوی زیاد و مداوم دارد و از پر فروش ترین فرش های سال بوده است.

 

• کیفیت فرش های ماشینی درجه یک سال

فرش های ماشینی درفروشگاه فرش کاشان با نخ آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند که این نخ درجه یک ویژگی های بی نظیری اعم از:

۱- نخ های آکریلیک نخ هایی بسیار سبک می باشند که به نخ های پشمی بسیار شبیه بوده و به همین دلیل به فرش های ماشینی کاشان، فرش های دستبافت گونه می گویند.

۲- فرش های بافته شده با نخ آکریلیک هیت ست شده قابلیت برگشت پذیری خیلی خوبی دارند یعنی بعد از پاخور فرش و قرار دادن اشیاء روی فرش ماشینی، الیاف و نخ های فرش روی هم نمی خوابد و به سرعت به حالت عادی خود بر می گردد.

 

شستشوی فرش ماشینی

فرش وینتیج جدید ترین مدل پر فروش سال ۱۴۰۱

فرش وینتیج چیست؟ فرش وینتیج ماشینی یا فرش پتینه، فرشی است که حالت کهنه نما و فرش های قدیمی را در خود دارد. اگر به سبک مدرنیته و سنتی معاصر علاقه دارید و سبک چیدمان منازل خود را اینگونه می خواهید چیدمان کنید می توانید فرش های جدید وینتیج را خریداری کنید، که این فرش های کهنه نما با جدیدترین طرح زمینه ها و متفاوت از نقشه های دیگر فرش های ماشینی طراحی و تولید می شوند.

 

در سال ۱۴۰۱ به حد زیادی مردم به دنبال عوض کردن سبک دکوراسیون منازل خود می باشند و اکثرا می خواهند سبک دکوراسیون مدرن را در سال جدید در خانه های خود به وجود بیاورند. سبک مدرن، سبکی ساده و خلوت می باشد که فرش های وینتیج جدید نیز برای این سبک از دکوراسیون عالی و بی نظیر می باشند. با خرید فرش وینتیج طوسی می توانید به دکوراسیون مدرن منزل خود زیبایی زیادی ببخشید و جدیدترین فرش سال با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

فرش وینتیج مدل پر فروش سال ۱۴۰۱ در هر فضایی که استفاده شوند آن مکان شیک و خاص می شود و فرش های پتینه با تمامی دکوراسیون با هر رنگی به راحتی وفق پیدا می کند و در کنار مبلمان مدرن ترکیبی بی نظیر ایجاد می کنند. فرش وینتیج ۷۰۰ شانه و فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه، جدیدترین مدل های فرش کاشان هستند که این دو تراکم در فرش های ماشینی حرف اول را در کیفیت و زیبایی می زنند.

 

چه فرشی بخرام امسال؟

قیمت فرش ماشینی سال ۱۴۰۱

قیمت فرش های ماشینی هر ساله و یا نه بلکه هر روزه در حال تغییر و نوسان است! قیمت فرش ماشینی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله:

• اولین عامل در زمان قیمت گذاری روی فرش های ماشینی، شانه و تراکم آن می باشد که مهم ترین عامل در قیمت فرش سال است. هر چه شانه و تراکم در فرش کمتر باشد از نخ و تار و پود کمتری برای بافت فرش ماشینی استفاده می شود و متقابلا هر چه شانه و تراکم در فرش ماشینی کاشان بالا برود تعداد گره بافته شده در فرش بیشتر می شود و باید تار و پود فرش به صورت فشرده در کنار هم بافته شوند که، نیازمند دستگاه های جدید و به روز تری می باشند.

 

• در فرش های ماشینی یا دستبافت دومین عامل تاثیر گذار روی قیمت فرش متراژ آن می باشد که فرش های ماشینی با ابعاد فرش ۶ متری ماشینی، فرش ۹ متری ماشینی و فرش ۱۲ متری بافته می شوند و قیمت فرش ۱۲ متری از قیمت فرش ۹ متری و فرش ۶ متری بیشتر می باشد.

• سومین عامل که کیفیت کل فرش ماشینی را رقم می زند جنس نخ و تار و پود بافته شده در فرش ماشینی دستبافتگونه می باشد. نخ آکریلیک هیت ست شده در بین نخ ها حرف اول را می زند و فرشی که با نخ آکریلیک بافته شده باشد از قیمت بیشتری نسبت به دیگر فرش های بافته شده با نخ های ویکرون و پلی استر و ورژن و… برخوردار می شود.

 

• در فروشگاه فرش کاشان، فرش های ماشینی با بهترین دستگاه ها بافته می شوند که نام هر دستگاه جلوی مشخصات فرش ماشینی ذکر شده است.

 

فرش ماشینی کاشان

فروش فرش جدید سال ۱۴۰۱

فروش اقساطی و چکی فرش ماشینی در فروشگاه فرش کاشان صورت گرفته است. خرید اقساطی فرش سال ۱۴۰۱ بدون نیاز به ضامن و با کمترین سود از طریق سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان به فروش می رسدشما می توانید فرش پر فروش سال را به صورت اقساطی و چکی خریداری کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.