1 - راهنمای خرید فرش

خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه

فرش زمینه روشن جدید

خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه

خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه ،فرش ۱۲۰۰ شانه از جدیدترین انواع فرش ماشینی است که با مدرن‌ترین دستگاه‌ها بافته می‌شود به همین دلیل از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار گرفته و معمولا دوام آن نسبت به سایر انواع فرش ماشینی بسیار بیشتر است. اگر یک فرش ۱۲۰۰ شانه اصل را خریداری کنید، برای سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کرده و اطمینان داشته باشید شکل اولیه خود را به هیچ عنوان از دست نخواهد داد. 

 

فرش 1200

 

چطور یک فرش ۱۲۰۰ شانه واقعی را تشخیص دهید؟

  گام اول برای تشخیص یک فرش ۱۲۰۰ شانه شمارش شانه‌های فرش است، فرش را به پشت کنید و یک قسمت ۱۰ سانتی متری از عرض فرش را جدا کنید، حال شروع به شمارش گره‌های فرش کنید، اگر به ۱۲۰ عدد رسید یعنی فرش ۱۲۰۰ شانه واقعی است. جنس نخ خاب و نخ تار و پود هم بسیار مهم است بهتر است شناسنامه پشت فرش را بخوانید و اطمینان حاصل کنید که از بهترین نوع نخ بافته شده باشد، نخ‌های پلی استر که در بافت آن پلاستیک بکار رفته مناسب نیستند.

 

برای اینکه از کیفیت فرش مطمئن شوید بهترین راهکار این است که به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده که امتحان خود را در بازار پس دادند بروید. برخی شهرها مثل کاشان در خصوص تولید فرش ماشینی بسیار مشهور هستند شاید خرید از برندهای مشهور این شهر بهترین راهکاری باشد که بتوانیم به شما ارائه کنیم. از مراکز معتبر و دارای صلاحیت خرید کنید که آن‌ها را می‌شناسید و به امانت‌داری فروشنده اعتماد دارید. متاسفانه هستند افرادی که فرش‌های بی‌کیفیت را با نام اصل و باکیفیت به فروش می‌رسانند.

 

قیمت فرش 12متری رنگ دودی

 

فرش ۱۲۰۰ شانه چه مشخصاتی دارد و تفاوت آن با سایر فرش‌ها در چیست؟

تعداد گرده‌های بافته شده در یک متر عرض این فرش ۱۲۰۰ عدد است و حتما باید با الیاف نازک باکیفیت تولید شوند، در غیر اینصورت از نظر شکل و ساختار زیبایی لازم را نخواهند داشت. این فرش یک از پرتراکم‌ترین انواع فرش ماشینی موجود در بازار است که ضخامت بالایی داشته و به دلیل زیبایی ظاهری بسیار زیاد و قیمت نسبتا گران بیشتر در فضاهای مهم منزل مثل پذیرایی و حال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این فرش در اندازه و رنگ‌های متنوع تولید شده و تنوع آن بسیار زیاد است. بافت ظریف و نقش‌های ریز به طراح این فرصت را می‌دهد که زمینه را شلوغ‌تر کرده و از طرح‌های پیچیده و زیباتری برای این نوع از فرش‌های ماشینی استفاده کند.

 

کیفیت بالای این فرش باعث می‌شود که بتوان آن را باخیال راحت و بدون دغدغه شست و به هیچ عنوان کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهد. مقاومت این فرش‌ها در مقابل تابل نور خورشید و حرارت هم بالا است و به راحتی حالت اولیه خود را از دست نمی‌دهد.

 

بهترین نوع نخ برای بافت فرش‌های ۱۲۰۰ شانه آکلریک است که ظرافت و استحکام لازم را دارد و می‌تواند بدون تغییر رنگ برای سال‌ها شکل اولیه خود را حفظ کند.

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ کاشان به نسبت سایر مدل‌ها بیشتر است و دلیل آن هم کیفیت بالای این محصول در مقایسه با سایر فرش‌ها است. ریز بافی این فرش‌ها به نسبت سایرین بسیار زیاد است و گاهی از نظرف ظاهر شبیه دستباف به نظر می‌رسد.

 

فرش 1200شانه کاشان

یک فرش ۱۲۰۰ شانه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ کاشان یکی از بهترین انواع فرش ماشینی است، ظرافت بکار گرفته شده در طراحی و رنگ بندی این مدل از فرش‌ها چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. همچنین این فرش‌ها رنگ ثابتی دارند و به راحتی شکل اولیه خود را از دست نمی‌دهند. نخ آکلریک بکار گرفته شده در بافت فرش باعث شده به هیچ عنوان حالت چسبندگی نداشته و بوی نامطبوع نفت از آن استشمام نشود. فرش‌های ۱۲۰۰ شانه خوب پرزدهی بسیار کمی دارند و موقعی که آن‌ها را لمس می‌کنید یا جارو می‌کشید پرز زیادی نمی‌دهند.

 

مکان‌های خاص و مهم خانه مناسب است. الیاف کوتاه و نازک این فرش‌ها باعث شده بسیار خاص و شیک باشند و برای دکوراسیون خانه‌های مدرن و پیشرفته بهترین انتخاب هستند. طی سال‌های اخیر برخی مدل از فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به صورت گل برجسته ارائه شده که بسیار زیبا هستند اما نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند تا شکل اولیه خود را حفظ کنند.

 

ضخامت این فرش‌ها کمتر از ۷۰۰ شانه است که باعث می‌شود حمل و نقل آن راحت‌تر باشد، همچنین مقاومت بالاتری نسبت به فرش‌های تراکم پایین دارند و به همین دلیل با خیال راحت می‌توان از آن استفاده کرد. این فرش‌ها معمولا ۸ و ۱۰ رنگ هستند و اگر با نخ ۱۰۰ درصد آکلریک بافته شوند قطعا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

 

خرید فرش 1200شانه کاشان

بهترین فرش‌های ماشینی ۱۲۰۰ شانه کجا بافته می‌شوند؟

ملاک روشنی برای تشخیص بهترین فرش‌ها وجود ندارد اما فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از محبوب‌ترین و در عین حال مشهورترین انواع فرش ماشینی به شمار می‌آید. این صنعت سال‌ها است در این شهر ریشه دارد و بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های فرش بافی پیش از هر جای کشور وارد کاشان می‌شوند. نیاکان کاشانی‌ها در بافت فرش دستباف مشهور بودند و کاشانی‌های امروز با ارائه فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه باکیفیت توانستند نام نیک آن‌ها را حفظ کنند.

 

با بالارفتن تراکم و شانه نخ خواب کوتاه‌تر می‌شود و در نتیجه فرش‌های ۱۲۰۰ شانه کاشان برای مکان‌های ویژه و لوکس بسیار مناسب هستند. این فرش‌ها از بهترین مواد اولیه تهیه شده و امتحان خود را در بازار پس دادند و به همین دلیل است که به نام نیک مشهور هستند. این شهرت و اعتبار که به سادگی به دست نیامده باعث شده خریداران هر ساله راه طولانی و سفر با به جان بخرند تا بتوانند فرش‌های مورد نیاز خود را در شهر کاشان خریداری کنند.

 

خرید فرش 1200شانه

جدیدترین راه‌های خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کدام است؟

خرید آنلاین فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از مدرن‌ترین راهکارهای خرید فرش است که در زمان و وقت خریدار صرفه جویی می‌کند. شما از طریق خرید آنلاین امکان اینکه مدل‌های مختلف فرش را از نظر طرح و قیمت مقایسه کنید خواهید داشت و همچنین این امکان برایتان فراهم می‌شود که بدون اینکه از خانه خارج شوید در هر ساعت شبانه روز که می‌خواهید فرش دلخواه خود را خریداری کنید.

 

فروشگاه تخصصی فرش کاشان کی آشیان مدل‌های متنوعی از فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان را گردآوری کرده و به شما این امکان را می‌دهد که قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ کاشان را با بهترین شرایط به دست آورده و آنلاین خرید کنید. فرش دلخواه شما در اسرع وقت و در کمتر از ۱۵ روز با گارانتی سلامت محصول به هر کجای ایران که بخواهید ارسال خواهد شد. امکان پرداخت در محل هم برای خریداران فراهم شده و شما بدون دغدغه می‌توانید یک خرید آنلاین را تجربه کنید.

 

فرش کاشان

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.