1 - راهنمای خرید فرش, 4 - نقشه و طرح فرش, 5 - دکوراسیون فرش

خرید فرش موشی از کارخانه

قیمت فرش 12متری رنگ دودی

خرید فرش موشی از کارخانه

خرید فرش موشی از کارخانه ،فرش های موشی رنگی که شرکت فرش تندیس خاطره کاشان آن ها را تولید می کند از بهترین مواد اولیه تولید می شوند که این مواد سبب می شود تا فرش موشی رنگ از محبوبیت ویژه ای در بین مردم و خریداران قرار بگیرد .

 

فرش های موشی رنگ در شانه و تراکم های مختلف از ۷۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد تولید می شود و شما با توجه به محلی که می خواهید فرش را در آن استفاده کنید آن ها را انتخاب می کنید .

 

خرید فرش موشی از کارخانه

مدل فرش های فیلی رنگ پرفروش در بازار

تمامی مدل فرش های نام برده در این قسمت را می توانید با کلیک بر روی فرش فیلی ، همراه با قیمت و عکس فرش فیلی رنگ مشاهده کنید.

 

نکته ای که باید شما در هنگام خرید فرش های موشی رنگ به آن توجه کنید این است که اگر می خواهید فرش را در محلی پر رفت و آمد استفاده کنید بهتر است فرش ۷۰۰ شانه این رنگ را انتخاب کنید .

 

۱- فرش مدل هالیدی فیلی :

فرش ماشینی طرح هالیدی به عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی از زمینه ای خلوت اما بسیار زیبا برخوردار بوده که از ابتدا تا به امروز با رنگ فیلی شناخته می شود .

 

فرش هالیدی در دسته بندی های ۷۰۰ و ۱۲۰۰ شانه بافته شده و آماده عرضه به مشتریان عزیز خواهد بود.

 

 

۲- فرش طرح الماس : فرش کاشان طرح الماس  از طرح های محبوب در دسته بندی فرش های ۷۰۰ شانه کاشان بوده که استفاده از رنگ فیلی در این طرح نمایی جذاب تر را به فرش داده است.

 

 

۳- فرش مدل افشان اینه :

علاقه مندان به طرح های افشان با دیدن این طرح از فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه بدون شک مجذوب شده و در نگاه اول به زیبایی طراحی و رنگ آمیزی این طرح فرش افشان فیلی پی خواهند برد.

 

 

۴- فرش طرح باغ ملک :

فرش ماشینی طرح باغ ملک از جدیدترین فرش های ماشینی موجود در بازار بوده که طراحی مانند فرش های خشتی و چهار فصل دارد.

 

۵- فرش مدل راستین :

فرش جدید سال طرح راستین از دیگر طرح های پرفروش موجود در بافت ۷۰۰ شانه بوده که شامل یک ترنج و طراحی بینظیری می باشد.

 

 

۶- فرش طرح گیلدا :

فرش ماشینی مدل گیلدا تولیدی نفیس و ارزشمند از صنایع فرش تندیس خاطره کاشان به حساب می آید و در سال گذشته رکورد بیشترین فروش فرش ماشینی را در بین فرش های ۷۰۰ شانه به خود اختصاص داد.

 

تمامی طرح های معرفی شده در این مقاله تنها بخشی از ۱۰۰ ها مدل فرش فیلی رنگ موجود در وب سایت فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان بوده که شما عزیزان می توانید با ورود به صفحه اصلی وب سایت فرش تندیس خاطره کاشان از قسمت منوی سایت دیگر محصولات این شرکت را همراه با قیمت فرش فیلی و عکس مشاهده کنید.

 

انتخاب فرش با توجه به مکان

انتخاب فرش با توجه به مکان

مکان استفاده فرش نیز از دیگر ملاک‌های خرید یک فرش خوب است و باید با توجه به مکانی که می‌خواهید در آن فرش پهن شود انتخابی ایده آل و هوشمندانه داشته باشید.

استفاده از گلیم برای آشپزخانه بدلیل شستشوی راحت تر و عدم نمایان کردن کثیفی‌ها مناسب‌تر است.

یا در صورتی که می‌خواهید برای اتاق خواب استفاده از فرش‌های سنتی انتخابی مناسب نخواهد بود و باید به سمت فرش‌های مدرن و فانتزی بروید.

 

فرش ارزان میشود

مزیت خرید فرش ماشینی

ضمن احترام برای بافندگان فرش دستباف و تقدیر از هنر گرانبهای هنرمندان ایران زمین ، خرید فرش ماشینی ، هزینه کمتری نسبت به خرید فرش دستباف دربردارد لذا تعویض فرش ماشینی ساده تر می باشد.

 

به علاوه طرح، رنگ و نمونه‌های متنوعی از فرش ماشینی در قالب فرش کلاسیک، فرش کودک، فرش فانتزی و … تولید می‌شود که برای هر دکوراسیونی می‌توان فرش مورد نظر خود را در ابعاد و اندازه‌های گوناگون تهیه نمود.

 

فروشگاه اینترنتی برند فرش تندیس خاطره کاشان ضمن مشاوره رایگان قبل از خرید ؛ عرضه فرش های با کیفیت از تولید کنندگان معتبر فرش ماشینی کاشان را ، با تضمین اصالت در ضمانت نامه، پرداخت درب منزل و ارسال رایگان برای هموطنان عزیز فراهم نموده است.

 

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.