1 - راهنمای خرید فرش

خرید بدون واسطه فرش

خرید بدون واسطه فرش

خرید بدون واسطه فرش ، با پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن دنیای امروز، دیگر هیچ محدودیتی برای خرید در هیچ کجای دنیا وجود نخواهد داشت و به راحتی امکان سفارش و خرید اینترنتی هر کالایی وجود خواهد داشت. به عنوان مثال با خرید اینترنتی فرش ماشینی دیگر هیچ واسطه ای بین شما و تولید کننده نخواهد بود و با خیالی آسوده می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید بدون واسطه فرش را تجربه کنید.

 

فرش کاشان

چرا خرید مستقیم و بدون واسطه فرش ماشینی؟

به علت اینکه شما در خرید مستقیم و بدون واسطه فرش ماشینی کاشان دلالان را کنار زده و مسیر خرید فرش تان را کوتاه می کنید. برای توضیح بیشتر درباره مسیر معمولی خرید فرش باید عرض کنم که وقتی فرش درون کارخانه ای تولید می شود، ابتدا عمده فروشان فرش به سراغ محصولات رفته و آنرا خریداری می کنند و درون انبارهای خود در شهرستان های مختلف دپو می کنند. بعد از آن مغازه داران هر شهرستان فرش را از عمده فروشان خریداری کرده و در مغازه های خود، در معرض دید خریداران فرش قرار می دهند. با خرید مشتریان فرش از این فروشگاهها، خرید معمولی فرش ماشینی صورت می گیرد. با توجه به توضیحاتی که بیان شد، خرید معمولی فرش ماشینی به مراتب قیمتی بالاتر از آنچه که به عنوان خرید مستقیم و بدون واسطه فرش کاشان ماشینی بیان می شود خواهد داشت.

 

از کجا فرش ماشینی ارزان قیمت بخریم؟

مزایای خرید مستقیم فرش ماشینی بصورت اینترنتی

۱-قیمت مناسب

خرید کالایی همانند فرش ماشینی با قیمت مناسب و کیفیت عالی همیشه به عنوان یک اصل مدنظر تمامی خریداران فرش ماشینی بوده است. یکی از راههای رسیدن به قیمت مناسب فرش ماشینی، خرید مستقیم و بدون واسطه فرش ماشینی بوده است. امروزه با رونق گرفتن کسب و کار اینترنتی رسیدن به قیمت مناسب و کیفیت عالی بسیار آسان شده است. فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان به دلیل فروش مستقیم فرش کارخانه مسیر خرید بدون واسطه و مستقیم فرش ماشینی کاشان را برای هموطنان عزیزمان را فراهم کرده است.

۲-اطمینان از کیفیت بالای فرش

با توجه به گارانتی شرکتی که محصولات فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان داراست، این اطمینان برای شما حاصل می شود که محصولات از کیفیت مناسب و بالایی برخوردارند و هیچ نگرانی از بابت جنس فرش نداشته باشید.

 

۳-دسترسی به تنوع بالای محصولات

فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان با دسته بندی های مختلف محصولات خود بر اساس تعداد شانه، رنگ، سایز، شکل، جنس نخ خاب، درجه کیفی و ماشین بافت این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که با بررسی دقیق و هوشمندانه تنوع محصولات را بررسی کرده و بعد انتخاب کنند.

 

فرش ماشینی ارزان

 

۴-خرید آسان و بی دردسر

شما در خرید اینترنتی فرش ماشینی، بدون زحمت دادن به خود و حتی خروج از خانه میتوانید با ورود به فروشگاه اینترنتی، محصولات مختلف نظیر فرش ماشینی ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش های مدرن و فانتزی را بررسی کرده و خرید مستقیم فرش ماشینی کاشان را انجام دهید و رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

۵-صرف هزینه و زمان کمتر و رضایت بیشتر

در خرید معمولی فرش ماشینی با ورود به مغازه های فرش فروشی متحمل هزینه های رفت و آمد، خورد و خوراک و همچنین مشکل پارک و حتی خرید محصول با قیمت بالاتر می شوید. البته عموما با مراجعه به یک فروشگاه خرید صورت نمی گیرد که باید به فروشگاه های دیگر هم سر بزنید که بازهم هزینه ها بالاتر می رود. اما شما با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی بدون هزینه و سر فرصت محصولات را بررسی کرده و خرید ممستقیم و بدون واسطه فرش را انجام می دهید.

 

۶-عدم وجود ازدحام در صف انتخاب و خرید فرش

شما در خرید معمولی و سنتی فرش ماشینی با حضور فیزیکی در مغازه فرش فروشی وقت محدودی برای انتخاب و خرید فرش دارید و اگر چند خریدار همزمان در مغازه حضور داشته باشند این امکان وجود دارد که وقت کافی برای خریدار وجود نداشته باشد و مشاوره لازم به مشتری داده نشود ولی در خرید فرش ماشینی بصورت مستقیم و بدون واسطه شما هر زمان که بخواهید میتوانید با ورود به سایت محصولات را مشاهده و انتخاب کنید.

 

۷-در صورت نپسندیدن مجبور به خرید فرش نیستید.

در هنگام خرید فرش ماشینی بصورت معمولی و حضوری به علت فن سخنوری بالایی که بعضی از فروشندگان فرش دارند، مشتری در معذوریت قرار گرفته و مجبور می شوند خرید فرش را انجام دهند ولی خرید اینترنتی فرش بسیار آسان تر و به صرفه تراست.

 

از کجا فرش ماشینی ارزان بخریم؟

نتیجه گیری

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ، فرش های ماشینی کاشان را با الیاف صددرصد آکریلیک هیت ست شده تولید می کند و بدین ترتیب ، کیفیت محصولات اش بالاست و تنوع محصولات این کارخانه بسیار زیاد است . هموطنان می توانند با خریدبی واسطه از کارخانه فرش کاشان به باکیفیت ترین و زیباترین فرش کاشان دسترسی پیدا کنند . زیبایی محصولات را مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت ببینند و داشتن ضمانت نامه و بیمه نامه به منزله بالا بودن کیفیت محصولات است .

فرش

 

, , , , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.