1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش

خریداینترنتی فرش ماشینی۱۲۰۰شانه

فرش خاطره

خرید اینترنتی فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه

 خرید اینترنتی فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه  ،یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین محصولات شرکت فرش تندیس خاطره کاشان فرش های ۱۲۰۰ شانه است که از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده اند .

 

اگر به دنبال زیبا سازی دکوراسیون منزل خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان مراجعه کنید و انواع طرح های زیبا و متنوع فرش های ۱۲۰۰ شانه را مشاهده و انتخاب کنید و از خدماتی که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره مند شوید .

 

خریداینترنتی فرش1200شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه

با توجه به این که فرش های ریزبافت و دستبافت گونه چند سالی است که وارد عرصه ی تجارت فرش شده اند توانسته اند جایگاه و محبوبیت ویژه ای در بین خریداران علاقه مند به فرش های دستبافت که شرایط خرید فرش های دستبافت را ندارند پیدا کنند .

 

ویژگی ای که سبب شده است تا فرش های ۱۲۰۰ شانه از ظرافت و زیبایی بالایی برخوردار شده باشند تعداد شانه و تراکم بالای آن ها می باشد قیمت فرش با شانه و تراکم آن رابطه مستقیمی دارد بنابراین طبیعی است که فرش های ۱۲۰۰ شانه از فرش های ۷۰۰ شانه و همچنین ۱۰۰۰ شانه قیمت بالاتری داشته باشند ، اما شما می توانید این فرش را به قیمت مناسب تری از سایت فروشگاه آنلاین شرکت صنایع فرش کاشان خریداری کنید .

 

الیاف به کار رفته در این محصول آکریلیک هیت ست شده می باشد که طی فرایند هیت ست شدن ویژگی هایی از قبیل مقاوم بودن در برابر حرارت و گرما ، جذب رطوبت را دارا می باشد . این فرش در تراکم ۳۶۰۰ بافته می شود که نقشه طراحی آن را بهترین طراحان طراحی کرده اند .

 

خریداینترنتی فرش1200شانه کاشان

خرید اینترنتی وحضوری فرش ۱۲۰۰ شانه

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان جهت تامین رفاه حال مشتریان خود سایتی را طراحی و پیاده سازی کرده است تا مشتریان بتوانند فرش مورد نظر خود را به آسانی و در کمترین زمان ممکن و با حدف کردن واسطه ها به قیمت درب کارخانه انتخاب و خریداری  کنند .

 

همچنین خریداران فرش می توانند به صورت حضوری با مراجعه به کارخانه فرش پس از مشاهده فیزیکی و تایید  فرش ، فرش مورد نظر خود را به قیمت درب به کارخانه خریداری کنند .

 

شما می توانید با خرید از شرکت فرش تندیس خاطره کاشان فرش مورد نظر خود را به قیمت درب به کارخانه در طرح و نگاره ها و رنگ بندی خاص و دلخواه انتخاب و خریداری کنید همچنین از خدماتی که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره مند شوید .

 

این خدمات نظیر ارسال فوری کالا درب به منزل و ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی معتبر و ۷ روز ضمانت بازگشت وجه می باشد . همچنین کارشناسان این مجموعه همواره در تلاش اند تا به صورت شبانه روز پاسخ گوی سوالات مشتریان خود به نحو احسن باشند .

 

فرش

, , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.