1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 4 - نقشه و طرح فرش

بهترین بافت فرش ۱۲۰۰شانه

فرش ماشینی آنتی باکتریال

بهترین بافت فرش ۱۲۰۰شانه

بهترین بافت فرش ۱۲۰۰شانه،فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ کاشان یکی از بهترین انواع فرش ماشینی است، ظرافت بکار گرفته شده در طراحی و رنگ بندی این مدل از فرش‌ها چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. همچنین این فرش‌ها رنگ ثابتی دارند و به راحتی شکل اولیه خود را از دست نمی‌دهند. نخ آکلریک بکار گرفته شده در بافت فرش باعث شده به هیچ عنوان حالت چسبندگی نداشته و بوی نامطبوع نفت از آن استشمام نشود. فرش‌های ۱۲۰۰ شانه خوب پرزدهی بسیار کمی دارند و موقعی که آن‌ها را لمس می‌کنید یا جارو می‌کشید پرز زیادی نمی‌دهند.

مکان‌های خاص و مهم خانه مناسب است. الیاف کوتاه و نازک این فرش‌ها باعث شده بسیار خاص و شیک باشند و برای دکوراسیون خانه‌های مدرن و پیشرفته بهترین انتخاب هستند. طی سال‌های اخیر برخی مدل از فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به صورت گل برجسته ارائه شده که بسیار زیبا هستند اما نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند تا شکل اولیه خود را حفظ کنند.

ضخامت این فرش‌ها کمتر از ۷۰۰ شانه است که باعث می‌شود حمل و نقل آن راحت‌تر باشد، همچنین مقاومت بالاتری نسبت به فرش‌های تراکم پایین دارند و به همین دلیل با خیال راحت می‌توان از آن استفاده کرد. این فرش‌ها معمولا ۸ و ۱۰ رنگ هستند و اگر با نخ ۱۰۰ درصد آکلریک بافته شوند قطعا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

بهتیرن فرش های ۱۲۰۰ شانه را می توان از لحاظ جنس الیاف و طرحی که در ان به کار می رود انتخاب نمود . فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته از بهترین فرش های ۱۲۰۰ شانه هستند که با دو نوع نخ خاب متفاوت بافته می شوند . نخ پرز فرش های برجسته ۱۲۰۰ شانه از جنس اکریلیک هیت ست شده و هایبالک است . این دو نخ ضد حساسیت و بدون پزدهی هستند و فرش بافته شده با این الیاف بسیار زیبا و ظریف می باشد .
از بهترین طرح های فرش گل برجسته ۱۲۰۰ شانه می توان به طرح هالیدی است . این فرش با تنوع رنگی بالا یکی از پرفروش ترین طرح های فرش گل برجسته کاشان است . برای بافت این قالی زیبا از الیاف با کیفیت و ابعاد استاندارد استفاده می شود . این فرش با طرح و نگاره های مدرن و زیبا هم چنین با رنگبندی متنوع جوابگوی سلیقه های تمامی افراد هستند . فرش های گل برجسته ۱۲۰۰ شانه ضخامت کمی نسبت به فرش های ۱۲۰۰ شانه معمولی دارد و برای استفاده در مکان های پرتردد مناسب نمی باشد .

 

بهترین بافت فرش 1200شانه کاشان

بهترین طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه

اکنون که با ویژگی‌های فرش ۱۲۰۰ شانه آشنا شدیم می‌توان هنگام خرید یک فرش ۱۲۰۰ شانه با آگاهی بیشتری مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنیم. به‌عنوان مثال اکنون می‌دانیم که فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به ظرافت بالا شهرت دارند و درنتیجه می‌توان انتظار ظرافت بیشتری را از آن‌ها داشت و درواقع هرچه نقشه‌ای ظریف‌تر با جزئیات بیشتر برای یک فرش ۱۲۰۰ شانه درنظر گرفته شود این فرش زیبایی بیشتری خواهد داشت و به یک فرش دستبافت شبیه‌تر خواهد بود.

 

 

فرش 1200شانه کاشان

 

چطور یک فرش ۱۲۰۰ شانه واقعی را تشخیص دهید؟

 برای تشخیص یک فرش ۱۲۰۰ شانه شمارش شانه‌های فرش است، فرش را به پشت کنید و یک قسمت ۱۰ سانتی متری از عرض فرش را جدا کنید، حال شروع به شمارش گره‌های فرش کنید، اگر به ۱۲۰ عدد رسید یعنی فرش ۱۲۰۰ شانه واقعی است. جنس نخ خاب و نخ تار و پود هم بسیار مهم است بهتر است شناسنامه پشت فرش را بخوانید و اطمینان حاصل کنید که از بهترین نوع نخ بافته شده باشد، نخ‌های پلی استر که در بافت آن پلاستیک بکار رفته مناسب نیستند.

برای اینکه از کیفیت فرش مطمئن شوید بهترین راهکار این است که به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده که امتحان خود را در بازار پس دادند بروید. برخی شهرها مثل کاشان در خصوص تولید فرش ماشینی بسیار مشهور هستند شاید خرید از برندهای مشهور این شهر بهترین راهکاری باشد که بتوانیم به شما ارائه کنیم. از مراکز معتبر و دارای صلاحیت خرید کنید که آن‌ها را می‌شناسید و به امانت‌داری فروشنده اعتماد دارید. متاسفانه هستند افرادی که فرش‌های بی‌کیفیت را با نام اصل و باکیفیت به فروش می‌رسانند.

 

فرش ماشینی

 

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه به قیمت درب کارخانه

برای خرید فرش ماشینی کاشان به قیمت درب کارخانه، با ارزان ترین قیمت و کیفیت بالا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره اقدام به مشاهده و خرید فرش دلخواه خود نمائید. در روش خرید آنلاین فرش تمامی محصولات بدون واسطه و هزینه های جانبی قابل خریداری می باشد. در فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره برای خرید اینترنتی هر یک از محصولات ابتدا به آدرس اینترنتی آن مراجعه و در قسمت فروشگاه بسته به گروه بندی موجود در فروشگاه اقدام به انتخاب و خرید فرش دلخواه خود با قیمت درب کارخانه نمائید.

در فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره انواع فرش ماشینی کاشان در اندازه های استاندارد ۶متری، ۹متری، ۱۲ متری و در انواع پشتی و پادری و غیره قابل خریداری می باشد.

 

بهترین فرش 1200شانه کاشان

 

شرکتهای تولید کننده فرش ۱۲۰۰ شانه

در ایران و به طور ویژه در کاشان شرکت ها و کارخانجات زیادی اقدام به تولید و عرضه انواع فرش ماشینی در سایزها و کیفیت های عالی می نمایند، از کارخانجات معتبر در زمینه تولید فرش ماشینی می توان به شرکت فرش تندیس خاطره کاشان اشاره نمود، شما می توانید برای خرید اینترنتی فرش تندیس خاطره به فروشگاه اینترنتی فرش خاطره کاشان مراجعه و به طور مثال برای مشاهده قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان، قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ و قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه به فروشگاه وب سایت مراجعه و اقدام به خرید فرش ۱۲۰۰ شانه تندیس خاطره نمائید. 

 

 

فرش ماشینی

, , , , , , , , , , , , , ,

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.