1 - راهنمای خرید فرش

خریدجدیدترین مدل های فرش کاشان

فرش رنگ سیلور 1500شانه

خریدجدیدترین مدل های فرش کاشان

خریدجدیدترین مدل های فرش کاشان ، فرش های جدید با شانه و تراکم بالا در کارخانه فرش کاشان با کیفیت عالی تولید می شود . این روزها خریداران به جای حضور در کارخانه ، به وب سایت های معتبر فرش های ماشینی می روند و فرش های طرح جدید را می بینند . بدین صورت خریدار می تواند از طریق رفتن به فروشگاه های مختلف ، قشنگ ترین فرش ماشینی را انتخاب کند . با توجه به متنوع بودن طرح ها و نگاره های قالی ، رفتن به کارخانه ، برای خرید جدیدترن مدل های فرش کاشان، انتخاب خوبی نیست.

 

با رشد تکنولوژی و همچنین تنوع طراحی، انواع مدل های جدید فرش ماشینی با تراکم و شانه متفاوت و حتی جنس نخ های مختلف روانه بازار شد. از منظر طراحی، در کنار طرح های اصیل لچک و ترنج‌دار مدل‌های مختلف از فرش های مدرن که با دکوراسیون های مدرن امروزی تناسب بیشتری دارد نیز طراحی و بافته می‌شود.

 

فرش جدید

جدیدترین طرح‌های فرش ماشینی

بسیاری از افراد هستند که به دنبال فرش های طرح جدید هستند ولی از نظر آن ها فرش های ۱۵۰۰ شانه ، دارای ضخامت کمی می باشند . به این افراد ، فرش های ۱۲۰۰ شانه طرح جدید و جدیدترین فرش های ۷۰۰ شانه  پیشنهاد می شود . محصولات ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ ، نسبت به محصولات ۱۵۰۰ شانه از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و به دلیل تعداد ۱۲۰۰ گره در یک متر از عرض فرش و تعداد ۳۶۰۰ گره در یک متر از طول محصول ، دارای ظرافت و زیبایی فوق العاده ای هستند . زیباترین طرح ها و نقشه ها را به صورت ۱۲۰۰ شانه می بافند .

 

جدیدترین فرش های۱۵۰۰ شانه

از آنجایی که فرش اصلی ترین آیتم در دکوراسیون خانه‌های ایرانی به حساب می‌آید  زیبایی فرش های ۱۵۰۰ شانه به دلیل بالا بودن شانه و تراکم ، از زیبایی فرش های ۱۲۰۰شانه بیشتر است و محصولات ۱۵۰۰ شانه در مدل طرح ها و مدل های جدید با زیباترین نگاره ها تولید می شوند . این فرش های زیبا را می توان در گروه جدیدترین فرش های ماشینی به حساب آورد .

 

طرح های لچک و ترنج و طرح های افشان ، به صورت ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ ، زیبایی بی نظیری دارند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند . از آنجایی که در بافت محصولات ۱۵۰۰ شانه ، از الیاف خیلی نازک و ظریف استفاده می شود ، زیبایی این فرش های جدید  بیشتر از دیگر محصولات است .

 

فرش جدید

جدیدترین فرش های ۱۲۰۰ شانه

جدیدترین فرش های ۱۲۰۰ شانه از جدیدترین محصولات ۱۵۰۰ شانه ، پر طرفدارتر است ، چون هم دارای ضخامت بیشتری است و هم اینکه از قیمت مناسب تری دارند.

 

تمامی این فرش های جدید وقتی زیباتر جلوه می کنند که با الیاف بدون پرز و نازک بافته شوند . الیاف بدون پرز و نزدیک به پشم طبیعی ، الیاف آکریلیک می باشند . الیاف آکریلیک را قبل از بافت ، هیت ست می کنند تا پرزهایش گرفته شود و مستحکم تر شود .

 

مرحله هیت ست بدین صورت است که الیاف قبل از بافت ، از تونل بخار آب و گرما عبور می کنند ، مستحکم می شوند و سپس برای بافت آماده می شوند . مدل فرش جدید آکریلیک ، زیباتر از پلی استر می باشد و دوام و ماندگاری آن ها بیشتر است .

 

فرش

فروش فرش های جدید کاشان

فرش تندیس خاطره کاشان ارائه دهنده مدل فرش های جدید ایرانی است . به همین دلیل برای نشان دادن زیباترین و جدیدترین مدل ها ،  سایت فرش تندیس خاطره کاشان را راه اندازی کرده است و عکس فرش های جدید را بلافاصله بعد از تولید در این سایت به نمایش می گذارد .

 

جدیدترین فرش های ماشینی با بالاترین کیفیت به دلیل بافته شده با الیاف آکریلیک هیت ست شده ، به قیمت درب کارخانه و به قیمت تولیدی عرضه می شود . این کارخانه ، فروش مستقیم را انجام می دهد . در فروش مستقیم ، تولید کننده رابطه مستقیم با مشتری دارد و با حذف واسطه ها سعی کرده است از قیمت محصولاتش بکاهد و فرش اصل جدید را با قیمت مناسب و عمده به فروش برساند .

 

فرش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.