1 - راهنمای خرید فرش

بهترین جنس فرش

فرش کاشان

بهترین جنس فرش

بهترین جنس فرش ، از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که در انتخاب یک فرش ماشینی خوب باید به آن دقت کرد، برند و شرکت تندیس خاطره کاشان تولیدکننده آن است. یک جنس و متریالی است که آن فرش دارد. شرکت تندیس خاطره در انتخاب بهترین مواد اولیه از جمله نخ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. از جدیدترین دستگاه‌های بافندگی و فناوری‌ها برای بافت فرش استفاده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که در درجه اول کیفیت فرش افزایش و از طرفی هم میزان نقص در ساختار فرش کاهش یابد.

 

بهترین جنس فرش برای اتاق خواب

مزایای فرش های هیت ست شده

بسیاری از افراد هنگام خرید فرش ماشینی جدید از مشکل پرزدهی فرش رنج می بردند که این مشکل با فرایند هیت ست شدن نخ بسیار کاهش یافت . نخ هایی که هیت ست شده هستند پاخور بهتری دارند و زمانی که دست روی فرش کشیده می شود نرم تر هستند .

 

استحکام نخ هیت ست شده بسیار بالاتر از نخ معمولی است لذا پارگی نخ در زمان بافت فرش بسیار کاهش می یابد . این امر موجب افزایش کیفیت محصول نهایی شود . نخ هیت ست شده قابلیت جذب رنگ بیشتری دارد بنابراین کاهش رنگ پس از شستشو به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.

 

بهترین جنس فرش مدرن

الیاف اکرلیک هیت ست شده یعنی چه ؟

فرایندی که نخ بعد از ریسیدن با دما و بخار تثبیت داده می شود این فرایند موجب تغییراتی در نخ شده و کیفیت نخ و در نهایت کیفیت فرش ماشینی را بالاتر می برد. فرش ماشینی که از نخ هیت ست شده بافته شده است جذابیت بیشتر ، ماندگاری بالاتر و راحت تر از دیگر فرش ها برای مشتریان و خریداران خواهد بود.

زمانی که این فرش در معرض نور خورشید قرار گیرد تغییر رنگی در آن رخ نمی دهد زیرا نخ هیت ست شده در برابر حرارت و شستشو مقاوم است و آسیب پذیر نیست .

بهترین جنس فرش کاشان

بهترین رنگ فرش برای خانه

در دومین قدم بهتر است به سبک زندگی‌تان توجه خاصی داشته‌باشید، اگر کودکی دارید و یا از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید و یا اینکه اعضای خانواده‌تان ورزشکار هستند بهتر است از طرح‌ها و نقش‌هایی استفاده کنید که شلوغ و تیره هستند و کثیفی را نمایان نمی‌کنند.

 

باید توجه داشته باشید که این سبک زندگی شما با افرادی که تنها زندگی می‌کنند بسیار متفاوت است ولی اگر از آن دسته افرادی هستید که خانواده کم جمعیت دارید و عادت به رفت و آمد و شلوغی ندارید بهتر است از فرشی که دارای نقوش کم و به رنگ روشن است، استفاده کنید.

 

بهترین جنس فرش ماشینی

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که اگر از فرش استفاده نمی‌کنید، آن را در حالت لوله شده نگهداری کنید نه در حالتی که پهن باشد، در این صورت فرش دست نخورده و نو باقی می‌ماند .

در این مقاله سعی کردیم به نکاتی پیرامون خرید و انتخاب یک فرش خوب بپردازیم. ممکن است هنوز بعضی از پرسش ها برای شما وجود داشته باشد؛ مشکلی نیست، چون شرکت تندیس خاطره همیشه پاسخگوی سوالات شما به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره های زیر به صورت تلفنی و یا شبکه های اجتماعی مثل تلگرام یا واتس اپ هستیم.

 

فرش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.