1 - راهنمای خرید فرش

چرا از کاشان فرش ماشینی بخریم؟

فرش ماشینی رنگ سیلور

چرا از کاشان فرش ماشینی بخریم؟

چرا از کاشان فرش ماشینی بخرم؟فرش ماشینی از الیاف متنوعی بافته می‌شود، نایلون، پلی استر، اکریلیک هیت ست، پلی پروییلن، ویسکوز، نخ‌های پشمی و ترکیبی از آن‌ها نمونه‌هایی از این الیاف می‌باشند.

 

اکثر تولیدکنندگان فرش کاشان از نخ اکریلیک هیت ست شده برای بافت فرش استفاده می‌کنند که از تمامی الیاف دیگر کیفیت بالاتر و دوام بیشتری دارد. این نخ در برابر حرارت و گرما و ساییدگی مقاومت بالاتری دارد و نرم تر و ظریف تر از سایر الیاف می‌باشد و همچنین عمر بیشتری نسبت به سایرین نیز دارد. اگر تا ۵ دقیقه یک ظرف داغ روی این فرش قرار گیرد نمی سوزد و هیچگونه تغییر رنگی در آن ایجاد نمی شود.

 

چرا از کاشان فرش ماشینی بخریم؟

تراکم و شانه فرش

منظور از تراکم و شانه فرش تعداد نخ به کار رفته در متر طول و عرض فرش گفته می شود. هر چه تعداد شانه بیشتر باشد فرش ریز بافت‌ تر خواهد بود. با افزایش تراکم نیز فرش بافته شده بسیار یکدست‌تر و پرتر دیده خواهد شد.

 

ولی باید به این نکته نیز اشاره کرد فرش های تراکم بالا مثل تراکم ۳۶۰۰ یا ۱۲۰۰ شانه ضخامت کمتری نسبت به فرش های دیگر دارند. پس اگر لطافت و ضخامت فرش در انتخابتان مهم است سعی کنید که از فرش های ۱۰۰۰ یا ۷۰۰ شانه استفاده کنید. اما اگر ریزبافت بودن برایتان اهمیت دارد و خواستار این هستید که فرشی مشابه فرش های دستباف داشته باشید فرش ۱۲۰۰ شانه گزینه مناسبی خواهد بود.

 

 

فرش ماشینی کاشان

چه تفاوتی بین فرش کاشان و بقیه فرش هاست؟

فرش تندیس خاطره کاشان از ظرافت بالایی برخوردار است. به طوری که شما احساس می‌کنید گل هایی فرش برجسته هستند.
در حین لمس کردن و دست کشیدن روی فرش کاشان، دست به راحتی از روی  فرش سر میخورد و چسبندگی احساس نمی شود .
نخ خاب اکرلیک هیت ست در حین دست کشیدن از زیر دست دانه دانه رد شده و داخل هم کلاف نمی شود .
با علت استفاده از الباف با کیفیت و اصل، اصلا بوی پلاستیک و مواد نفتی نمی دهد .

 

با توجه به تراکم و شانه بالایی فرش ها مقاومت بالایی در برابر پا خور شدن و برگشت پذیری فوق العاده ای دارند. شانه و تراکم فرش از مواردی است که در نرمی و لطافت فرش بسیار موثر است و امروزه دستگاه های پیشرفته تولیدکنندگان فرش کاشان، فرش هایی با تراکم و شانه بالایی تولید می‌کنند.

 

به علت استفاده از الیاف هیت ست در بافت فرش ، مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت های غیر مستقیم ( قابلمه داغ / اتوی داغ / کتری داغ  )را دارد.
رنگ ها شاد زنده و شفاف دارد . البته امروزه با توجه به سلیقه و نیاز شما عزیزان، فرش تندیس خاطره کاشان در رنگ ها و طیف های متعددی تولید می‌شود.

 

 

ویژگی های فرش ماشینی کاشان

جدیدترین راهکار خرید فرش ماشینی کاشان چیست؟

خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان یک راهکار مدرن است که در وقت مصرف کننده صرفه‌جویی کرده و به او این فرصت را می‌دهد که در منزل و محل سکونت خود طرح و رنگ‌های مختلف فرش را مشاهده کند و پس از مقایسه مدل‌ها و قیمت‌ها خرید دلخواه خود را انجام دهد.

 

بهتر است برای خریداینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان به سراغ فروشگاه‌های تخصصی بروید که برای عرضه این محصول طراحی شده است. این فروشگاه‌ها اغلب به عرضه مستقیم محصولات می‌پردازند و به همین دلیل اغلب قیمت مناسب‌تری هم دارند. برخی فروشگاه‌ها که محصولات مختلفی را ارائه می‌کنند قادر به تامین فرش باکیفیت نیستند و تنوع مدل محصولاتی که ارائه می‌دهند هم پایین است.

 

565656tell:09902420912

 

سخن پایانی

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ، قدرت ارائه بهترین فرش با شانه و تراکم بالا و در رنگبندی بالا را دارد . تمام طرح ها و نقشه ای این فروشگاه به روز و جدید می باشد . تمامی محصولات همراه با ضمانت نامه می باشند که در صورت هرگونه مغایرتی با محصول سفارش داده شده ، امکان برگرداندن محصول وجود دارد . مشخصات فرش ، روی برچسبی بر پشت فرش حک شده است .شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ، دارای نماد اعتماد و دارای نماد اطمینان می باشد .

 

, , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.