1 - راهنمای خرید فرش

خرید عمده فرش ماشینی کاشان

فرش 1200شانه

خرید عمده ی فرش ماشینی کاشان

خرید عمده ی فرش ماشینی کاشان ،فرش های ایرانی در تمام دنیا داری خواهان زیادی می باشند و صادرات فرش ایرانی به بسیاری از کشور های جهان صورت می گیرد . اما بیشترین صادرات فرش ایرانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می گیرد . در بین تمامی تولید کننده های فرش ماشینی و دست بافت کاشان را می توان از مهم ترین قطب های تولید کننده ها در جهان دانست . شهر کاشان دارای ۵ شهرک صنعتی می باشد که در این ۵ شهرک بیش از ۱۲۰۰ تولید کننده و بافنده فرش وجود دارد . طوری که به حدود ۴۰ کشور دنیا فرش عمده صادر می کند . پخش عمده فرش ماشینی از کاشان به کشور های مانند چین ، استرلیا ، آلمان ، انگلیس و همچنین کشور های همسایه مانند امارات ، افغانستان و پاکستان صورت می گیرد . هر کدام ازکشورهای که به آن ها فرش صادر می شود دارای فرش های مخصوص به خود می باشند و این صادرات متناسب با سلایق هر کدام صورت گیرد . از تمامی صادرات فرشی که در کل ایرانی صورت می گیرد حدود ۸۰ درصد آن از شهر کاشان است . تولید کننده های فرش ماشینی کاشان برای بافت فرش از بروز ترین و مدرن ترین دستگاه های بافنده استفاده می کنند . همچنین شهر کاشان توانسته است با بکار گیری نیرو های انسانی مجرب در زمینه تولید فرش ماشینی دست به تولید فرش های ماشینی باکیفیت در سراسر دنیا بزند . اکثر شرکت ها ی تولید کننده فرش ماشینی در کاشان در نمایشگاه فرشی که در آلمان برگزار می شود با نام دموتکس شرکت می کنند . و فرش های با کیفیت خود را در معرض دید جهانیان قرار می دهند .

پخش عمده فرش ماشینی به این معنا می باشد که تعداد زیادی از فرش های ماشینی را به فروش برسانند . اکثر فرش های که در کارخانه های تولید فرش ماشینی بافته می شوند به صورت عمده به فروش می رسد . به این صورت که تاجران و مغازه دارن فرش ها ی ماشینی تولید شده را از کارخانه های تولید کنند ه به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری می کنند و سپس آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند . فرش های که به صورت عمده خریداری می شوند به دلیل خرید آن ها در تعداد بالا و همچنین خرید به صورت مستقیم از کارخانه دارای قیمت بسیاری مناسبی نسبت به قیمت خرید آن ها به صورت تکی می باشد . در خرید فرش به صورت تکی وجود واسطه ها و دلالان نیز باعث افزایش قیمت آن ها می شود .

 

تفاوت قیمت عمده فرش ماشینی با قیمت خرده آن ها

از مهم ترین تفاوت های که بین خرید عمده و تکی فرش ها ماشینی وجود دارد قیمت آن ها می باشد . در پخش عمده فرش های ماشینی به دلیل حجم بالای فرش های ماشینی و همچنین خرید از کارخانه تولید کننده داراری قیمت پایین تری از فروش خرده فرش ماشینی است . و این در صورتی می باشد که فروش خرده فرش ها ماشینی بسیار کم است .

 

 

قیمت عمده فرش های ماشینی

فروش فرش های ماشینی به صورت عمده همان طور که بیان کردیم به دلیلی تعداد زیاد فرش ماشینی و خرید به صورت مستقیم از کارخانه دارای قیمت مناسبی است . و به صورن کلی قیمت فروش عمده فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه نسبت به فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه و فروش عمده فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های ماشینی ۱۰۰۰ شانه و همچنین فروش عمده فرش های ماشینی ۱۰۰۰ شانه نسبت به فرش های ۱۲۰۰ شانه ارزان تر است . زیرا هر چه تداد تراکم و شانه در یک فرش افزایش یابد قیمت آن نیز افزایش می یابد و به طور کلی قیمت با تعداد شانه و تعداد تراکم دارای رابطه مستقیم است .

 

 

امکان خرید فرش های ماشینی عمده

اکثر افراد در زمان های گذشته برای خرید عمده فرش ماشینی با بهترین کیفیت ناچار بودند به شهر کاشان سفر کنند و فرش مورد نطر خود را خریداری کنند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه نساجی و راه اندازی فروشگاه های آنلاین که اکثر تولید کننده های فرش ماشینی کاشان دارای چنین فروشگاه های می باشند دیگر نیازی نیست که برای خرید عمده فرش های ماشینی به این شهر سفر کرد و می توانید به راحت خرید خود را از این فروشگاه های آنلاین انجام دهید . شما می توانید بدون صرف وقت و هزینه زیادی وارد اینترنت شوید و از دهکده جهانی هر طور که بخواهید تولیدات روز دنیا را مشاهده و در خانه خود آن ها را خریداری کنید . شرکت فرش کارپت با دارا بودن فروشگاه اینترنتی این امکان را برای خریداری خود فراهم کرده است بتوانند فرش ماشینی را به صورت عمده از این فروشگاه خریداری نمایند و با تولید تمامی فرش های ماشینی در شاخه های فانتزی ، مدرن ، سنتی و کلاسیک نظر تمامی خریداران را در تمامی جهان به سوی خود جلب کند . شما می توانید با داشتن سرمایه کم فرش های ماشینی را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه ها و یا تولید کننده های فرش ماشینی خریداری کنید و این خرید عمده باعث می شود که در این زمینه سود زیادی را به دست بیاورید . خرید فرش ماشینی به صورتی تکی از فروشگاه های اینترنتی نیز بسیار به صرف تر از خرید آن ها به صورت حضوری می باشد زیرا در خرید فرش ماشینی به صورت اینترتی دیگری خبری از دلالان و واسطه ها نمی باشد و شما می توانید فرش را از این روش به صورت مستقیم ازکارخانه تهیه نماید و همچنین در روش خرید اینترنتی این امکان برای شما وجود دارد که از تمامی محصولات دیدن نمایید و حتی آن ها را از نظر طرح ، رنگ ، قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید و در آخر فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریدارای نمایید ارسال فرش به درب خانه در اکثر فروشگاه های اینترنتی به صورت رایگان می باشد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن فرش مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن درب منزلتان تحویل بگیرد .

 

فرش کاشان

,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.