5 - دکوراسیون فرش, مقالات

چه فرشی برای اتاق بچه‌‌ها بهتره؟

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟فرش اتاق خواب

چه فرشی برای اتاق بچه‌‌ها بهتره؟

چه فرشی برای اتاق بچه ها بهتره؟دکوراسیون اتاق کودک به حدی برای ما ایرانی‌ها اهمیت دارد که از همان ابتدای بارداری و قبل از تولد کودک به فکر تهیه لوازم و وسایل کودک از فرش کودک گرفته تا اسباب بازی و پرده و … آماده کردن اتاق مخصوص او هستیم و حساسیت ویژه‌ای برای انتخاب بهترین‌ها داریم تا علاوه بر زیبایی، فضایی سالم، آرامش‌بخش و دوست داشتنی برای کودک فراهم کنیم.

 

چه فرشی برای اتاق بچه‌‌ها بهتره؟

 

رنگ مناسب اتاق کودک

بچه ها رنگ های پرشور و هیجانی را دوست دارند و به همین دلیل است که یک فرش رنگی و روشن می‌تواند انتخاب خوبی برای اتاق خردسالان باشد. اما اگر فرزندان شما در سن خاصی هستند و ترجیحات خود را دارند، از آن‌ها بخواهید در تصمیم گیری برای خرید فرش مشارکت کنند.

 

اما اگر فرزندان شما کوچکتر هستند و هنوز توانایی تصمیم‌گیری ندارند، فرش‌های رنگ روشن انتخاب خوبی هستند. این فرش‌ها نه تنها ظاهر جذابی دارند، بلکه فضا را هم دلپذیرتر می‌کنند. می‌توانید فرش‌های بچه گانه با شخصیت‌های حیوانات، تصویر ابرقهرمانان و کارتونی خریداری کنید. 

 

رنگ مناسب اتاق کودک

 

فرش ضد حساسیت

چه فرشی برای اتاق بچه ها بهتره؟فرش های عروسکی تندیس خاطره ضد حساسیت و بدون پرز و همچنین بسیار نرم و لطیف بافته می شود که فرزندتان می تواند ساعت ها بر روی آن بازی کند. از نظر طرح و رنگ طوری طراحی شده اند که مناسب برای انواع دکوراسیون اتاق کودک می باشد. در صورت کثیف شدن زود به زود فرش و ایجاد لکه اصلا نگران نباشید، قابلیت شستشو دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

انتخاب فرش اتاق کودک

به برخی از نکات انتخاب طرح فرش اتاق کودک توجه نمایید:

کودکان علاقمندی‌های متفاوتی دارند. برخی آن‌ها به پرندگان بیشتر علاقمندند و برخی به دایناسورها. برخی مدام از حیوانات عظیم الجثه گفتگو می‌کنند و برخی علاقمند حشراتند. گروهی از آنها فقط گل و گیاه را دوست دارند.

 

پسران دنبال فوتبالیست‌ها هستند و دخترها اغلب عروسک‌های خرسی و دارا و سارا. شما به عنوان پدر و مادر بیشترین اطلاع را از علایق فرزند خود دارید.  البته برخی از آن‌ها آنقدر بزرگ شده اند که بتوانند به راحتی فرش اتاق خودشان را  انتخاب کنند و راجع به طرح و رنگ آن اظهارنظر نمایند.

 

اکنون در بازار طرح فرش اتاق کودک بسیار متنوع است. طرح‌های فانتزی اگر چه توسط بزرگسالان نیز استقبال می‌شوند اما اغلب برای تاثیر در شاد سازی اتاق کودک طراحی شده‌اند.

 

 

شکل فرش کودک

شکل فرش کودک

چه فرشی برای اتاق بچه ها بهتره؟فرش‌هایی که برای اتاق کودک وجود دارد، در شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند. از فرش گرد گرفته تا فرش بیضی‌شکل و فرش مستطیلی. حتی اشکال غیر معمول مانند فرش عروسکی وجود دارند که به شکل یک خرس یا ابر برش خورده‌اند . شکلی که برای فرش کودک انتخاب می‌کنید، کاملا بسته به دکوراسیون و چینش اتاق دارد.

 

فهرست مطالب

 

 

 

 

 

 

 

فرش اتاق کودک

فرش اتاق کودک باید گرم و راحت باشد

چه فرشی برای اتاق بچه ها بهتره؟فرش اتاق کودک نه تنها عالی به نظر می رسد ، بلکه بسیار کاربردی هم هست. فرش های اتاق کودکان به آنها حس آرامش و گرمی و لطافت می دهد . کودکان در هر سنی عاشق بازی روی زمین هستند و ممکن است برای تماشای تلویزیون و فیلم مورد علاقه شان ، روی زمین دراز بکشند. با اسباب بازی هایشان بازی کنند یا حتی ورزش کنند. پس به انتخاب جنس و رنگ و ضد حساسیت بودن آن دقت کنید.

 

 

فرش مناسب اتاق کودک

 

سخن پایانی

در این مقاله شناخت شاخص های مختلف فرش اتاق کودک را با به عنوان تاثیرگذارترین عامل در سلامت جسم و روح کودک شما شروع کردیم و سپس در مورد انتخاب طرح و رنگی که برای فضای بازی کودک مناسب باشد و همچنین متناسب با دکورسیون اتاق باشد صحبت کردیم.

 

امیدواریم با در نظر داشتن این نکات بتوانید به انتخابی مناسب برای فرش اتاق کودکان دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی و حضوری با شماره زیر تماس بگیرید.

 

فرش

, , , , , , , , , , , ,

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.