1 - راهنمای خرید فرش

جدیدترین فرش رنگ روشن

فرش ماشینی ترک

جدیدترین فرش رنگ روشن

جدیدترین فرش رنگ روشن، فرش زمینه روشن جزو رنگ های پرفروش و معروف بوده و طرفداران زیادی رو بخود اختصاص داده ،زیرا علاوه بر حس طراوت و نشاط باعث بالارفتن انرژی فضای خانه شما میشود فرش زمینه روشن طیف وسیعی از رنگ ها را شامل میشود مثلا فرش رنگ نسکافعه ای رنگ جدید سیلور و رنگ فیلی در این گروه قرار دارد .

 

امروزه بیشتر اپارتمان های موجود در سطح شهر کوچک و نور گیر خیلی کمی دارند بخاطر همین انتخاب فرش رنگ روشن بهترین گزینه برای این موارد میباشد .فرش رنگ روشن منزل را باز تر و بزرگتر نشان میدهد و از دلگیری خانه جلوگیری میکند.

 

راهنمای انتخاب فرش رنگ روشن

جدیدترین فرش رنگ روشن یعنی رنگ کرم یا سفید در صورتی که فرش رنگ روشن جدید به رنگ های فیلی، ترمه ای، بادامی، پوست پیازی، گلبهی، نقره ای و کرم چرک است که مناسب برای فضاهای کوچک است و آلودگی را کمتر در خود نشان می دهد. این ها جدیدترین فرش رنگ روشن هستند که چند سالی است به بازار عرضه شده اندو با استقبال بی نظیری از خریداران روبرو شده اند.

 

در گذشته تولید رنگ های روشن کمتر بود و بیشتر محصولات ماشینی در رنگ های لاکی، سرمه ای و اندکی کرم تولید می شد. با دستبافتگونه شدن فرش های ماشینی و روی کار آمدن دستگاه های HCI تولید فرش های ماشینی در طرح های زیبا با تعداد رنگ بالاتر نیز انجام شد. پس اگر به دنبال انتخاب قالی رنگ روشن هستید آزادی انتخاب شما بیشتر است و شما می توانید انواع مختلفی از رنگ فیلی، ترمه ای، گلبهی ، طوسی و … را به عنوان رنگ روشن انتخاب کنید.

 

فرش طرح افشان رنگ روشن طرحی است بدون ترنج مرکزی و در برخی از موارد بدون لچک. به دلیل نداشتن مرکزیت و پراکنده بودن گل ها و طرح در سرتاسر قالی، این طرح برای پذیرایی های کوچک و کم نور مناسب است . طرح های افشان جزء طرح های جدید است که در رنگ های فیلی، ترمه ای، کرم، گلبهی ، آبی فیروزه ای تولید می شود.

 

جدیدترین فرش رنگ روشن

جدیدترین فرش رنگ روشن

 

فرش های ترک رنگ روشن که به رنگ های طوسی، کرم چرک و … است برای دکوراسیون های مدرنیته، آشپزخانه، اتاق خواب مناسب است. فرش رنگ روشن ترک در مدل های جدید سنتی نیز تولید شده است که به صورت گل برجسته است و با الیاف هایبالک تولید شده است و شانه ۱۲۰۰ و تراکم ۳۶۰۰ دارد.

 

اگر اتاق نشمین و پذیرایی شما یکی است و خانه شما آپارتمانی است و فضای تنگی دارید و از طرفی نمی خواهید از رنگ تیره برای قالی استفاده کنید بهتر است از رنگ روشن با طرح های شلوغ استفاده کنید. طرح خشتی رنگ روشن که به صورت رنگ کرم عرضه می شود، جز طرح های شلوغ و پر نگاره است که برای مکان های پررفت و آمد مناسب است.

فرش فیلی جز رنگ های روشن جدید است که جلوه جذابی به منازل شما می دهد. فیلی، فرش نقره ای و ترمه ای جز رنگ های خنثی هستند که با اکثر رنگ های منزل هماهنگی دارند. فرش کرم، سفید و نقره ای که جز طرح های ساده است برای دکوراسیون های شلوغ و فضاهایی که کمتر در معرض رفت و آمد است مناسب می باشد.

 

 

فرش ۱۲ متری رنگ روشن وقتی در پذیرایی پهن شود و اطراف آن خالی باشد و کف پوش تیره تر از رنگ قالی باشد و مبلمان در اطراف قالی چیده شده باشد زیبایی بی نظیری به فضا می دهد. تصور کنید این قالی جز ۱۲۰۰ شانه رنگ روشن ، ۱۰۰۰ شانه یا ۱۵۰۰ شانه باشد و از زیبایی طرح و نگاره نیز برخوردار باشد. فرش گل ریز رنگ روشن، جز طرح های شلوغ با طرح  زیبا و بدون ترنج است که رنگ کرم این طرح به دلیل شلوغ بودن، برای مکان های پررفت و آمد مناسب است.

 

گلیم فرش رنگ روشن برای آشپزخانه و اتاق خواب و راهروها مناسب است و گلیم ها سبک هستند و به راحتی شسته می شوند و به دلیل خاب کم، آلودگی را کمتر به خود جذب می کنند . گلیم رنگ روشن برای آشپزخانه های کوچک و اتاق خواب های کم نور مناسب است.

 

فرش رنگ روشن در پذیرایی و ست کردن آن با پرده و مبل

اگر پذیرایی بزرگی دارید و به جای استفاده از رنگ تیره می خواهید از رنگ روشن برای قالی استفاده کنید می توانید پذیرایی را به چند قسمت تقسیم کنید و از یکنواختی و یکدستی خارج کنید. برای مثال از یک فرش گرد روشن استفاده کنید و آن را در قسمتی از پذیرایی پهن کنید و مبلمان سلطنتی را به اطراف آن بچینید و در طرفی دیگر از یک فرش ترک رنگ روشن طوسی یا کرم چرک استفاده کنید و کاناپه رو در اطراف آن بچینید و تلویزیون را روبروی کاناپه قرار دهید.

 

اگر می خواهید پذیرایی شما چند قسمتی نباشد و یکدست باشد بهتر است از چندین تخته فرش دستبافتگونه رنگ روشن با طرح و نگاره های شلوغ استفاده کنید و رنگ کف پوش تیره تر از رنگ قالی باشد و همین طور کمی تضاد بین رنگ قالی با پرده و مبلمان باشد تا فضای بزرگ از یکدستی خارج شود. استفاده از یک ابعاد بزرگ نیز در وسط پذیرایی بزرگ جلوه زیبای می دهد اگر از یک فرش رنگ روشن ترنج دار با لچک با طرح و نگاره زیبای سنتی در ابعاد بزرگ برای پذیرایی بزرگ استفاده کنید فضای بسیار زیبایی به وجود آورده اید.

 

خرید فرش رنگ روشن 

دقت کنید در خرید قالی رنگ های روشن تا بهترین کیفیت را خریداری کنید. قالی های رنگ روشن به دلیل اینکه بیشتر در معرض کثیفی و آلودگی هستند باید زودتر شسته شوند. فرش های آکریلیک کرم و دیگر رنگ های روشن، کیفیت بالایی دارند و زیبایی بی نظیر. الیاف آکریلیک علاوه بر دوام و مقاومت بالا، بدون پرز و درخشان هستند و زیبایی طرح و نگاره را بیشتر می کنند.

 

اگر از رنگ های روشن با طرح های شلوغ استفاده می کنید بهتر است طرح مبل و پرده را ساده بگیرید تا هارمونی پذیرایی شما بالا رود .
مبلمان سلطنتی با فرش های سنتی رنگ روشن از قبیل طرح های ترنج دار، طرح افشان، اسلیمی و … تطابق دارد. مبلمان مدرن و کاناپه ها را می توانید با فرش های ترک مدرن طوسی رنگ، کرم ست کنید. اگر برای مبلمان مدرن و کاناپه طرح سنتی می خواهید توصیه می شود از طرح های افشان بدون ترنج استفاده کنید.

 

,,,,,,,,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.