1 - راهنمای خرید فرش, 4 - نقشه و طرح فرش, 6 - فرش

خرید فرش ماشینی سفارشی

فرش ماشینی ارزان

خرید فرش ماشینی سفارشی

خرید فرش ماشینی سفارشی ،چطور میتوانیم فرش سایز سفارشی ،سفارش دهیم؟ شرایط خرید فرش سایز سفارشی چیست؟اصولا  به طور پیش فرض تمامی محصولات فرش ماشینی کاشان و مخصوصا سایت فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان که در زمینه تولید و پخش ، فرش ماشینی کاشان  فعالیت دارد؛ همه محصولات خود را که به تفضیل توضیح خواهیم داد ، به صورت روتین تولید می نماید که اصطلاحا در  زمینه فرش ماشینی به این سایزها ، سایز استاندارد گفته میشود، و ارائه این سایزها به هر تعداد حتی تکی بلامانع می باشد وهمکاران و مشتریان گرامی می توانند فرش ماشینی خود را سفارش داده و در اسرع وقت و در محل خود تحویل بگیرند ویا به صورت حضوری در محل شرکت  فرش تندیس خاطره کاشان خریداری و تحویل گیرند.

 

فرش سفارشی ماشینی در ابعاد و طرح و رنگ های دلخواه به صورت سفارشی تهیه می شود. فرش سفارشی مناسب برای منازل، اتاق نشیمن ، اتاق خواب، لابی ، سالن مهمانی ، آپارتمان ، ویلا،سالن های پذیرایی، سالن های کنفرانس و یا هر مکان دیگری است. طرح و رنگ و شکل فرش سفارشی هیچ محدودیتی ندارد. و کاملا مطابق با شکل محیط مورد نظر طراحی می شود.

 

در فرش های سفارشی ، حتی محل ستون ها هم در نظر گرفته می شود و به صورتی فرش طراحی می شود  که ستون داخل فرش قرار داده می شود و به طرح و نقش فرش هیچ آسیبی وارد نمی شود. فرش یکپارچه و سفارشی برای استفاده در هرگونه فضا معماری مذهبی، مسکونی، تفریحی، هتل، سالنها و …مناسب می باشند.

 

فرش های ماشینی یکپارچه و سفارشی  تمامی نقاط محیط را به صورت یکسان و یک دست فرش می کنند. برای مکان های بزرگ مانند کاخ ها، منازل بزرگ، مساجد، حسینیه ها، امام زاده ها، سالن های بزرگ و … از فرش های سفارشی استفاده می شود. زیرا که ابعاد این مکانها بزرگ هست و برای این مکان ها فرش با ابعاد دلخواه و مناسب سفارش داده می شود.

 

خرید فرش ماشینی سفارشی

مراحل سفارش فرش با سایز دلخواه

اگه قصد دارید مسجد، حسینیه یا خونه تون رو با فرش بزرگ و یکپارچه فرش کنید باید مراحل زیر رو طی کنید:

ابتدا نیاز هست که به سایت تندیس خاطره وارد بشید و تمامی طرح های فرش ماشینی کاشان رو مشاهده کنید

در مرحله دوم یکی از طرح های فرش ماشینی رو انتخاب می کنید،

تو این مرحله، مساحت و یا کروکی محل مورد نظر رو به ما اعلام و یا ارسال می کنید.

تو مرحله چهارم فرآیند بافت فرش شروع می شود .

در مرحله پنجم فرش به محل مورد نظر شما ارسال می شود . چنانچه فرش برای محیط های کوچکتری مثل خونه باشه ما فرش رو براتون ارسال می کنیم و خودتون پهن می کنید.

اما زمانی که قصد فرش کردن مسجد با فرش سایز بزرگ رو داشته باشید رفوگرهای ما همراه با قطعات بافته شده و به محل شما اعزام می شوند .

دلیل این کار این هست که فرش های قواره بزرگ ابتدا در چندین تیکه توسط دستگاه بافندگی فرش ماشینی بافته میشن و در ادامه توسط رفوگرها بهم وصل می شوند . هر چقدر سایز فرش کوچیک تر باشه امکان بهم وصل کردن قطعات در کارخونه تندیس خاطره هست اما این کار برای فرش های مسجد و … امکان پذیر نیست.

 

فرش ماشینی سفارشی

خرید فرش ماشینی با هر سایز و اندازه مستقیم از درب کارخانه

خرید فرش ماشینی سفارشی ،اگر قصد خرید فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان را دارید مطمئنا فروشگاه قالی کاشان انتخابی عالی برای شما خواهد بود. در قالی کاشان هر نوع فرش سایز بزرگ و سفارشی ناقواره با ابعاد اختصاصی قابل سفارش و خرید است. بافت فرش در کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان با بهترین کیفیت ممکن ، شکل می گیرد. ضمانت ۱۰ ساله کیفیت نیز در کنار فرش به دست خریداران می رسد.

 

ارسال رایگان فرش هم برای خریدی آسان تر در نظر گرفته شده است. تمامی فرش های ماشینی شرکت فرش تندیس خاطره کاشان از فرش فانتزی و مدرن تا فرش کلاسیک و سنتی با کیفیت بی نظیر در تندیس خاطره کاشان نمایش داده شده است.

مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان از معتبرترین سایت های عرضه مستقیم فرش کاشان از کارخانه است. در این فروشگاه انواع فرش ماشینی مثل فرش ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه با ارزان ترین قیمت به فروش رسیده است.

 

فروش فرش به قیمت درب کارخانه، تضمین کیفیت، ارسال رایگان و داشتن تنوع بی حد در طرح فرش از دلایلی است که سایت فرش تندیس خاطره کاشان را محبوب کرده است. ابعاد متنوع فرش ماشینی مثل فرش ۱۲ متری، فرش ۱۸ متری، فرش یکپارچه ۲۰ و ۲۴ متری و دیگر سایز ها در سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان به راحتی قابل نمایش است.

 

 

فرش کاشان

, , , , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.