1 - راهنمای خرید فرش

بهترین راه برای خریدفرش

فرش تندیس خاطره کویرکاشان

بهترین راه برای خریدفرش

بهترین راه برای خریدفرش ،به طور کلی باید بگوییم که علاوه بر آشنایی کامل با انواع فرش ماشینی، شما باید در زمان خرید و انتخاب فرش ماشینی مناسب خود نکات خرید این محصول را نیز مدنظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید به انتخابی هوشمندانه و درست دست یابید.

 

یکی از مسائلی که باید در زمان خرید فرش ماشینی در نظر داشته باشید تعداد گره‌های فرش است. به طور کلی باید بگوییم که تعداد گره‌های فرش در هر متر را شانه می‌نامند. معمولاً هر فرشی دارای دو تراکم عرضی و طولی است.

 

فرش

بهترین فرش ماشینی

مسئله دیگری که در زمان خرید فرش ماشینی اهمیت می‌یابد توجه به تراکم فرش است. به طور کلی تراکم فرش همان گره‌های طولی فرش ماشینی هستند که تنوع بسیار زیادی نیز دارند.معمولاً تراکم‌های فرش ماشینی گوناگون است و طبیعی است که هرچه تراکم فرش ماشینی شما بالاتر باشد، فرش از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار خواهد بود.

بهترین رنگ فرش برای فضاهای متفاوت

۱-اگر فضای کمی در خانه دارید و می خواهید بزرگتر به نظر برسید، بهتر است از فرش های ماشینی که دارای رنگ های روشن هستند استفاده کنید. معمولاً این نوع فرش ها فضا را بزرگتر نشان می دهند.

 

۲-اگر فضای خانه شما بسیار بزرگ و غیر مبله به نظر می رسد ، بهتر است از فرش هایی استفاده کنید که رنگ تیره دارند، این نوع فرش ها فضایی دنج ، گرم و صمیمی ایجاد می کنند.

 

۳-فرش‌های ماشینی که دارای چندین رنگ مختلف یا طرح تو در تو هستند، ذرات کوچکتر، گرد و غبار کمتری از سایر فرش ها نشان می دهند. اگر خانه ای دارید که در معرض گرد و غبار و دوده قرار دارد، بهتر است یکی از این نوع فرش ها را انتخاب کنید.

 

دلایل پرفروش بودن فرش700شانه

فرش را از لحاظ اندازه ،‌ رنگ و نقشه بررسی کنید

بهترین راه برای خرید فرش ،در انتخاب فرش ماشینی مناسب مواردی چون رنگ ، اندازه  و نقشه فرش بسیار مهم است فرش را به صورت کامل خودتان یا فردی که در زمینه فرش  سر رشته دارد ، بررسی کنید .ابتدای نقشه فرش را به صورت کامل برسی کنید که آیا تمام طرح ها و خطوط به کامل اند و به یکدیگر مربوط هستند. و آیا نقشه تقارن و نظم خاص خود را دارد یا خیر.

 

 

دقت کنید حتما این کار را از پشت فرش انجام دهید

از پشت فرش به صورت کامل برسی کنید که جای پارگی ، رفو و برجستگی وجود نداشته باشد چون گاهی اوقات این اتفاق رخ می دهد که در اثر تخیله بار فرش آسیب می بیند.

 

چگونه فرش مناسب برای پذیرایی بخریم؟

 

 

 مطمئن ترین سایت خرید اینترنتی فرش

شرکت فرش تندیس خاطره ، تولید کننده و عرضه کننده انواع فرش ماشینی کاشان ، فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه به قیمت درب کارخانه می باشد. فروشگاه فرش تندیس خاطره دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ضمانت پرداخت وجه می باشد تا مشتری با خیالی راحت و مطمئن به خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه بپردازد.

مشتریان عزیز می توانند با ورود به سایت تندیس خاطره ، فرش مناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب کرده و سفارش دهند تا فرش به مرحله ارسال رسیده و در کوتاه ترین مدت به دست مشتری برسد.

قابل به ذکر است شرکت فرش تندیس خاطره کاشان این امکان را فراهم کرده تا مشتری بتواند فرش با ارسال رایگان به تمام نقاط و درب منزل تحویل بگیرد.

 

 

فرش کاشان

, , , , , , , , , , , , ,

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.