6 - فرش

بهترین برند فرش کاشان

فرش ماشینی

بهترین برند فرش کاشان

شهرستان کاشان به عنوان یکی شناخته شده ترین ، تولید کنندگان فرش در سطح دنیا می باشد . این شهر زیبا و تاریخی  مشهورترین شهر در زمینه  تولید محصولات گرانبها  و ارزشمند از جمله فرش است که تا به امروز توانسته شرکت ها و کارخانجات فرش بزرگ و معتبری را در خود پرورش دهد و پیشرفت خوبی داشته باشد . برخی از شرکت های فرش که در زمینه تولید ، خرید و فروش فعالیت بی شماری داشته اند و بهترین و با کیفیت ترین فرش ها را به دست مشتری رسانده اند امروزه به عنوان بزرگ ترین و معتبر ترین برند های سال شناخته می شوند  .

 

برخی از شرکت های بزرگ  فرش که تبدیل به بهترین برند های فرش شده اند برای راحتی و دسترسی سریع تر افراد به شرکت فرش مورد نظر ، سعی کردند با راه اندازی فروشگاه های آنلاین کمک کوچکی به مردم کرده باشند که تا به اینجا موفق بوده اند . البته این نکته را فراموش نکنید که انسان های امروزی به دلیل مشکلاتی که دارند و مشغله های کاری زیاد بیشتر ترجیح می دهند از طریق سایت های اینترنتی و آنلاین محصولات خود را خریداری کنند .

 

خانواده هایی که خرید فرش برایشان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد سعی می کنند فرش های خود را از بهترین شرکت های برند فرش خریداری کنند چرا که از بابت کیفیت و قیمت فرش خیالشان راحت باشد . شرکت هایی که بهترین برند فرش را تولید می کنند جزء آن دسته از شرکت هایی هستند که رضایت مشتری برایشان مهم است و تمام تلاش خود را می کنند تا مشتری را راضی نگه دارند .

 

 

شرکت فرش کاشان نیز یکی از شرکت هایی است که در کنار بهترین برند های فرش فعالیت دارد و تا به امروز توانسته موفقیت های چشم گیری را به دست آورد .

 

فرش تندیس خاطره کاشان در سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت کرد و با جدیدترین دستگاه های روز دنیا ، تولید فرشهای ۷۰۰ شانه ۸ رنگ با تراکم ۱۵۰۰ را آغاز نمود . با توجه به تقاضای بازار و هدف عرضه بهترین و به روزترین محصولات ، این واحد در سال ۱۳۸۷ اقدام به تجهیز این واحد با جدیدترین تکنولوژی بافت فرش ماشینی در مدلهای HCP ۸ و ۱۰ رنگ با تراکم۲۵۵۰ با عرض ۴متر جهت بافت فرشهای بزرگ پارچه جهت تولید داخل و بخش صادرات وهمچنین VTR ,CLP,UCP400 برای بافت انواع فرشهای فانتزی و گبه نمود که در این بخش از سرآمدان تولید انواع فرش ماشینی با تنوع و کیفیت متفاوت گردید.

 

از ابتدای دهه نود و با ورود ماشین آلات روز دنیا با تراکم و شانه های بالا و شباهت بینظیر بافت آنها با فرشهای دستبافت , این مجموعه ابتدا اقدام به خرید ماشین آلات ۱۰۰۰ شانه ۱۰ رنگ کرده و در سالهای بعدی وبا بالارفتن تقاضا برای این مدل از فرشها اقدام به تجهیز واحد خود با ماشین آلات ۱۲۰۰ با تراکم ۳۶۰۰ وهمچنین ماشین۷۰۰ شانه۱۲رنگ که در نوع خود در ایران بینظیر میباشد ,از دو کمپانی سازنده این ماشین آلات یعنی وندویل بلژیک و شونهر آلمان نمود.

 

این واحددرحال حاضربا داشتن۲۰ مدل ازدستگاههای ذکرشده وظرفیت تولیدروزانه ۶۰۰۰ مترمربع انواع فرش آکریلیک باشانه های ۴۰۰ و ۵۰۰ و۷۰۰ و ۱۰۰۰و ۱۲۰۰ باتعداد رنگ ۸ و۱۰و ۱۲درتراکمهای ۳۶۰۰ ۳۰۰۰ ۲۵۵۰ ۱۲۰۰ ۱۰۰۰ با طرحها و نقوش سنتی و مدرن از بزرگان این صنعت به شمار میرود.

شایان ذکر است که کل مجموعه بافندگی تحت کنترل مهندسی صنعتی و همچنین واحد R&D میباشدتاتولیدات این شرکت به بهترین کیفیت ممکن عرضه گردد. که دراین بخش مفتخربه دریافت نشان ملی استاندارد و همچنین گواهینامه های کیفیت ومدیریت و بهداشت از انگلستان گردیده است.

درحال حاضر این مجموعه با ۵۰۰نفر کارگر بطور مستقیم وغیر مستقیم وهمچنین ۱۰نفر از کارشناسان زبده ومتخصص نساجی اداره میشود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.