1 - راهنمای خرید فرش

استفاده از فرش کرم در دکوراسیون

استفاده از فرش کرم دردکوراسیون

استفاده از فرش کرم در دکوراسیون  ،یکی از مهم‌ ترین دغدغه های چیدمان یا دکوراسیون منزل، هماهنگ کردن رنگ های وسایل خانه است. اینکه از چه رنگی استفاده کنیم تا فضایمان بزرگ تر دیده شود، یا در فضاهای بزرگ این سؤال مطرح می شود که از چه رنگ یا ترکیب رنگ هایی استفاده کنیم که فضا روشن تر به نظر آید. یکی از رنگ هایی که در بزرگ تر و بازتر به نظر رسیدن محیط کمک کننده است، رنگ کرم می باشد.

خصوصاً استفاده از فرش کرم در دکوراسیون که به‌ نوعی کف خانه را روشن تر می کند باعث می شود این رنگ روشن کف منزل به کل فضا انعکاس یافته و سبب وسیع تر دیده شدن منزل شود. تأثیر فرش کرم در دکوراسیون همانند استفاده از سرامیک یا پارکت های روشن در کف اتاق است که نسبت به سرامیک های تیره و شکلاتی رنگ فضای روشن تری را حاصل می کنند

پرفروش رنگ فرش

فرش کرم با چه مبلمانی در دکوراسیون پذیرایی هماهنگ می شود؟

برای رسیدن به طرح چیدمان و ترکیب رنگ مورد نظرمان، لازم است تا برای ترکیب کل وسایل منزل ایده داشته و برنامه ریزی کرده باشیم. برای پاسخ به این سؤال که فرش کرم در دکوراسیون با چه رنگ مبلمانی هماهنگ می شود.

ابتدا باید این سؤال را از خود بپرسید که می خواهید تم و سبک اصلی چیدمان منزلتان به صورتی باشد؟ آیا سبک مدرن را می پسندید یا سبک چیدمان سنتی را ترجیح می دهید؟ در صورت انتخاب هر یک از این دو گزینه، آیا فضای تک رنگ یا فضایی یا تم رنگی مشابه را می پسندید یا فضای با ترکیبی از رنگ های مختلف را دوست دارید؟ بر اساس نوع پاسخ و در واقع سلیقه شما، می توان راهکار ها و ترکیب های چیدمان متنوعی را پیشنهاد کرد.

فرش نقره ای در دکوراسیون

رنگ کرم و خواص این رنگ

قبل از ارائه چند پیشنهاد مفید و کاربردی در استفاده از فرش کرم در دکوراسیون منزل در کنار سایر وسایل، بهتر است کمی از ویژگی های این رنگ زیبا بگوییم. رنگ کرم در زمره رنگ های خنثی به شمار می رود.

این رنگ، رنگی شادی آور و صد البته آرامش بخش می باشد. ساختار رنگ کرم از در هم آمیخته شدن دو رنگ قهوه ای و سفید به وجود آمده است. در این حالت با بالا و پایین شدن تناژ هر یک از دو رنگ اصلی تشکیل دهنده به تون خاصی از روشنی یا تیرگی رنگ کرم دست می یابیم.

خاصیت اصلی رنگ کرم، روشن کنندگی و گسترده تر جلوه دادن فضا است. از آن جایی که رنگ کرم، رنگی خنثی است، ترکیب آن با رنگ های ملایم دیگر و حتی رنگ های تند بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

طرح فرش بهار 1500شانه

نگهداری فرش کرم

فرش کرم با توجه به رنگ روشنی که دارد، می‌تواند چالش‌هایی هم برای نگهداری داشته باشد. با رعایت نکاتی که در راهنمای نگهداری فرش در منزل بیان شده است، می‌توانید فرشی با طول عمر طولانی داشته باشید. همچنین در صورتی که لکه‌ای روی آن ایجاده شده است، بهتر است سری به نکات مهم در لکه‌زدایی فرش بزنید. شاید خودتان توانستید با امکاناتی که در منزل دارید، مشکلتان را حل کنید. اما به هر صورت، با انتخاب این رنگ فرش در دکوراسیون منزل، باید به تمیزی و نظافت مرتب، اهمیت زیادی بدهید.

مقالات بیشتر:

پرفروشترین رنگ فرش ماشینی

برای عید جه فرشی بخرم؟

فرش سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

 

فرش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.