1 - راهنمای خرید فرش, 4 - نقشه و طرح فرش

آیا فرش گل برجسته خوبه؟

فرش کاشان زمینه ذغالی

آیا فرش گل برجسته خوبه؟

آیا فرش گل برجسته خوبه؟محصولات برجسته همانند ساده دارای شانه و تراکم هستند. هر اندازه شانه و تراکم در قالی برجسته بیشتر باشد، ظرافت و زیبایی فرش ابریشم مصنوعی بیشتر می شود. به گونه ای که یک تخته فرش ۱۵۰۰ شانه برجسته زیبایی فاخر تر از قالی دستباف دارد.

 

کارخانه تندیس خاطره کاشان ، توانسته است انواع محصولات گل برجسته را با بهترین کیفیت تولید کند. این کارخانه ، جدیدترین فرش های گل برجسته را با قیمت تولیدی و عمده به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد.

 

تمامی طرح های قالی های برجسته این کارخانه ، جدید و به روز است و مشتری از دیدن آن ها لذت می برد.

 

بسیاری از افراد هستند که به دنبال خرید طرح های جدید فرش هستند و این طرح ها ر ا در فروشگاه های در سطح شهر خود نمی یابند. این کارخانه ، خرید اینترنتی فرش گل برجسته را برای آن دسته از عزیزانی قرار داده است که خرید حضوری برایشان مقدور نیست.

 

 

مزایا فرش گل برجسته

  • زیبایی و ظرافت بی‌نظیر: مهم‌ترین مزیت فرش گل برجسته، زیبایی و ظرافت بی‌نهایت آن است. فرش‌های گل برجسته به حدی چشم‌نوازند که از آن‌ها به عنوان تابلو فرش استفاده می‌شود.

 

  • تراکم بالای گره‌ها: هم فرش‌های دستباف و هم فرش‌های ماشینی گل برجسته، تراکم زیادی دارند و به همین دلیل لطافتشان بیشتر از فرش‌های کم تراکم است. معمولا فرش ماشینی گل برجسته ۱۲۰۰ شانه است که باعث می‌شود شباهت زیادی با فرش‌های دستباف گل برجسته داشته باشند.

 

  • ماندگاری بالای فرش دستباف گل برجسته: مثل اکثر انواع فرش‌های ماشینی ایرانی، الیاف به کار رفته در این فرش‌ها بسیار با کیفیت هستند و در اثر شست و شو و در طول زمان ظاهرشان را از دست نمی‌دهند.

 

  • تنوع زیاد فرش ماشینی گل برجسته: استفاده از الیاف مختلف و باز بودن دست طراح در ایده پردازی برای این فرش‌ها باعث شده که تنوع فرش ماشینی گل برجسته بسیار زیاد باشد. غیر ممکن است که به دنبال رنگ، طرح و اندازه‌ای از این نوع فرش‌ها بروید و نتوانید محصول مورد نظرتان را با قیمت مناسب پیدا کنید.

 

فرش گل برجسته کاشان

فرش برجسته کاشان

آیا فرش گل برجسته خوبه؟معمولاً این فرشها ، فرشهایی هستند که از گل برجسته ساخته شده اند ، اما تنوع کار آنقدر زیاد است که بازار شاهد وجود فرش های برجسته ۶ متری ، فرش های برجسته ۹ متری ، فرش های برجسته ۱۲ متری به عنوان اندازه های استاندارد است. و ما انواع فرش و قالیچه به عنوان اندازه های غیر استاندارد دارا هستیم. در کنار زیبایی خاص و چشمگیر این نوع فرشهای ماشینی ، قیمت بالای آنها (قیمت بالاتر از فرشهای بدون برجسته) باعث افزایش حساسیت مشتریان هنگام خرید این نوع فرش ها شده است.

 

قیمت فرش های برجسته رنگی به عوامل و ویژگی های زیادی بستگی دارد. اما معمولاً الیاف خاص به کار رفته در ساختار این فرش ها و همچنین شانه و تراکم بالایی که دارند ، علاوه بر آنها ، طرح و نقشی متفاوت و ویژه ای که نسبت به سایر فرش های ماشینی دارند ، باعث گرانی آن می شود.

 

با این حال ، شما می توانید فرش های برجسته را با قیمت مناسب تری از راه های مختلف خریداری کنید ، مانند خرید مستقیم فرش از کارخانه (فرش را به صورت آنلاین خریداری می کنید) و کمبود دلال و واسطه به پایین آمدن قیمت نهایی کمک می کند.

 

فرش کاشان

 

چگونگی شست‌وشوی فرش‌های گل برجسته

این نوع محصولات به دلیل ظرافت بالا بسیار حساس هستند، بنابراین بهتر است قبل از خرید فرش گل برجسته از نحوه نگهداری آن‌ها آگاه شوید.

در صورت ریختن مایعات روی فرش، برای تمیز نگه‌داشتن از دستمال مرطوب استفاده کنید.

برای خشک‌کردن فرش بعد از شست‌وشو، از قراردادن فرش در مقابل نور خورشید جلوگیری کنید.

شست‌وشوی فرش خود را به قالیشویی معتبر بسپارید.

 

عرضه و تقاضای فرش گل برجسته؛ حدود ۵۰ درصد بازار فرش را در اختیار گرفته و تمایل به خرید آن رو به افزایش است. شرکت تندیس خاطره کاشان از جمله برندهای معروف ایرانی است که از لحاظ تولیدات داخلی و خارجی به‌خوبی عمل کرده است.

 

 

آیا فرش برجسته  ۱۲۰۰ شانه انتخاب درستی است؟

فرش گل برجسته، کیفیت بالایی دارد و بهترین الیاف و ماشین آلات برای بافت آن استفاده می شود.

کیفیت بالای این فرش وابسته به الیاف عالی و تعداد گره های زیادی است که دارد.

تعداد بالای گره ها تاثیر زیادی در ظرافت، ریز نقشی، فشردگی و استحکام ریشه ها دارد. نخ و تار پود بکار رفته در این فرش، از جنس پنبه می باشد و در لطافت و نرمی خاب فرش بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

فرش  ۱۲۰۰ شانه برجسته به عنوان فرشی با تلفیق هنر سنتی و مدرن در بین خریداران محبوبیت بسیاری بدست آورده است.

 

خرید فرش گل برجسته کاملا سلیقه ای می باشد، با این حال ما به شما پیشنهاد میکنیم فرش برجسته ۱۲۰۰ شانه را در لیست خرید خود قرار دهید.

 

 

فرش کاشان

, , , , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.