1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

خرید اینترنتی فرش از سرای فرش ایران ارزانتر است یا شهر فرش

فرش 700 شانه

خرید اینترنتی فرش از سرای فرش ایران ارزانتر است یا شهر فرش

خرید اینترنتی فرش از سرای فرش ایران ارزانتر است یا شهر فرش از شهرفرش شهرفرش به عنوان بزرگترین وتخصصی ترین فروشگاه فرش کاشان است که خرید فرش با خیالی آسوده درشهرفرش انجام می شود چه ازسرای فرش ایران در هر صورت روش مناسب تری نسبت به گشت و گذار در شلوغی بازار است. امروزه افراد به دلیل مشغله های کاری خود ترجیح می دهند تمامی مایحتاج خود از خورد و خوراک گرفته تا پوشاک و وسایل خانه و … را از طریق اینترنت خریداری کنند چرا که هم در وقت ان ها صرفه جویی می شود و هم این که اغلب فروشگاه های اینترنتی قیمت مناسب تر و تنوع بیشتری را نسبت به بازار دارد.

حال اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده که خرید اینترنتی فرش از سرای فرش ایران به صرفه تر و ارزان تر است یا از شهرفرش، باید بگوییم که همه چیز بستگی به کیفیت فرش دارد و دقیقا به همین علت است که به طور دقیق نمی توان بیان کرد محصولات کدام یک ارزانتر است. هر فرش کیفیت و دوام، طرح، رنگ، جنس و نوع مواد اولیه خاص خود را دارد که هر کدام بر قیمت نهایی فرش موثر هستند.
در ادامه مطلب ویژگی ها و شرایط فروش فرش در سرای فرش ایران و شهرفرش را برای شما شرح می دهیم تا شما با دید بازتری اقدام به خرید کنید

خرید فرش از شهر فرش

همان طور که گفته شد قیمت فرش ارزان در شهر فرش به بسیاری از عوامل مختلفی همچون کارخانه تولید کننده و همچنین تراکم فرش بستگی دارد. انوع مختلفی از تراکم فرش در شهرفرش وجود دارد مانند ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و … که هر کدام را متناسب با نیاز و بودجه خود می توانید خریداری و استفاده نمایید. شهر فرش همچنین تسهیلات فروش اقساطی فرش را برای بعضی از موسسات، سازمان ها و شرکت ها ارائه می کند با ذکر این نکته که اغلب اعضای این سازمان ها را نمی توان جزو قشر کم درآمد به حساب آورد که خب این خود جای بحث دارد.

به احتمال زیاد تا کنون از بیلبوردهایی که شهرفرش در سرتاسر شهر قرار داده است متوجه شده اید که کیفیت فرش در شهرفرش فصل جدیدی را با شعار “فرش ارزان شد” آغاز کرده است که به معنای ارائه تخفیف های برای اجناس خود می باشد. در مورد این برند باید ذکر کنیم که شهرفرش تمامی فرش های خود را از کارخانه هایی همچون فرش پردیسان، فرش بهشتی تبریز، جمله فرش تافته، فرش قیطران، فرش داریوش و فرش اعیان تهیه می کند پس بدیهی است که کیفیت آن ها با سایر فروشگاه هایی که از محصولات این شرکت ها استفاده می کنند، یکسان می باشد.

فرش

خرید فرش از سرای فرش ایران

سرای فرش ایران یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین فروش فرش است که اعلام کرده است محصولات خود را تنها به صورت نقدی اما به شرط دارا بودن مناسب ترین قیمت، عرضه می کند. دلیل دیگری که منجر شده این برند محصولات ارزانی را ارائه دهد این است که فرش های سرای فرش ایران از کارخانه فرش کاشان و با همان قیمت درب کارخانه بوده و به صورت مستقیم و بدون وجود واسطه و حتی هزینه های نمایشگاهی ارائه می گردد.

شما چنان چه قصد خرید فرش از سرای فرش ایران را داشته باشید حتی نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل نخواهید بود و اگر شرایط خرید فرش را به صورت اقساطی دارید نیاز است که کارشناسان این مجموعه تماس تلفنی داشته باشید.
حال که با خصوصیات و ویژگی های فرش برندهای سرای فرش ایران و شهرفرش آشنا شدید، جای دارد با نحوه تولید فرش های ماشینی نیز تا حدودی آشنایی پیدا کنید.

تولید فرش ماشینی

خرید اینترنتی فرش از سرای فرش ایران ارزانتر است یا شهر فرش…. فرش ماشینی اصطلاحی است که در برگیرنده انواع متفاوتی از کف‌پوش‌ها بر حسب نوع نخی که مصرف می شود و همچنین نوع تکنولوژی بافت فرش، می باشد. در اکثر مواقع فرش‌های فانتزی یا موکت‌های تافتینگ را نیز ممکن است به عنوان زیر مجموعه فرش های ماشینی نیز به حساب آیند و از آن ها به عنوان یک نمونه فرش ماشینی نام برده شود.

ذکر این نکته ضروری است که در صنعت نساجی، چه در قسمت تولید پارچه و چه در بخش تولید فرش ماشینی، مراحل تولید از چهار مرحله اصلی تشکیل شده است که عبارت اند از: ریسندگی، رنگرزی، بافندگی و تکمیل، حال ممکن است کارخانه ‌ای که محصول نهایی آن فرش ماشینی یا پارچه است، مدیریت کلیه این مراحل را خود بر عهده بگیرد یا این که فقط بخش‌ بافندگی آن را انجام دهد در هر صورت این ۴ مرحله جزو مراحل صفر تا صد تولید فرش ماشینی می باشد.

 
در ادامه کار به بخش بافندگی انتقال داده شده و مراحل بافت با کمک دستگاه فرش بافی انجام می گردد. در آخرین مرحله نیز پس از آهار زنی و شیرینگ و همچنین بسته بندی نمودن در واحد تکمیل فرش، جهت عرضه و فروش به بازارهای مقصد ارسال می‌ گردد. در ادامه مطلب این مراحل را به صورت مختصر بیان کردیم:

مراحل بافت فرش:

خرید اینترنتی فرش از سرای فرش ایران ارزانتر است یا شهر فرش: برای دانستن این موضوع باید مراحل بافت فرش را شناخت.

•مرحله نخست ریسندگی فرش
•مرحله بعد بافندگی فرش ماشینی است
•مرحله اخر تکمیل فرش ماشینی می باشد.

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.